Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
|
Nr domu |
24A
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-276
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
085 7468000
|
Fax |
085 746 88 80
|
Internet |
www.spskam.bialystok.pl
|
Regon |
00028861000000
|
E-mail |
ZPSPSKAM@cksr.ac.bialystok.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
|
Wiedza |
o Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie minimum 1 dostawę asortymentu odpowiadającego zakresem przedmiotowi zamówienia (np. fartuchy, ubrania chirurgiczne itp.) o wartości brutto minimum:
Pakiet nr 1 = 80 000,00 zł,
Pakiet nr 2 = 68 000,00 zł.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymogi graniczne, określone w Załączniku nr 1), Wykonawca winien załączyć do oferty:
a) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) - w tym oświadczenie o posiadaniu i dostarczeniu na żądanie Zamawiającego aktualnych dokumentów w ww. zakresie (wypełniony Załącznik nr 6 - zawierający szczegółową treść przedmiotowego oświadczenia);
b) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia (dotyczy asortymentu wskazanego w Pakiety nr 1) jest w pełni zgodny z wymogami normy PN-EN 13795 1, 2, 3 Obłożenia chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne i odzież dla bloków operacyjnych, stosowane jako wyroby medyczne dla pacjentów, personelu medycznego i wyposażenia (wypełniony Załącznik nr 7 - zawierający szczegółową treść przedmiotowego oświadczenia);
c) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia (dotyczy asortymentu wskazanego w Pakiety nr 2) jest zgodny z wymogami normy PN-EN 13795 1, 2, 3 Obłożenia chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne i odzież dla bloków operacyjnych, stosowane jako wyroby medyczne dla pacjentów, personelu medycznego i wyposażenia w zakresie pylenia, czystości pod względem cząstek stałych, jak również pod względem wytrzymałości mechanicznej (wypełniony Załącznik nr 7 - zawierający szczegółową treść przedmiotowego oświadczenia);
Odnośnie podpunktów 1.b, - 1.d:
Zgodnie z wymogiem art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą ww. normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
d) katalogi/prospekty techniczne oferowanego asortymentu; jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru;
e) próbki oferowanych produktów - dla pozycji i w ilościach określonych w Załączniku nr 1. Uwaga: dopuszczalne jest załączenie próbek bez nadruku.
Próbki należy złożyć w opakowaniu z napisem PRÓBKI NA PRZETARG NR 35/2016, w siedzibie Zamawiającego, w pokoju Zamówień Publicznych (pok. nr 28) budynek administracji USK, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24 A, w terminie do 29.07.2016 r. do godz. 10.00.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów oraz próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wzór umowy:
§ 8.
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być:
a) zmniejszenie ceny określonej w umowie, wydłużenia terminu płatności - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej;
b) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1.
2. Zmiany opisane w § 8 ust. 1 wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.usk.bialystok.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne).
|
Data składania wniosków |
29/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|