ZMIANA SPOSOBU ZASILANIA WODĄ ODPIENIACZY W BIOTOPIE KANAŁ MOZAMBICKI ORAZ WYKONANIE WENTYLACJI POMIESZCZEŃ POMP ODPIENIACZY W BUDYNKU AFRYKARIUM NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

Data publikacji 2016-07-20
Data zakończenia 2016-08-03 09:00:00
Instytucja ZOO Wrocław Sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 147107 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453322005, 453312101, 722121701, 722000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu zasilania wodą odpieniaczy
w biotopie Kanał Mozambicki oraz wykonanie wentylacji pomieszczenia pomp odpieniaczy wraz z niezbędnymi pracami dodatkowymi w budynku Afrykarium
w ZOO Wrocław Sp. z o.o. Zamówienie obejmuje w szczególności :
a) prace mające na celu rozdzielenie obecnego, pojedynczego toru wodnego zasilającego trzy odpieniacze na trzy odrębne tory, z których każdy będzie zasilał jeden odpieniacz. Prace polegać będą na usunięciu istniejącej rury zasilającej o średnicy 500 mm, wykonaniu dodatkowych otworów w stropie wraz z jego wzmocnieniem, przeprowadzeniu trzech rur o średnicy 300 mm od pomp w pomieszczeniu 3/7/0 do odpieniaczy w przestrzeni technicznej Kanału Mozambickiego, podłączenie rur do odpieniaczy i pomp. Po podłączeniu hydraulicznym niezbędne będzie wykonanie prac przystosowawczych
w układzie sterowania budynku oraz systemu LSS, zmiany w programowaniu
i zasilaniu pomp i odpieniaczy.
Uwaga: bardzo ważnym założeniem rozszycia zasilania odpieniaczy na trzy niezależne rury jest ciągłość działania co najmniej jednego z nich. Proces odpieniania może być wyłączny tyko na kilka godzin.
b) Wykonanie wentylacji pomieszczenia (3/7/0) pomp zasilających odpieniacze biotopu Kanał Mozambicki zgodnie z załączonym DO SIWZ projektem wykonawczym oraz przedmiarem robót stanowiącym jedynie dokument pomocniczy.
Zamawiający udostępni zainteresowanym Wykonawcom zapoznanie się z miejsce robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa ZOO Wrocław Sp. z o. o.
Ulica ul. Wróblewskiego 1-5
Nr domu 1-5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-618
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3483024
Fax 71 3483768
Internet www.zoo.wroc.pl
Regon 02112521900000
E-mail zamowienia@zoo.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny spółka prawa handlowego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 4
Wadium Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 10.500,00 zł w terminie do dnia 03 sierpnia 2016r, godz. 9:00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lata przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tzn. obejmujące przebudowę, rozbudowę i remont w tym wykonanie wentylacji, instalacji elektrycznych oraz wodno-kanalizacyjnych
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zdolne Wykonawca winien dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - Konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu, - Instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca może wykazać się dysponowaniem jedną osobą, która spełniać będzie wszystkie powyższe wymagania i kanalizacyjnych - Instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych
Sytuacja Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2.000 000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień; b. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy lotnicze, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania; c. wprowadzenia zmian przez Zamawiającego w dokumentacji realizacji robót w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres braku możliwości realizacji robót; d. dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych przez Zamawiającego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres niezbędny do dokończenie robót w zmienionym zakresie; e. uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skrócenia terminu; f. zmian (bez wpływu na cenę) dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmian w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; g. zmian (bez wpływu na cenę) dokonanych na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane, uzgodnionych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć; h. zmian w przypadku regulacji prawnych, wprowadzonych po dacie wejścia w życie Umowy, wywołujących potrzebę jego zmiany; i. zmian sposobu realizacji zamówienia, gdy będą wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych/ekspertyz/opracowań mających wpływ na cenę i realizację Umowy; k. w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. W takiej sytuacji Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o wprowadzanych zmianach przed ich wprowadzeniem. 3. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz www.zoo.wroc.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego - ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu, budynek administracji, pok. nr 8 II p.
Data składania wniosków 03/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce siedziba Zamawiającego - ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu, sekretariat Zarządu spółki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)