Dostawa warzyw, owoców, mięsa, artykułów spożywczych, nabiału, mrożonek do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie w okresie 4 miesięcy.

Data publikacji 2016-07-19
Data zakończenia 2016-08-05 10:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 143041 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców, mięsa, artykułów spożywczych, nabiału, mrożonek do Szkoły Podstawowej nr 1 w
Piasecznie w okresie 4 miesięcy.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części. Szacowana ilość obiadów 800.

Część I - warzywa, owoce, przetwory owocowo-warzywne.
Część II dostawy mięsa i jego przetworów.
Część III art. spożywcze i nabiał.
Część IV owoce i warzywa mrożone
TERMIN ZAMÓWIENIA
4 miesiące
do 21.12.2016r
Szacowany termin dostaw 1.09.2016r do 21.12.2016r.

Opis

Sukcesywne dostawy warzyw, owoców, przetworów warzywno-owocowych i jaj zgodnie z ilościami podanymi w zestawieniu iloścowym przedmiotu zamówienia.
Szacowania ilość obiadów 800Sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego i ich przetworów zgodnie z ilościami podanymi w zestawieniu iloścowym przedmiotu zamówienia.
Szacowania ilość obiadów 800Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i mleczarskich zgodnie z ilościami podanymi w zestawieniu iloścowym przedmiotu zamówienia.
Szacowania ilość obiadów 800Sukcesywne dostawy mrożonych owoców, warzyw i ryb zgodnie z ilościami podanymi w zestawieniu iloścowym przedmiotu zamówienia.
Szacowania ilość obiadów 800

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Ulica ul. Kościuszki 5
Nr domu 5
Miejscowość Piaseczno
Kod Pocztowy 05-500
Województwo mazowieckie
Tel 022 70 17 654, 70 17 655
Fax 022 70 17 692
Internet www.piaseczno.eu
Regon 01589128900000
E-mail rzp@piaseczno.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniającego. W skład zamówienia uzupełniającego wejdzie zwiększenie żywienia o kolejne osoby w każdej części.
Czas D
Data zakończenia 21/12/2016
Wadium Część 1 -1.000 zł, Część 2 - 500 zł, Część 3 - 500 zł, Część 4 - 500 zł.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 dostawę żywności (przy składaniu oferty na jedną część) o wartości minimum 50.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Uwaga - przy składaniu oferty np. na 3 części obowiązują 3 dostawy o wartości minimum 50.000 zł brutto każda. Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1; 2) dowód wpłaty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium. 3) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej części osobno Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.piaseczno.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno , pok 75, III piętro osobiście lub za zaliczeniem pocztowym 30 zł.
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno , pok 75.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)