Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
|
Ulica |
ul. St. Dubois 5A
|
Nr domu |
5A
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-184
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5970927
|
Fax |
022 5970937
|
Internet |
www.csioz.gov.pl
|
Regon |
00137770600000
|
E-mail |
biuro@csioz.gov.pl; t.banas@csioz.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka budżetowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/11/2016
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2 200,00 zł, słownie złotych: dwa tysiące dwieście złotych 00/100
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Wykonawca składając ofertę winien wykazać w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie dostawy systemu do backupu urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 63 000,00 zł brutto
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Wykonawca winien wykazać, ze posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej, niż 40 000,00 zł
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1.1 nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
1.2 niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile zmiana taka jest konieczna i korzystniejsza dla Zamawiającego w celu prawidłowego wykonania Umowy;
1.3 w przypadku przerwy w wykonaniu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego;
1.4 zmiany terminu realizacji Umowy, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią, celem i z terminem.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu sprzętu i oprogramowania, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne i funkcjonalne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do oferty.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
www.csioz.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Duboisa 5A, 00-184 Warszawa, pokój 121, piętro I
|
Data składania wniosków |
27/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Duboisa 5A, 00-184 Warszawa, pokój 127, piętro I
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
PODWYKONAWCY: Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, na zasoby podwykonawców, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, podania dodatkowo nazw firm tych podwykonawców. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 66 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, jednakże nie później niż do dnia 15 listopada 2016 roku.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
1. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
a) w przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa;
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w literze b) zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Niezależnie od dokumentu, o którym mowa w Rozdziale IV podrozdział II pkt 1 ppkt 1 lit. b) SIWZ, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym:
a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IV podrozdziale II, pkt. 1 ppkt 1) lit. a) - c) SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, składa w imieniu Wykonawców ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w danym postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ.
c) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IV podrozdziale II, pkt. 1 ppkt 2) lit. b); g) SIWZ niniejszego podrozdziału składają Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
|