Wykonanie i montaż kasetonów informacyjnych zlokalizowanych w przejściach podziemnych na terenie m.st. Warszawy

Data publikacji 2016-07-20
Data zakończenia 2016-07-28 10:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 146931 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i montaż kasetonów informacyjnych zlokalizowanych w przejściach podziemnych na terenie m.st. Warszawy:
1.Wykonanie 227 kasetonów zgodnie z dokumentacją techniczną opisaną
w projekcie wykonawczym.
2. Montaż 227 kasetonów informacyjnych w przejściach podziemnych zgodnie
z lokalizacjami opisanymi w projekcie wykonawczym.
3.Kasetony będą wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
Ulica ul. Chmielna 120
Nr domu 120
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-801
Województwo mazowieckie
Tel 22 55 89 000
Fax 22 8909211
Internet www.zdm.waw.pl
E-mail zzp@zdm.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości 6 000, 00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Wiedza W celu oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej dwie prace związane z wykonaniem i montażem gablot informacyjnych, bilbordów, szyldów, kasetonów wykonanych z tworzywa sztucznego o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda oraz co najmniej dwie prace polegające na drukowaniu i nanoszeniu grafiki na ww. elementach o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda. Do ofert Wykonawca załączy wykaz tych głównych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Potencjał W celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia: 1. ploter drukujący cyfrowy- 1 sztuka, 2. samochód dostawczy - 2 sztuki, 3. agregat prądotwórczy - 1 sztuka.
Zdolne 1. W celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska wymienione poniżej: Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób - Okres posiadania wymaganych uprawnień w latach - doświadczenie zawodowe (staż pracy w latach): 1.Kierownik robót (osoba odpowiedzialna za nadzór nad realizacją zamówień) - 1 osoba - nie dotyczy - 4 lata stażu; 2.Operator urządzeń drukujących (osoba odpowiedzialna za wydruk i nanoszenie aplikacji) - 1 osoba - nie dotyczy - 4 lata stażu; 3.Elektryk z uprawnieniami do 1 kW - 1 osoba - Uprawnienia elektryczne do 1kW od 3 lat - nie dotyczy; 4.Pracownik techniczny (osoba odpowiedzialna za wykonanie oraz montaż kasetonów w terenie) - 4 osoby - nie dotyczy - 4 lata stażu. W przypadku postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych oraz wykonanie dokumentacji projektowej, osoby wskazane do pełnienia stanowisk wymienionych powyżej muszą mieć wymagane dla przedmiotowych stanowisk uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 290) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r. poz. 1946). Stanowiska określone powyżej mogą zostać również powierzone obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).
Sytuacja W celu oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać, że: - uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 3
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 2 (Doświadczenie Wykonawcy). W wykazie powinno być wskazane, że Wykonawca: - co najmniej dwie prace związane z wykonaniem i montażem gablot informacyjnych, bilbordów, szyldów, kasetonów wykonanych z tworzywa sztucznego o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda oraz co najmniej dwie prace polegające na drukowaniu i nanoszeniu grafiki na ww. elementach o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda. Do ofert Wykonawca załączy wykaz tych głównych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej , może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunków opisanych w pkt 7.3.4. SIWZ. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powyższe zobowiązanie lub inne dokumenty, na podstawie których Wykonawca udowadnia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, powinno zawierać: - zakres (opis) dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - określenie charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - określenie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. 3. Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości umowy lub terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi; 2)ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 3)wystąpienia prac zaniechanych; 4)wystąpienia siły wyższej. 2.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa z § 11 ust. 1 niniejszej umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 skrócenie terminu wykonania do 31.10.2016
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zdm.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, pok 16, 00-801 Warszawa.
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, pok 16, 00-801 Warszawa. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godzinie 11, sala 311.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Jeżeli z odpisu z właściwego rejestru przedłożonego na okoliczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie wynika uprawnienie osób podpisujących pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, to Wykonawca powinien przedłożyć odpis z właściwego rejestru aktualny na dzień wystawienia tego pełnomocnictwa. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp zostanie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Polegać będzie na ocenie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.1 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 3.2.Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców. 3.3.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 8.2.- 8.3. SIWZ winny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie. 4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy Pzp oraz odrzuci każdą ofertę w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)