Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Ulica |
ul. Narutowicza 11/12
|
Nr domu |
11/12
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80-233
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 3472400
|
Fax |
58 3472913
|
Internet |
www.pg.edu.pl
|
Regon |
00000162000000
|
E-mail |
dzp@pg.gda.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
dla części I: 400,00 zł
dla części II: 900,00 zł
dla części III: 1 300,00 zł
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego),
2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3) kwotę,
4) termin ważności,
5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji,
6) być nieodwołalny,
7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp,
8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Politechniki Gdańskiej:
64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Bank Millennium S.A. z dopiskiem: wadium do przetargu:
dostawa artykułów upominkowych z logo dla Politechniki Gdańskiej ZP/206/055/D/16, dotyczy części postępowania
5.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej Gmach B, wysoki parter lub przesłać pocztą na adres: Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem: dostawa artykułów upominkowych z logo dla Politechniki Gdańskiej, ZP/206/055/D/16, dotyczy części postępowania
Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert.
7.Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia).
8.Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 Ustawy Pzp.
9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
11.W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu.
12.Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzenie się na przedłużenie terminu związania ofertą skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:
część I postępowania: co najmniej 2 dostawy na kwotę min. 7 000,00 zł brutto każda:
artykułów upominkowych (promocyjnych), w zakres których wchodziła galanteria skórzana
lub
galanterii skórzanej,
część II postępowania: co najmniej 2 dostawy na kwotę min. 12 000,00 zł brutto każda:
artykułów upominkowych (promocyjnych), w zakres których wchodziła galanteria skórzana
lub
galanterii skórzanej,
część III postępowania: co najmniej 2 dostawy na kwotę min. 12 000,00 zł brutto każda:
artykułów upominkowych (promocyjnych)
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W postępowaniu należy złożyć wypełniony druk Oferta stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, Formularze cenowe stanowiące załączniki do SIWZ
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp);
1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp;
2)Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3)Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
4)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy; 5)Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, musi zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6)Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów; 7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; 8)Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. VI ust. 2 SIWZ muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (każdy z Wykonawców składa je w imieniu własnym); 9)Dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 1 Wykonawcy składają wspólnie.
10)Warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ ust. 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie; 11)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. W postępowaniu należy złożyć również pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą oraz opcjonalnie: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dla każdej części postępowania: Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian w zawartej umowie:
a.zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
b.zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c.zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień,
d.wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron.
e.przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją)
f. zamiana artykułu wskazanego w ofercie wykonawcy na artykuł o wyższej jakości i funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony zamawiającego.
g.w przypadku, gdy zaprzestano produkcji artykułu objętego przedmiotem umowy, wykonawca może dostarczyć inny artykuł o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy). Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony zamawiającego.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony oraz zachowania formy pisemnej aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Jakość
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dzp.pg.gda.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk (dotyczy wersji papierowej).
|
Data składania wniosków |
09/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9.08.2016 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego:
sala kolegialna - nr 272 Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 5. Dane do kontaktu z Zamawiającym: Adres email: dzp@pg.gda.pl Faks: (58) 347 29 13. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujący asortyment (próbki):
a)dla części I postępowania: futerał skórzany na okulary: 1szt.
b)dla części II postępowania: portfel damski skórzany: 1 szt.
c)dla części III postępowania: pokrowiec na walizkę: 1 szt.
Na podstawie załączonych do oferty próbek, Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium oceny ofert jakość, zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące złożenia próbek znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|