WYMIANA SIEDZISK I OPARĆ FOTELI KINOWYCH W SALI KINA KRYTERIUM

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-08-11 10:00:00
Instytucja Centrum Kultury 105 w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139757 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana siedzisk i oparć foteli w sali kinowej CK105 w Koszalinie fotele model 5036 firmy Figures, kolor Sevilla 1006, wraz z demontażem starych siedzisk i oparć, montażem nowych oraz transportem w ilości 240 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Kultury 105 w Koszalinie
Ulica ul. Zwycięstwa 105
Nr domu 105
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-001
Województwo zachodniopomorskie
Tel 0-94 347 57 01
Fax 0-94 342 26 12
Internet www.ck105.koszalin.pl; www.ck105.koszalin.ibip.pl
Regon 33058406600000
E-mail monika.modla@ck105.koszalin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorządowa instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 głównej usługi, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł, polegającej na wykonaniu wymiany, montażu, dostawy foteli do pomieszczeń użyteczności publicznej.
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA jest obowiązany wykazać ZAMAWIAJĄCEMU, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku niezawinionego przez WYKONAWCÓW 3. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w pkt. 2, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian. W przypadku zmian, w trakcie realizacji umowy: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ, wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, ulegnie odpowiednim zmianom, nie wcześniej jednak niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają zmiany. 4. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której mowa w pkt 3, WYKONAWCA jest obowiązany przedstawić ZAMAWIAJĄCEMU na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowej wysokości wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana wynagrodzenia brutto następuje po uzyskaniu akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO w formie aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.ck105.koszalin.pl; www.ck105.koszalin.ibip.pl
Adres uzyskania siwz CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE ul. ZWYCIĘSTWA 105 75-001 KOSZALIN, pok. 208..
Data składania wniosków 11/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE ul. ZWYCIĘSTWA 105 75-001 KOSZALIN pok. 116.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)