Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
|
Ulica |
ul. Słowackiego 52/54
|
Nr domu |
52/54
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-629
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5617624
|
Fax |
022 8330724
|
Internet |
www.sgsp.edu.pl
|
Regon |
00017341000000
|
E-mail |
grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/09/2016
|
Wadium |
1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 6341,00 PLN.
2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5) Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 w BGŻ BNP PARIBAS
tytułem: wadium w sprawie PN 16/16 Dostawa regałów jezdnych i stacjonarnych wraz z wyposażeniem stanowiska do obsługi magazynowej Biblioteki SGSP w Warszawie
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.
W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.
6) Termin wniesienia wadium.
- Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych.
7) Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokument nr 2.
|
Wiedza |
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących:
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane. Wzór wykazu podany jest w Rozdziale III -dokument nr 3.
W oparciu o uprawnienia wynikające z § 1 ust. 4 rozporządzenia PRM z 19.02.2013 r. zamawiający ustala:
a) że pod pojęciem głównych dostaw dla potrzeb niniejszego postępowania należy rozumieć dostawy wraz z montażem regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i sterowaniem mikroprocesorowym.
b) że z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien wykazać się w wyżej wymienionym wykazie: co najmniej dwoma dostawami regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
(Definicja dowodu określona została w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. Dz. U. 2013 poz. 231) §1 ust. 2.) Uwaga - poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składanie ofert.
Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca złożył wymagany i poprawnie sporządzony dokument i spełnił warunki zrealizowania należycie co najmniej dwóch dostaw regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda.
Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
|
Potencjał |
Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokument nr 2.
|
Zdolne |
Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokument nr 2.
|
Sytuacja |
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.4 zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą opłaconej polisy o wartości min. 100 000,00 PLN (w tym dowodu opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionych warunków wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy przedłożone polisy potwierdzają posiadanie przez Wykonawcę wymaganego ubezpieczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W oparciu o uprawnienia wynikające z § 1 ust. 4 rozporządzenia PRM z 19.02.2013 r. zamawiający ustala:
a) że pod pojęciem głównych dostaw dla potrzeb niniejszego postępowania należy rozumieć dostawy wraz z montażem regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i sterowaniem mikroprocesorowym.
b) że z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien wykazać się w wyżej wymienionym wykazie: co najmniej dwoma dostawami regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
(Definicja dowodu określona została w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. Dz. U. 2013 poz. 231) §1 ust. 2.) Uwaga - poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składanie ofert.
Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca złożył wymagany i poprawnie sporządzony dokument i spełnił warunki zrealizowania należycie co najmniej dwóch dostaw regałów, o których mowa wyżej, o wartości dostaw przekraczającej 100 000,00 zł (brutto) każda.
Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Pozycja nr 1:
-Projekt montażu i opis poszczególnych regałów wraz ze zdjęciami/wizualizacją charakteryzującymi rodzaj produktów,
- instrukcję obsługi regałów,
- dokumentację techniczno-ruchową,
- deklaracje zgodności CE dotycząca regałów z napędem elektrycznym.
Pozycja nr 3: Opis mebli wraz ze zdjęciami.
Pozycja nr 4: Opis wózków wraz ze zdjęciami.
Pozycja nr 5: Opis drabinek wraz ze zdjęciami.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sgsp.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Szkoła Główna Służby Pożarniczej - obiekt 02 pokój 323 - Dział Zamówień Publicznych
|
Data składania wniosków |
25/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Szkoła Główna Służby Pożarniczej - obiekt 02 pokój 102 -Kancelaria Ogólna.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie jest realizowane w ramach dotacji celowej MSWiA z 05 lipca 2016 r. Nr. 5/DOLiZK/DB/2016
|
Czy unieważnienie |
Nie
|