Nagłośnienie sali sportowej budynku Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Brzozowej w Kątach Wrocławskich

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-07-25 09:30:00
Instytucja Gmina Kąty Wrocławskie
Miejscowość Kąty Wrocławskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Mikrofony i głośniki,
  • Części sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 138369 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 323400008, 323500001, 453110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nagłośnienia sali sportowej budynku Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Brzozowej w Kątach Wrocławskich
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w projekcie wykonawczym systemu nagłośnienia sali sportowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kąty Wrocławskie
Ulica ul. Rynek Ratusz 1
Nr domu 1
Miejscowość Kąty Wrocławskie
Kod Pocztowy 55-080
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3907219
Fax 071 3907219
Internet www.katywroclawskie.pl
Regon 93193505200000
E-mail zp@katywroclawskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2016
Wadium Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
Wiedza Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w obiekcie typu hala widowiskowo-sportowa, sala koncertowa, sala teatralna lub dom kultury o co najmniej 500 stałych miejscach siedzących na jednej widowni, co najmniej 1 robotę polegającą na kompleksowym wykonaniu dostawy, stałej instalacji sygnałowej, montażu urządzeń i uruchomieniu profesjonalnego nagłośnienia o wartości minimum 120.000,00 zł brutto popartą dokumentem potwierdzającym, że roboty i dostawy te zostały wykonane należycie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
Zdolne Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 specjalistą w zakresie urządzeń nagłośnieniowych z min. 10 letnim doświadczeniem, który w okresie ostatnich 3 lat kierował robotami polegającymi na montażu i uruchomieniu systemów nagłośnieniowych w obiektach opisanych w dziale 12 grupie 126 klasa 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (teatry, centra kultury, opery, filharmonie). Przez min. 10 letnie doświadczenie Zamawiający rozumie, że okres od uzyskania dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku akustyka lub elektroakustyka lub inżyniera dźwięku do chwili ogłoszenia niniejszego postępowania jest nie krótszy niż 10 lat
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania opisanego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć: - płaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż niż 120.000,00 zł - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 120.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty oryginalnych kart katalogowych dla wszystkich oferowanych urządzeń, na podstawie których można ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych wykonawcy, 2) zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy, 3) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację Umowy w pierwotnym terminie, 5) zmiany nazwy, siedziby stron Umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 6) zmiany osób upoważnionych do koordynowania realizacji przedmiotu umowy w imieniu stron, 7) korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 8) z powodów niezależnych od Wykonawcy w sytuacji zaprzestania produkcji sprzętu opisanego w ofercie i/lub niemożności jego dostarczenia i konieczności zamiany tego sprzętu na analogiczny z zastrzeżeniem, że będzie to sprzęt o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty, 9) w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji Umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w Umowie do obowiązującego prawa, 10) Zmian składu zespołu osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełniać będzie wszystkie wymagania wskazane w SIWZ, 11) Zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zmiany treści Umowy wymienione w ust.1 niniejszego paragrafu dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku do Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od powzięcia informacji o wystąpieniu podstaw zmiany Umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej możliwości opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie zmiany treści Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)