dostawa artykułów upominkowych z logo dla Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2016-07-18
Data zakończenia 2016-08-09 10:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 140431 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów upominkowych z logo dla Politechniki Gdańskiej.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
a)część I: dostawa futerałów skórzanych na okulary
b)część II: dostawa damskich portfeli skórzanych
c)część III: dostawa pokrowców na walizki
4.Przedmiot zamówienia, w poszczególnych częściach, obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. W przypadku konieczności zwiększenia zakresu zamówienia, w każdej części, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
5. Wielkość i zakres zamówienia:
część I postępowania: zamówienie podstawowe: liczba szt. 200, zamówienie objęte prawem opcji: 2 nakłady po 50 szt., 1 nakład po 100 szt., część II postępowania: zamówienie podstawowe: liczba szt. 120, zamówienie objęte prawem opcji: 1 nakład po 20 szt., 2 nakłady po 50 szt., część III postępowania: zamówienie podstawowe mały pokrowiec: liczba szt. 135, średni pokrowiec: liczba szt. 135, zamówienie objęte prawem opcji: mały pokrowiec 1 nakład po 135 szt., średni pokrowiec 1 nakład po 135 szt.,

Opis

Przedmiotem zamówienia w części I postępowania jest dostawa futerałów skórzanych na okulary. Wielkość i zakres zamówienia: zamówienie podstawowe: liczba szt. 200, zamówienie objęte prawem opcji: 2 nakłady po 50 szt., 1 nakład po 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6a do SIWZ.Przedmiotem zamówienia w część II postępowania jest dostawa damskich portfeli skórzanych. Wielkość i zakres zamówienia: zamówienie podstawowe: liczba szt. 120, zamówienie objęte prawem opcji: 1 nakład po 20 szt., 2 nakłady po 50 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6b do SIWZ.Przedmiotem zamówienia część III postępowania jest dostawa pokrowców na walizki. Wielkość i zakres zamówienia: zamówienie podstawowe: mały pokrowiec na walizkę: liczba szt. 135, średni pokrowiec na walizkę: liczba szt. 135, zamówienie objęte prawem opcji: mały pokrowiec na walizkę 1 nakład po 135 szt., średni pokrowiec na walizkę 1 nakład po 135 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska
Ulica ul. Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-233
Województwo pomorskie
Tel 58 3472400
Fax 58 3472913
Internet www.pg.edu.pl
Regon 00000162000000
E-mail dzp@pg.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części I: 400,00 zł dla części II: 900,00 zł dla części III: 1 300,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Politechniki Gdańskiej: 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Bank Millennium S.A. z dopiskiem: wadium do przetargu: dostawa artykułów upominkowych z logo dla Politechniki Gdańskiej ZP/206/055/D/16, dotyczy części postępowania 5.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej Gmach B, wysoki parter lub przesłać pocztą na adres: Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem: dostawa artykułów upominkowych z logo dla Politechniki Gdańskiej, ZP/206/055/D/16, dotyczy części postępowania Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert. 7.Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia). 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 Ustawy Pzp. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 11.W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu. 12.Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzenie się na przedłużenie terminu związania ofertą skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał: część I postępowania: co najmniej 2 dostawy na kwotę min. 7 000,00 zł brutto każda: artykułów upominkowych (promocyjnych), w zakres których wchodziła galanteria skórzana lub galanterii skórzanej, część II postępowania: co najmniej 2 dostawy na kwotę min. 12 000,00 zł brutto każda: artykułów upominkowych (promocyjnych), w zakres których wchodziła galanteria skórzana lub galanterii skórzanej, część III postępowania: co najmniej 2 dostawy na kwotę min. 12 000,00 zł brutto każda: artykułów upominkowych (promocyjnych)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. W postępowaniu należy złożyć wypełniony druk Oferta stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, Formularze cenowe stanowiące załączniki do SIWZ 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp); 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp; 2)Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3)Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 4)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy; 5)Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, musi zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6)Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów; 7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; 8)Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. VI ust. 2 SIWZ muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (każdy z Wykonawców składa je w imieniu własnym); 9)Dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 1 Wykonawcy składają wspólnie. 10)Warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ ust. 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie; 11)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. W postępowaniu należy złożyć również pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą oraz opcjonalnie: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla każdej części postępowania: Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian w zawartej umowie: a.zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; b.zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c.zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień, d.wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron. e.przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją) f. zamiana artykułu wskazanego w ofercie wykonawcy na artykuł o wyższej jakości i funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony zamawiającego. g.w przypadku, gdy zaprzestano produkcji artykułu objętego przedmiotem umowy, wykonawca może dostarczyć inny artykuł o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy). Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony oraz zachowania formy pisemnej aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.dzp.pg.gda.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk (dotyczy wersji papierowej).
Data składania wniosków 09/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9.08.2016 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego: sala kolegialna - nr 272 Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 5. Dane do kontaktu z Zamawiającym: Adres email: dzp@pg.gda.pl Faks: (58) 347 29 13. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujący asortyment (próbki): a)dla części I postępowania: futerał skórzany na okulary: 1szt. b)dla części II postępowania: portfel damski skórzany: 1 szt. c)dla części III postępowania: pokrowiec na walizkę: 1 szt. Na podstawie załączonych do oferty próbek, Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium oceny ofert jakość, zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące złożenia próbek znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)