Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej miasta Katowice powstałej w ramach projektów Część I: SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Miasto Katowice, Część II: Budowa sieci radiowej w paśmie 3.600-3.800 MHz (WiMAX) w Katowicach, Część III: Budowa sieci szerokopasmowej dla społeczeństwa informacyjnego na terenie Gmin Górnego Śląska wraz z punktami dostępu do Hot-spot.

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-07-26 09:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii,
  • Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139845 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723150006, 727200003, 453110000, 453143004, 323442503, 503300008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia: Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej miasta Katowice powstałej w ramach projektów
Część I: SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Miasto Katowice
Część II: Budowa sieci radiowej w paśmie 3.600-3.800 MHz (WiMAX) w Katowicach.
Część III: Budowa sieci szerokopasmowej dla społeczeństwa informacyjnego na terenie Gmin Górnego Śląska wraz z punktami dostępu do Hot-spot
2) W ramach każdej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
A. Utrzymywania ciągłości produkcyjnej i rekonfiguracji obsługiwanej sieci
B. Obsługi urządzeń aktywnych sieci, które są w posiadaniu Zamawiającego oraz lokalizacji kluczowych.
C. Realizacji usługi dostępu do Internetu w obrębie obsługiwanej sieci.
D. Świadczenia dodatkowych usług inżynierskich związanych z rekonfigurowaniem urządzeń aktywnych sieci.
Dodatkowo:
część I obejmuje usługi:
E. Wybudowania połączeń pomiędzy urządzeniami sieci nowo przyłączanych jednostek organizacyjnych a węzłami sieci SilesiaNet.
F. Konfiguracji bram jednostek miasta Katowice (poza Urzędem Miasta).
część II obejmuje usługi:
G. Naprawy uszkodzonych urządzeń sieci - infrastruktury stacji bazowych i klienckich
część III obejmuje usługi:
H. Podłączanie nowo wybudowanych stacji klienckich z punktami hotspot do sieci
Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy.
3) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. ( załącznik nr 8 do SIWZ)
4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską
5) Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie równowartość ceny podanej w formularzu ofertowym w pozycji Obsługa serwisowa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Katowice
Ulica ul. Młyńska 4
Nr domu 4
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-098
Województwo śląskie
Tel +48 32 2593302
Fax +48 327054949
Internet www.katowice.eu
E-mail bzp@um.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości określonej dla poszczególnych części postępowania dla których składa ofertę, przy czym: dla części I - 2000 zł, dla części II - 2000 zł, dla części III - 2500 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia
Wiedza Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, usługi w zakresie: minimum dwie usługi serwisu prewencyjnego proaktywnego utrzymania sieci świadczonego w reżimie 24x7 z gwarantowanym poziomem SLA o wartości brutto min. 50.000 zł rocznie oraz przedłożą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Zdolne Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości tj. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości tj.: i. Kierownik projektu - osoba będąca Zamawiającym lub pracownikiem zatrudnionym u Zamawiającego na umowę o pracę na okres nieoznaczony lub kontrakt z terminem zakończenia nie krótszym niż okres objęty zamówieniem legitymująca się wykształceniem wyższym magisterskim oraz ważnym certyfikatem Prince2 Practitioner lub równoważnym potwierdzającym umiejętności kierowania projektem, ii. min jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W przypadku gdy wskazana na to stanowisko osoba posiada uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawniania budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej zakresie instalacji elektrycznych; Dodatkowo dla części I: i. Ze względu na fakt, iż w sieci SilesiaNet główne urządzenia sieciowe są urządzeniami Cisco, Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna osoba posiadała certyfikat Cisco CCIE Service Provider (SP) lub certyfikat CCIE Routing & Switching (RS) i inny dokument potwierdzający umiejętności konfiguracji MPLS (Multiprotocol Label Switching) potwierdzający kompetencje Wykonawcy dotyczące budowy sieci operatorskich. dla części II: i. Osoba z praktyczną znajomością konfiguracji urządzeń radiowych pracujących w technologii WiMAX potwierdzoną uczestnictwem w realizacji przynajmniej 1 usługi polegającej na instalacji i konfiguracji stacji bazowych i klienckich WiMAX lub obsłudze systemu opartego na technologii WiMAX. dla części III: i. Osoba z praktyczną znajomością konfiguracji urządzeń radiowych pracujących w technologii LTE potwierdzoną uczestnictwem w realizacji przynajmniej 1 usługi polegającej na instalacji i konfiguracji stacji bazowych i klienckich LTE lub obsłudze systemu opartego na technologii LTE. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony również, jeśli jedna osoba będzie posiadała wszystkie ww. umiejętności lub różne osoby będą posiadały jedną lub kilka z wymienionych umiejętności i w sumie będą posiadać wszystkie wymienione. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
Sytuacja Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj: wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa kształtuje się w poziomie min. 50 000 zł. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (lub dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy w zakresie min. dwóch usług serwisu prewencyjnego proaktywnego utrzymania sieci świadczonego w reżimie 24x7 z gwarantowanym poziomem SLA o wartości brutto min. 50.000 zł rocznie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: i. kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę) ii. kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby) iii. nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane iv. zakres udostępnianych zasobów: - wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku - potencjał techniczny (rodzaj, nazwa, model) - osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności) - zdolności finansowe i ekonomiczne v. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował. vi. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy), vii. okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (co najmniej na czas realizacji zamówienia). 4. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wzorem załączonym do siwz oraz dokumenty, o których mowa w poniższym punkcie. 5.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu -zamówienia;charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące tych podmiotów, i. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia będzie oceniana łącznie, co oznacza, ze w szczególności: -W zakresie posiadanych środków - zsumowaniu będą podlegały środki finansowe, którymi dysponują wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których wysokość łącznie nie będzie niższa niż określona w pkt 13.5) siwz lub których zdolność kredytowa będzie nie mniejsza niż określona w pkt 13.5) siwz W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 17.3) lit. a-c, a także pkt 17.4) (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.8.W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 17.3) lit. a-c, a także pkt 17.4) (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, z tym że: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług o którym mowa w pkt 17.2)a siwz składają w/w wykonawcy wspólnie. 9. Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w punkcie 17.5) wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej : a. Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b. nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c. nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d. nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, e. zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, f. nastąpiła siła wyższa - zdarzenie zewnętrzne, na które Strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i których nie dało się uniknąć nawet w przypadku dołożenia przez Strony najwyższej staranności, w szczególności takie jak: wojna, rozruchy, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, decyzja administracyjna, na którą Strony nie mają wpływu, g. odstąpiono od realizacji całości lub części umowy 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 warunki SLA urządzeń i usług krytycznych
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz http://bip.katowice.eu
Adres uzyskania siwz 40-003 Katowice, ul Rynek 1 Sekretariat Wydziału Informatyki pok. nr 409
Data składania wniosków 26/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce 40-003 Katowice, ul Rynek 1 Sekretariat Wydziału Informatyki pok. nr 409
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości usług dotyczących budowy połączeń pomiędzy punktami dostępowymi SilesiaNet a sieciami jednostek oraz godzin inżynierskich w zależności od potrzeb Zamawiającego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)