Dostawa urządzeń i oprogramowania do wdrożenia wirtualizacji środowiska serwerowego z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego urządzeń wraz z wdrożeniem tej wirtualizacji

Data publikacji 2016-07-20
Data zakończenia 2016-07-28 08:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy baz danych,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania,
  • Serwery,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 146399 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 302331411, 325200004, 302372805, 480000008, 486200000, 487100008, 486100004, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1) Dostawa sprzętu:
a) serwer typu 1 - 2 sztuka
b) serwer typu 2 - 1 sztuki
c) macierz dyskowa - 1 sztuka
d) przełącznik sieciowy - 2 sztuki
e) zasilacz awaryjny - 1 sztuka
f) szafa serwerowa - 1 sztuka
2) Dostawa oprogramowania
a) oprogramowanie wirualizacyjne -1 sztuka
b) oprogramowanie do backupu środowiska wirtualnego - 1 sztuka
c) oprogramowanie systemowe serwera - 3 szt.
d) licencje dostępowe do zaproponowanego oprogramowania systemowego serwerów - 65 licencji
e) oprogramowanie do serwera bazy danych SQL - 1 sztuka
f) licencje dostępowe do zaproponowanego oprogramowania systemowego serwer bazy danych SQL - 5 sztuk
3) Usługa wdrożenia wirtualizacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Ulica ul. Suwalska 38
Nr domu 38
Miejscowość Ełk
Kod Pocztowy 19-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 087 6290200
Fax 087 6290204
Internet pup.elk.ibip.pl/public/
Regon 79002606800000
E-mail sekretariat@pup.elk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. (słownie pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego- Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Zabłudów Oddział w Ełku nr 67 8099 0004 0090 7615 2000 0170. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na ww. rachunek bankowy. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie, uruchomieniu i wdrożeniu wirtualizacji środowiska serwerowego na kwotę 200.000 zł brutto każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wydruk ze strony internetowej www.spec.org wyniku testu procesora osiągnięty w teście SPECint_rate_base2006 dla konfiguracji dwuprocesorowej oferowanego modelu serwera;
Inne dokumenty Formularz ofertowy, Formularz cenowy, Formularz techniczny
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach:1) przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia, 2) wystąpienia okoliczności siły wyższej, w szczególności: pożaru, powódź, niszczącego działania wiatru, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego, gradobicia, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do późnienia, 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego, 4) zmiany dostarczanych towarów na wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dodatkowych funkcjonalnościach - przy zachowaniu zgodności nowych towarów z SIWZ. 5) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznych interpretacji jej postanowień. Istotne warunki umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://pup.elk.ibip.pl/public/
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy w Ełku 19-300 Ełk, ul. Suwalska 38 pokój nr 20
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Ełku 19-300 Ełk, ul. Suwalska 38, pokój nr 20.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)