Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
|
Ulica |
ul. Chmielna 120
|
Nr domu |
120
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-801
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 55 89 000
|
Fax |
22 8909211
|
Internet |
www.zdm.waw.pl
|
E-mail |
zzp@zdm.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2016
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości 6 000, 00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W celu oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- co najmniej dwie prace związane z wykonaniem i montażem gablot informacyjnych, bilbordów, szyldów, kasetonów wykonanych z tworzywa sztucznego o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda oraz co najmniej dwie prace polegające na drukowaniu i nanoszeniu grafiki na ww. elementach o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda. Do ofert Wykonawca załączy wykaz tych głównych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
|
Potencjał |
W celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia:
1. ploter drukujący cyfrowy- 1 sztuka,
2. samochód dostawczy - 2 sztuki,
3. agregat prądotwórczy - 1 sztuka.
|
Zdolne |
1. W celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska wymienione poniżej:
Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób - Okres posiadania wymaganych uprawnień w latach - doświadczenie zawodowe (staż pracy w latach):
1.Kierownik robót (osoba odpowiedzialna za nadzór nad realizacją zamówień) - 1 osoba - nie dotyczy - 4 lata stażu;
2.Operator urządzeń drukujących (osoba odpowiedzialna za wydruk i nanoszenie aplikacji) - 1 osoba - nie dotyczy - 4 lata stażu;
3.Elektryk z uprawnieniami do 1 kW - 1 osoba - Uprawnienia elektryczne do 1kW od 3 lat - nie dotyczy;
4.Pracownik techniczny (osoba odpowiedzialna za wykonanie oraz montaż kasetonów w terenie) - 4 osoby - nie dotyczy - 4 lata stażu.
W przypadku postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych oraz wykonanie dokumentacji projektowej, osoby wskazane do pełnienia stanowisk wymienionych powyżej muszą mieć wymagane dla przedmiotowych stanowisk uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 290) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r. poz. 1946).
Stanowiska określone powyżej mogą zostać również powierzone obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).
|
Sytuacja |
W celu oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać, że:
- uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych);
-jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Sprawozdanie calosc |
Nie
|
Lata obrotowe |
3
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 2 (Doświadczenie Wykonawcy).
W wykazie powinno być wskazane, że Wykonawca:
- co najmniej dwie prace związane z wykonaniem i montażem gablot informacyjnych, bilbordów, szyldów, kasetonów wykonanych z tworzywa sztucznego o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda oraz co najmniej dwie prace polegające na drukowaniu i nanoszeniu grafiki na ww. elementach o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda. Do ofert Wykonawca załączy wykaz tych głównych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 11 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej , może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunków opisanych w pkt 7.3.4. SIWZ.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać.
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powyższe zobowiązanie lub inne dokumenty, na podstawie których Wykonawca udowadnia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, powinno zawierać:
- zakres (opis) dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia,
- określenie charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
- określenie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
2.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów.
3. Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości umowy lub terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi;
2)ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia;
3)wystąpienia prac zaniechanych;
4)wystąpienia siły wyższej.
2.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa z § 11 ust. 1 niniejszej umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
skrócenie terminu wykonania do 31.10.2016
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zdm.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, pok 16, 00-801 Warszawa.
|
Data składania wniosków |
28/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, pok 16, 00-801 Warszawa. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godzinie 11, sala 311.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Jeżeli z odpisu z właściwego rejestru przedłożonego na okoliczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie wynika uprawnienie osób podpisujących pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, to Wykonawca powinien przedłożyć odpis z właściwego rejestru aktualny na dzień wystawienia tego pełnomocnictwa.
2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp zostanie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Polegać będzie na ocenie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3.Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3.1 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
3.2.Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
3.3.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 8.2.- 8.3. SIWZ winny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy Pzp oraz odrzuci każdą ofertę w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|