Dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej -ZP/BZP/094/2016

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139765 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323513001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, sprawnych technicznie, kompletnych, wolnych od wad akcesoriów studyjnych dla potrzeb Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania dot. parametrów technicznych akcesoriów studyjnych , będących przedmiotem niniejszego zamówienia zostały określone - w Załączniku Nr 4 do SIWZ
1.3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ.
1.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ wraz z załącznikami oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną.
1.5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane materiały( wyroby) z podaniem producenta, marki, znaku towarowego w niniejszej SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych- jako przykładowe ze wzglądu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art.29-31. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów ( wyrobów) równoważnych.
1.6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uważa produkty zachowujące bądź przewyższające normy, parametry i standardy, jakimi cechują się artykuły wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na artykuły równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp obowiązany jest wykazać, przy zachowaniu formy pisemnej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1.7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 4 do SIWZ zaoferowanego wyposażenia/ parametrów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie na konkretny wyrób, określenie marki, modelu, znaku towarowego, nazwy producenta, nr katalogowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. Opis zaoferowanego wyposażenia/parametrów nie powinien budzić żadnych wątpliwości Zamawiającego. Z opisu winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego wyposażenia.
1.8. Kod CPV: 32351300-1 Akcesoria do urządzeń audio
1.9. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - Akademickie Radio LUZ PWr. Wybrzeże St. Wyspiańskiego 27, Wrocław, budynek C-08,II piętro pok. 22.
1.10. Wymagany minimalny okres gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia wynosi: - ( statywy)- min. 12 miesięcy;
- (słuchawki) min. 12 miesięcy;
- ( monitory studyjne) min. 24 miesiące;
Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.
1.11. Ustala się, że Wykonawca usunie awarię/usterkę przedmiotu umowy w terminie do 28 dni, od dnia zgłoszenia awarii/usterki.
Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał gwarantowany czas usunięcia awarii/usterki - naprawy.
1.12. Czas reakcji Wykonawcy na informację o awarii/usterce oraz określenie sposobu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie czasu reakcji na usunięcie awarii/usterki.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
8.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
2)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia - w danym Zadaniu. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-370
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E-mail bzp@pwr.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego,należy przedłożyć: - Wypełniony i podpisany Formularz : Zestawienie wymaganych parametrów technicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ powalający stwierdzić zgodność zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, który jednocześnie stanowi Opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: -pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 24 ust. 2a uPzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V niniejszej SIWZ muszą spełniać łącznie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lidera). Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1-3. Dokumenty wymienione w części VI pkt 4-8 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy : a) zmiany cech lub elementów składowych asortymentu na elementy o parametrach i cechach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla zamawiającego np. ze względu na zastosowanie rozwiązań nowszych, lepszych itd., w tym także możliwość zmiany oprzyrządowania; b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającego lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, c) zmiany miejsca dostawy/odbioru akcesoriów w przypadku, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego; d) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych może nastąpić w razie wystąpienia powyższych zmian; e)zmiana Umowy może dotyczyć zmiany stawki podatku VAT, w razie dokonania takiej zmiany w obowiązujących przepisach podatkowych;
Kod kryterium B
Kryt 1p 81
Kryt 2 Gwarancja (czas trwania, wydłużenie okresu gwarancji)
Kryt 2p 6
Kryt 3 Gwarantowany czas usunięcia awarii/usterki ( naprawy)
Kryt 3p 10
Kryt 4 Skrócenie czasu reakcji na usunięcie awarii/usterki
Kryt 4p 3
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.pwr.edu.pl
Adres uzyskania siwz W okresie od d.13.07.2016r - do 05.08.2016 r. (na czas prac remontowych) Adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 11/17 bud. C-2 pok.301,
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce W okresie od d.13.07.2016r - do 05.08.2016 r. (na czas prac remontowych) Adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 11/17 bud. C-2 pok.301,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)