Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego w budynku WFOŚiGW w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie

Data publikacji 2016-07-18
Data zakończenia 2016-08-03 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 142155 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003, 450000007, 453000000, 453110000, 453200006, 453310006, 454500006, 713200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji, zwanej dalej Instalacją w systemie ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego w budynku WFOŚIGW w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7 w Warszawie.
2. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania Instalacji w budynku WFOŚiGW w Warszawie, z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
2) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy;
3)w razie konieczności uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień, odpowiednich zgłoszeń, dokonanie innych czynności przewidzianych przepisami prawa;
4) wykonanie przedmiotu zamówienia w całości z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz z użyciem jego osprzętu i urządzeń;
5) uruchomienie Instalacji;
6) wykonanie wszelkich pomiarów, prób, badań i rozruchów i przekazanie wyników Zamawiającemu wraz z dokumentacja powykonawczą;
7) utrzymanie terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
8) podejmowanie działań w celu ochrony środowiska na terenie prac i w jego otoczeniu;
9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu na terenie prac;
10) zagospodarowanie odpadów wraz z ich transportem w ramach wynagrodzenia;
11) po zakończeniu wszystkich robót uprzątnięcie terenu prac i doprowadzenie do porządku;
12)regulację Instalacji przed przekazaniem Zamawiającemu;
13) przeszkolenie co najmniej dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Instalacji;
14) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej;
15) przekazanie zamawiającemu kart gwarancji, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi, konserwacji i napraw Instalacji w języku polskim;
16) konserwację i serwis Instalacji w okresie gwarancji (min. 36 miesięcy) w ramach zaoferowanego wynagrodzenia.
3. Wszystkie instalacje i systemy związane z wykonaniem Instalacji muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej i BHP.
4. Wykonanie Instalacji powinno zostać dokonane na podstawie uprzednio sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji technicznej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Dokumentacja musi posiadać wymagane uzgodnienia dotyczące, w szczególności:
1) miejsc lokalizacji jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych;
2) miejsc lokalizacji w pomieszczeniach biurowych jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych;
3) miejsc lokalizacji aparatury sterującej Instalacją;
4) tras prowadzenia przewodów klimatyzacyjnych, sposobu i miejsc odprowadzenia skroplin.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich pracowników wykwalifikowanych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
6. Oferowane urządzenia klimatyzacyjne powinny być nowe, nie używane oraz posiadać min. 36-miesięczną gwarancję producenta, liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
7. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia: min. 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru swojej działalności i przy poszanowaniu przepisów wewnętrznych Zamawiającego, zasad ochrony przeciwpożarowej, zasad BHP oraz zgodnie z zasadami sztuki, wiedzy technicznej i przepisami prawa oraz zachowaniem szczególnej ostrożności w związku z realizacją prac w czynnym obiekcie
9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Ulica ul. Ogrodowa 5/7
Nr domu 5
Nr miesz 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-893
Województwo mazowieckie
Tel 22 504 41 00
Fax 22 504 41 39
Internet www.wfosigw.pl
Regon 14214815500000
E-mail mpaziewska@wfosigw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: SAMORZĄDOWA OSOBA PRAWNA
Rodzaj zam inny SAMORZĄDOWA OSOBA PRAWNA
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych) zaznaczając cel wpłaty
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. Wykonawca może polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
Potencjał Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: - jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym, - jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym, - jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: - jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym, - jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym, - jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym
Sytuacja Zamawiający nie opisuje, i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (oryginał) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia), w zakresie powierzonych do wykonania czynności na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT wyłącznie w zakresie wynikającym ze zmiany należnego podatku; W takim wypadku Strony uzgodnią zmiany umowy wymuszone nowymi przepisami; 2) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy, z tym, że przyjmuje się - co do zasady - że dany okres przesunięcia terminu realizacji równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, niezawinione przez żadną ze stron, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec; 3) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do sposobu realizacji przedmiotu umowy, gdy konieczność ta wyniknie w trakcie realizacji Umowy i której Strony nie przewidziały przed jej zawarciem lub zachodzi możliwość zastosowania lepszych wyrobów lub rozwiązań technologicznych a zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie skutkuje zwiększeniem wynagrodzenia; 4) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej, które nie zostały wykryte pomimo dołożenia należytej staranności przy sprawdzaniu dokumentacji technicznej, błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; 5) nastąpi zakończenie produkcji urządzeń lub materiałów w trakcie realizacji Umowy. Wówczas Wykonawca, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, może dostarczyć inne urządzenia lub materiały o parametrach nie gorszych niż określone w Umowie oraz cenie nie wyższej niż określona w Umowie; 6) zmiany będącej następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Termin gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 20
Kryt 3 Termin wykonania przedmiotu
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz http://www.wfosigw.pl/bip/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ul. Ogrodowa 5/67 (I piętro), pokój nr 106
Data składania wniosków 03/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7 (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)