Sukcesywne dostawy plakatów i schematów sieci komunikacyjnej oraz druków dla windykacji

Data publikacji 2016-07-20
Data zakończenia 2016-07-28 10:00:00
Instytucja Zarząd Komunikacji Miejskiej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Informatory,
  • Bilety,
  • Materiały reklamowe,
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 145613 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221143005, 221600009, 224591003, 229000009, 798230009, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy plakatów i schematów sieci komunikacyjnej do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
2. Zamówienie jest udzielane w ramach 6 części:
2.1 część 1 - sukcesywne dostawy plakatów A2
2.2 część 2 - sukcesywne dostawy naklejek A3 na przystanki
2.3 część 3 - sukcesywne dostawy informatorów w postaci mapy A2
2.4 część 4 - sukcesywne dostawy plakatów
2.5 część 5 - sukcesywne dostawy druków do windykacji
2.6 część 6 - dostawa naklejek na kasetony
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ.

Opis

1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy plakatów A2, szczegółowo opisanych w tabeli nr 1 SIWZ, dla Zarządu Komunikacji Miejskiej
w Gdyni1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy naklejek A3 na przystanki, szczegółowo opisanych w tabeli nr 2 SIWZ, do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy informatorów w postaci mapy A2, szczegółowo opisanych w tabeli nr 3 SIWZ, do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są dostawy naklejek na kasetony oraz sukcesywne dostawy plakatów, szczegółowo opisanych w tabeli nr 4 SIWZ, do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy druków szczegółowo opisanych w tabeli nr 5 SIWZ, dla Zarządu Komunikacji Miejskiej w GdyniPrzedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa naklejek na kasetony, szczegółowo opisanych w tabeli nr 6 SIWZ, dla Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Komunikacji Miejskiej
Ulica ul. Zakręt do Oksywia 10
Nr domu 10
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-244
Województwo pomorskie
Tel 058 6233312
Fax 058 6233022
Internet www.zkmgdynia.pl
Regon 19060628700000
E-mail zkm@zkmgdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik 1 do SIWZ) 2. Formularz cenowy 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: 1.1 zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 1.2 zmiany danych teleadresowych Wykonawcy; Wszystkie ww. zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 2.1 zmiany kwot określonych w pkt. 2.1 umowy wskutek urzędowej zmiany stawek podatku VAT. W takim przypadku nowa stawka podatku VAT obowiązywać będzie od daty wejścia w życie przepisów zmieniających jej wysokość; 2.2 zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę); 2.3 zwiększenia przez Wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty oraz powierzenia (w przypadku, gdy Wykonawca, w złożonej ofercie, nie przewidywał powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom) realizacji przedmiotu umowy podwykonawcy/podwykonawcom. Zmiany wskazane w punkcie 2.1 - 2.2 mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszła wskazana okoliczność oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana wskazana w punkcie 2.3 wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności danych dotyczących nazwy (firmy) i siedziby podwykonawcy/podwykonawców oraz zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom do realizacji - w nieprzekraczalnym terminie do siedmiu dni przed terminem rozpoczęcia wykonywania dostawy przez podwykonawcę/podwykonawców
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy poniżej 5 dni roboczych od złożenia zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zkmgdynia.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pok. nr 8
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)