Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Kąty Wrocławskie
|
Ulica |
ul. Rynek Ratusz 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kąty Wrocławskie
|
Kod Pocztowy |
55-080
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3907219
|
Fax |
071 3907219
|
Internet |
www.katywroclawskie.pl
|
Regon |
93193505200000
|
E-mail |
zp@katywroclawskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
|
Wiedza |
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w obiekcie typu hala widowiskowo-sportowa, sala koncertowa, sala teatralna lub dom kultury o co najmniej 500 stałych miejscach siedzących
na jednej widowni, co najmniej 1 robotę polegającą na kompleksowym wykonaniu dostawy, stałej instalacji sygnałowej, montażu urządzeń i uruchomieniu profesjonalnego nagłośnienia o wartości minimum 120.000,00 zł brutto popartą dokumentem potwierdzającym, że roboty i dostawy te zostały wykonane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
|
Zdolne |
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje
co najmniej 1 specjalistą w zakresie urządzeń nagłośnieniowych z min. 10 letnim doświadczeniem, który w okresie ostatnich 3 lat kierował robotami polegającymi
na montażu i uruchomieniu systemów nagłośnieniowych w obiektach opisanych w dziale 12 grupie 126 klasa 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (teatry, centra kultury, opery, filharmonie).
Przez min. 10 letnie doświadczenie Zamawiający rozumie, że okres od uzyskania dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku akustyka lub elektroakustyka lub inżyniera dźwięku do chwili ogłoszenia niniejszego postępowania jest nie krótszy niż 10 lat
|
Sytuacja |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełniania opisanego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
- płaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż niż 120.000,00 zł
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
na kwotę nie niższą niż 120.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty oryginalnych kart katalogowych dla wszystkich oferowanych urządzeń, na podstawie których można ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych wykonawcy,
2) zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy,
3) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,
4) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację Umowy
w pierwotnym terminie,
5) zmiany nazwy, siedziby stron Umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
6) zmiany osób upoważnionych do koordynowania realizacji przedmiotu umowy
w imieniu stron,
7) korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
8) z powodów niezależnych od Wykonawcy w sytuacji zaprzestania produkcji sprzętu opisanego w ofercie i/lub niemożności jego dostarczenia i konieczności zamiany tego sprzętu na analogiczny z zastrzeżeniem, że będzie to sprzęt o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty,
9) w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji Umowy
w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w Umowie
do obowiązującego prawa,
10) Zmian składu zespołu osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia,
pod warunkiem, że nowa osoba spełniać będzie wszystkie wymagania wskazane
w SIWZ,
11) Zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych
w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia.
2. Zmiany treści Umowy wymienione w ust.1 niniejszego paragrafu dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku do Zamawiającego, w terminie
5 dni roboczych od powzięcia informacji o wystąpieniu podstaw zmiany Umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej możliwości opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie zmiany treści Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek - Ratusz 1
55 - 080 Kąty Wrocławskie
|
Data składania wniosków |
25/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek - Ratusz 1
55 - 080 Kąty Wrocławskie
Biuro Obsługi Klienta, parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|