Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Poznań
|
Ulica |
Plac Kolegiacki 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-841
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8785210
|
Fax |
61 878 50 85
|
Internet |
http://bip.um.poznan.pl
|
Regon |
63125782200000
|
E-mail |
zp@um.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości: 4 800,00 zł ( słownie: cztery tysiące osiemset złotych)
2. Wadium wnoszą wykonawcy zaproszeni do składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu otwarcia licytacji w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. (61) 8785402, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.
3.Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia licytacji elektronicznej do godz. 10.00.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę minimum 100 licencji oprogramowania Microsoft Office lub równoważnego.
|
Potencjał |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty:
1)Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do Instrukcji;
2)Wypełniony i podpisany Opis oferowanego oprogramowania - załącznik nr 8 do Instrukcji
3) Wypełniona i podpisana Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zmianami ), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do Instrukcji;
4)Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.
Dodatkowo:
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść wniosku, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do wniosku wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do Instrukcji oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii.
Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością wniosku wraz z załącznikami.
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW DOTYCZĄCA PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ znajduje się na stronie http://bip.poznan.pl/bip/zamówienia-publiczne/postępowanie nr ZOU-XII.271.89.2016.MJA
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Kod kryterium |
A
|
Etapy licytacji |
2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
https://poznan.marketplanet.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
Licytacja IV.4.8 |
1. Licytacja zostanie przeprowadzona na platformie elektronicznej prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania, pod adresem https://poznan.marketplanet.pl (zwanej dalej systemem).
2. Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu do udziału w licytacji drogą elektroniczną (na adres e-mail podany we wniosku). We wniosku należy upoważnić osobę, która będzie składała oferty w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej.
3. Licytacja właściwa zostanie poprzedzona dobrowolną licytacją testową.
4. Wymagania związane z rejestracją i identyfikacją Wykonawców: Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w licytacji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany we wniosku z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe. Zasady dotyczące tworzenia hasła dostępne są w systemie.
5. Termin otwarcia licytacji właściwej oraz termin otwarcia licytacji testowej zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazanej przez Zamawiającego.
6. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający zamieści informacje określone w art. 80 ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie pod adresem http://bip.poznan.pl. Wymagania techniczne: Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej siła szyfrowania: 128bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów oprogramowania.
|
Licytacja IV.4.9 |
1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
2. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 min. zostanie złożone postąpienie, licytacja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut (plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożono postąpienie). Przedłużenie licytacji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień tj. po upływie 5 minutowego tzw. okresu bezczynności.
3. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100 PLN brutto.
4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
5. W licytacji Wykonawcy składają oferty w cenie brutto.
6. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty w sposób uwzględniający wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
7. Cenę należy skalkulować tak, aby uwzględniała cały koszt realizacji zamówienia.
8. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
9. Wykonawca podczas licytacji elektronicznej składa ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy
10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
11. Licytacja elektroniczna dopuszcza wieloetapowość. Kolejne etapy licytacji zostaną uruchomione w sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży takie same ceny, a licytacja zakończy się lub gdy najniższa cena przekroczy środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
12. Opis mechanizmu kolejnych etapów licytacji zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji.
|
Le etap1 |
1
|
Le etap1 c |
20 minut + przedłużenia o 5 minut
|
Le etap2 |
2
|
Le etap2 c |
20 minut + przedłużenia o 5 minut
|
Le etap3 |
3
|
Le etap3 c |
20 minut + przedłużenia o 5 minut
|
Le czy nast |
Tak
|
Data składania wniosków |
28/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce składania wniosków |
Urząd Miasta Poznania plac Kolegiacki 17, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu pok.
152
|
Termin otwarcia licytacji |
Otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 6 dnia od dnia
przekazania Wykonawcom zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Zakończenie licytacji po upływnie 20 minod otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 min.bezczynności tzn.gdy w ciągu 5 min. od złożenia najkorzystniejszej oferty żaden z Wykonawców nie złoży
postąpienia
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
nie dotyczy
|
Istotne postanowienia |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe |
1. Oświadczenia i dokumenty składane jako część lub uzupełnienie wniosku, składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2. Wszelkie inne niż wymienione w punkcie 1 oświadczenia oraz wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują według własnego wyboru pisemnie lub drogą elektroniczną formie zeskanowanego dokumentu.
3. Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do Zamawiającego z powołaniem się na nr ZOU-XII.271.89.2016.MJA.
4. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów z uczestnikami postępowania jest Marta Jaworska-Augustyniak.
5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej musi być sporządzony pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym oraz podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych Podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te Podmioty.
8. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone na drukach formularzy załączonych do Instrukcji i ogłoszenia oraz dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.poznan.pl nr postępowania ZOU-XII.271.89.2016.MJA lub przepisanych z zachowaniem pełnego zakresu treści.
9. Poprawki muszą być umieszczone czytelnie oraz opatrzone podpisem jednej z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.
10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w pełnym zakresie. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
11. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek.
12. Wniosek składa się w jednym egzemplarzu.
13. Wymagane jest złożenie wniosku w opakowaniu uniemożliwiającym jego odczytanie przed otwarciem, zaadresowanie na Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań i oznaczenie nazwą, adresem Wykonawcy oraz hasłem:
WNIOSEK ZOU-XII.271.89.2016.MJA - Dostawa licencji
Nie otwierać przed 28.07.2016 r. godz. 10:15.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|