Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Wisznicka 111
|
Nr domu |
111
|
Miejscowość |
Radzyń Podlaski
|
Kod Pocztowy |
21-300
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
83 4132267
|
Fax |
83 4132200
|
Internet |
www.spzozrp.pl
|
Regon |
00030840700000
|
E-mail |
przetargi@spzozrp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Tak
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359)
3. Nie zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy a złożona oferta zostanie odrzucona.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:
5. PKO BP 56 1020 1260 0000 0402 0108 1033 z dopiskiem: WADIUM - Usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim, znak sprawy: 12 2016 PN
6. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert.
7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku,
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał bądź wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem serwis systemów CliniNet - co najmniej 4 z 5 modułów (STER, TELERAD, SakPRO, E-rejestracja i PACS) oraz co najmniej 1 z 2 systemów (LAB3000, PharmaNet), w zakresie minimum: aktualizacji oprogramowania do wymagań prawnych, usuwania błędów w oprogramowaniu, dostosowywania i rozwijania oprogramowania do wymogów zamawiającego, i załączy dokumenty, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Usługa wykazywana na potwierdzenie spełniania w/w warunku, powinna trwać nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy oraz posiadać roczną wartość nie mniejszą niż 130.000,00 zł brutto.
Wykonawca złoży: Wykaz wykonanych/ wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości usługi, jej przedmiotu, dat wykonania / wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 10.
Wykaz wykonanych/wykonywanych usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 10 do SIWZ, może ograniczać się jedynie do usług potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w Rozdz. III ust. 1 pkt 2 SIWZ
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie,
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
a) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu www umożliwiającego realizację następujących funkcji:
-wysyłanie zgłoszeń serwisowych, błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń,
-dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy,
-serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania,
-zamieszczanie wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników
Wykonawca złoży:
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu www umożliwiającego realizację następujących funkcji - zgodnie z załącznikiem nr 11 do siwz.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponuje co najmniej 2 wykwalifikowanymi osobami (programistami bądź serwisantami), posiadającymi certyfikat administratora baz danych oraz projektowania rozwiązań systemowych i sieciowych wydany przez producenta oprogramowania lub autoryzowanego partnera, posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w administrowaniu bazami danych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wykonawca złoży: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnym do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do ich dysponowania - zgodnie z załącznikiem nr 12 do siwz.
|
Sytuacja |
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN
Wykonawca złoży: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 1 mln PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Opis usług i warunki wymagane w ramach Nadzoru autorskiego i serwisu (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionym formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
3. Dowód wniesienia wadium.
4. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia: 1) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, lub 2) inne dokumenty, z których takie zobowiązanie wynika, np. umowa, itp., dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić zgodnie z odpowiednimi zapisami wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej siwz
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
1
|
Adres strony internetowej siwz |
spzozrp.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SP ZOZ Radzyń Podlaski, ul. Wisznicka 111 , 21-300 Radzyń Podlaski, Budynek Administracyjny Sekcja Zamówień Publicznych I piętro, pokój nr 15
|
Data składania wniosków |
29/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:15
|
Miejsce |
SP ZOZ Radzyń Podlaski, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, Sekretariat SPZOZ w Radzyniu Podlaskim, pokój nr 106
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|