Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia przesyłowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 138333 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 312133008, 302321108, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:

Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie.
Zadanie jest realizowane w ramach dotacji celowej MSWiA z 05 lipca 2016 r. Nr. 5/DOLiZK/DB/2016.
Pozycja 1 zamówienia - Dostawa i montaż regałów mobilnych (jezdnych) i stacjonarnych w oznaczonych jak niżej powierzchniach magazynowych

Powierzchnie magazynowe znajdują się w części podpiwniczonej budynku B obiekt 02 usytuowanym jak w planie obiektów SGSP.
Powierzchnie oznaczone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SYSTEM 1 - przewidziany montaż regałów stacjonarnych, Powierzchnie oznaczone SYSTEM 2 i SYSTEM 3 -przewidziany montaż regałów mobilnych (jezdnych).,

Szczególne warunki realizacji:

1.Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej pomieszczenia magazynu bibliotecznego celem dokonania niezbędnych pomiarów i dostosowania oferowanych regałów w zakresie wymiarów.
2. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia we własnym zakresie i na własny koszt projektu rozmieszczenia i ustawienia regałów. Projekt musi zawierać wymiary oraz gabaryty regałów. Projekt należy dołączyć do oferty.
3. Przewidywany termin udostępnienia pomieszczenia po przeprowadzonym remoncie, na dostawę regałów wraz z montażem od dnia 05.09.2016 do dnia 12.09.2016 r.

Pozycja 2 zamówienia. Wyposażenie stanowisk obsługi magazynowej w sprzęt komputerowy i drukarki.

Pozycja 3 zamówienia . Wyposażenie magazynu biblioteki w stanowisko magazynowe do udostępniania zbiorów.

Pozycja 4 zamówienia. Wyposażenie magazynu biblioteki w wózki biblioteczne.

Pozycja 5 zamówienia. Wyposażenie magazynu biblioteki w drabiny


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II SIWZ .

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Ulica ul. Słowackiego 52/54
Nr domu 52/54
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-629
Województwo mazowieckie
Tel 022 5617624
Fax 022 8330724
Internet www.sgsp.edu.pl
Regon 00017341000000
E-mail grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/09/2016
Wadium 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 6341,00 PLN. 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 w BGŻ BNP PARIBAS tytułem: wadium w sprawie PN 16/16 Dostawa regałów jezdnych i stacjonarnych wraz z wyposażeniem stanowiska do obsługi magazynowej Biblioteki SGSP w Warszawie W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego. 6) Termin wniesienia wadium. - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych. 7) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokument nr 2.
Wiedza W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane. Wzór wykazu podany jest w Rozdziale III -dokument nr 3. W oparciu o uprawnienia wynikające z § 1 ust. 4 rozporządzenia PRM z 19.02.2013 r. zamawiający ustala: a) że pod pojęciem głównych dostaw dla potrzeb niniejszego postępowania należy rozumieć dostawy wraz z montażem regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i sterowaniem mikroprocesorowym. b) że z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien wykazać się w wyżej wymienionym wykazie: co najmniej dwoma dostawami regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Definicja dowodu określona została w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. Dz. U. 2013 poz. 231) §1 ust. 2.) Uwaga - poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składanie ofert. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca złożył wymagany i poprawnie sporządzony dokument i spełnił warunki zrealizowania należycie co najmniej dwóch dostaw regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda. Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Potencjał Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokument nr 2.
Zdolne Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokument nr 2.
Sytuacja W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.4 zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą opłaconej polisy o wartości min. 100 000,00 PLN (w tym dowodu opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionych warunków wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy przedłożone polisy potwierdzają posiadanie przez Wykonawcę wymaganego ubezpieczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W oparciu o uprawnienia wynikające z § 1 ust. 4 rozporządzenia PRM z 19.02.2013 r. zamawiający ustala: a) że pod pojęciem głównych dostaw dla potrzeb niniejszego postępowania należy rozumieć dostawy wraz z montażem regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i sterowaniem mikroprocesorowym. b) że z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien wykazać się w wyżej wymienionym wykazie: co najmniej dwoma dostawami regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Definicja dowodu określona została w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. Dz. U. 2013 poz. 231) §1 ust. 2.) Uwaga - poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składanie ofert. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca złożył wymagany i poprawnie sporządzony dokument i spełnił warunki zrealizowania należycie co najmniej dwóch dostaw regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda. Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Pozycja nr 1: -Projekt montażu i opis poszczególnych regałów wraz ze zdjęciami/wizualizacją charakteryzującymi rodzaj produktów, - instrukcję obsługi regałów, - dokumentację techniczno-ruchową, - deklaracje zgodności CE dotycząca regałów z napędem elektrycznym. Pozycja nr 3: Opis mebli wraz ze zdjęciami. Pozycja nr 4: Opis wózków wraz ze zdjęciami. Pozycja nr 5: Opis drabinek wraz ze zdjęciami.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.sgsp.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Szkoła Główna Służby Pożarniczej - obiekt 02 pokój 323 - Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Szkoła Główna Służby Pożarniczej - obiekt 02 pokój 102 -Kancelaria Ogólna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie jest realizowane w ramach dotacji celowej MSWiA z 05 lipca 2016 r. Nr. 5/DOLiZK/DB/2016
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)