Remont wybranych pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta Marki wraz dostawą wyposażenia

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-08-01 12:30:00
Instytucja Urząd Miasta Marki
Miejscowość Marki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 138209 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 454100004, 454312009, 454300000, 454211311, 454421008, 454211469, 453100003, 453143200, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych, w pomieszczeniach biurowych (6 pomieszczeń) wskazanych przez Zamawiającego oraz wydzielenie i aranżacja pomieszczenia biurowego z funkcją obsługi mieszkańców wraz z dostawą i montażem mebli biurowych do tych pomieszczeń. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności pomieszczenia biurowe zlokalizowane w części budynku B oznaczone nr B24, B23, B22, B21 oraz pomieszczenia zlokalizowane w budynku A oznaczone nr A1 oraz A2. Ponadto zamówienie przewiduje połączenie pomieszczeń B24 oraz B23 poprzez demontaż/wyburzenie ścianki działowej. W wyniku czego powstanie pomieszczenie nazwane Punktem Obsługi Mieszkańców. W pozostałych pomieszczeniach znajdujących się w zakresie opracowania tj. B22, B21 - bud. B, oraz A1, A2 - bud. A, projekt zakłada wykonanie prac budowlanych mających na celu przeprowadzenie niezbędnych czynności remontowo - konserwacyjnych, bez wprowadzania zmian w układzie ścian działowych. W ramach remontu przewiduje się: demontaż i wyburzenia ścian; demontaż drzwi wewnętrznych; skucie istniejących tynków (ewentualne) uzupełnienie ubytków oraz równanie tynków, we wszystkich pomieszczeniach; demontaż istniejących wykładzin i wykończenia podłóg we wszystkich pomieszczeniach; poszerzenie wskazanych istniejących otworów drzwiowych; skucie istniejących wylewek betonowych w celu wyrównania poziomów projektowanych posadzek względem posadzek w istniejących ciągach komunikacyjnych, graniczących z pomieszczeniami objętymi opracowaniem; wykończenia ścian i montaż sufitów podwieszanych; montaż nowych drzwi wewnętrznych; wykończenie podłóg i posadzek; instalację oświetlenia ogólnego; instalację gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia; instalację gniazd wtyczkowych 230 V dedykowanych komputerom; instalację sieci komputerowej; wyposażenie wnętrz wraz z dostawą mebli. Etap 1 - część budynku A nr pomieszczenia A1, A2 - Wydział Ochrony Środowiska; Etap 2 - część budynku B nr pomieszczenia B23 i B24 - pomieszczenie nazwane Punktem Obsługi Mieszkańców; Etap 3 - część budynku B nr pomieszczenia B21 i B22

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Marki
Ulica al. J. Piłsudskiego 95
Nr domu 95
Miejscowość Marki
Kod Pocztowy 05-270
Województwo mazowieckie
Tel 22 7811003 wew. 660
Fax 7811378
Internet www.marki.pl
Regon 00052600900000
E-mail agnieszka.moczulska@marki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 70
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj: roboty remontowe lub przebudowa pomieszczeń, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Zdolne Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (kadra kierowniczo-inżynierska), a w szczególności: a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz.290) i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wskazana osoba musi wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem posiadania tych uprawnień; b) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2016 r., poz.290) i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; c) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych , wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz.290) i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zgodnie z § 1 pkt. 6, § 4 pkt. 21, 22 oraz § 13 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz bip.marki.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, pokój A5
Data składania wniosków 01/08/2016
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Urząd Miasta Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, pokój nr 6 - Kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)