dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych i urządzeń komunalnych oraz wykonaniem nawierzchni na terenie rekreacyjnym przy ul. Dygasińskiego, w ramach Budżetu Obywatelskiego.

Data publikacji 2016-07-19
Data zakończenia 2016-07-27 09:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 144123 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374400004, 374100005, 451112000, 713550001, 451122100, 451113001, 452122204, 452332506, 451127105, 451112914, 451127002, 391136003, 452622106, 773141005, 773000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych i urządzeń komunalnych oraz wykonaniem nawierzchni na terenie rekreacyjnym przy ul. Dygasińskiego, w ramach Budżetu Obywatelskiego.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) obsługę geodezyjną inwestycji,
2) roboty przygotowawcze,
3) roboty ziemne,
4) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
5) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego,
6) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu puzzle,
7) dostawę następujących urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych (street workout) wraz z montażem:
a) drabinka pionowa - 2 kpl.,
b) drabinka pozioma - 2 kpl.,
c) ławka skośna - 2 kpl.,
d) poręcz wysoka - 1 kpl.,
e) poręcz strażacka - 1 kpl.,
f) poręcz z kółkami gimnastycznymi - 1 kpl.,
g) stanowisko z liną do wspinania - 1 kpl.,
h) worek bokserski - 1 kpl.,
i) zestaw drążków o różnych wysokościach - 1 kpl.,
j) regulamin - 1 kpl.;
8) dostawę następujących urządzeń komunalnych wraz z montażem:
a) ławka parkowa z oparciem - 3 szt.,
b) kosz na śmieci - 1 szt.,
c) stojak na rowery potrójny - 1 szt.,
d) wieszak na ubrania - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Ulica Plac Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33 4971497
Fax 33 4971786, 8227539
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E-mail on.zp@um.bielsko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium nie wymaga się wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Wiedza wykonanie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych (street workout) o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł) oraz co najmniej jednej dostawy wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 80 m2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów;
Potencjał na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Zdolne na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Sytuacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Wykaz urządzeń równoważnych (w oryginale) - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych do zastosowanych przez Zamawiającego (wskazanych w SIWZ i jej załącznikach), zgodnie z Częścią III pkt 5 ppkt 18) nin. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ich nazwę, typ, producenta oraz dane techniczne - parametry techniczne i ruchowe, gabaryty, itp. (odpowiednio do tych danych określonych w dokumentacji przetargowej), a także załączyć do oferty niezbędne dokumenty w języku polskim (karty katalogowe producenta, dokumenty opisujące cechy, typ, charakterystykę oraz dokumentację techniczną, itp. oferowanego zamiennika), z których jednoznacznie będzie wynikać, iż posiadają one parametry nie gorsze od parametrów wyspecyfikowanych w SIWZ i jej załącznikach.
Inne dokumenty a) Oferta przetargowa (w oryginale); b) Kosztorys ofertowy (w oryginale); c) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); d) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy; e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp); Treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania tego podmiotu, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane i w jakim okresie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiany postanowień umowy: Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) opisanych w postanowieniach umowy; b) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a. wystąpienia zdarzeń siły wyższej; b. wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac; c. wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu prac powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę; c) co do nieistotnych postanowień umowy; d) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Wszelkie okoliczności związane z przypadkami określonymi powyżej powinny być szczegółowo udokumentowane przez Wykonawcę. 4. Strony nie dokonają takich zmian i nie wprowadzą nowych postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.um.bielsko.pl/bip
Adres uzyskania siwz Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, pok. nr 2.
Data składania wniosków 27/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w Sekretariacie Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe brak.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)