Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania higieny w COZL - 5 zadań.

Data publikacji 2016-07-21
Data zakończenia 2016-07-29 10:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 148241 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania higieny w COZL- 5 zadań.
Zadanie 1 - Środki do utrzymania czystości powierzchni szpitalnych
Zadanie 2 - Środki do utrzymania czystości w kuchni szpitalnej
Zadanie 3 - Akcesoria do sprzątania
Zadanie 4 - Wanny do dezynfekcji
Zadanie 5 - Mopy
Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 4.1-4.5 i 7.1-7.2 do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
Ulica ul. Jaczewskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-090
Województwo lubelskie
Tel 081 7477511
Fax 081 7478911
Internet www.cozl.pl
Regon 43121936000000
E-mail zam.publ@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/nie spełnia
Wiedza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/nie spełnia
Potencjał Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/nie spełnia
Zdolne Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/nie spełnia
Sytuacja Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.8 Aktualny dowód dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym dla wyrobów klasyfikowanych jako wyrób medyczny 1.9 Ulotki lub prospekty lub katalogi przedstawiające oferowany asortyment - oferowany towar (z podaniem charakterystyki oferowanych produktów wraz z podaniem nazw producentów lub nr katalogowy tak by możliwa była ich identyfikacja). 1.10 Karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla preparatów posiadających w swoim składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 roku Uwaga: Zamawiający żąda dostarczenia kart charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie elektronicznej ( na CD) i papierowej w języku polskim. Próbki oferowanego asortymentu w zakresie zadania nr 1, pozycja 1, 2, 3, 6, 7, 8. Wymagana jest próbka produktu w opakowaniu handlowym.
Inne dokumenty Forularz ofertowy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) (zgodnie z zał. nr 1). Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (zgodnie z zał. nr 3). Brak informacji w tym zakresie będzie równoznaczny z samodzielnym wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę.Kosztorys ofertowy i termin dostaw cząstkowych - sporządzony zgodnie z załącznikiemnr 4. Zestawienie parametrów granicznych ( załącznik nr 7 ). 1.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Informacja, zgodnie z artykułem 91 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych o powstaniu obowiązku podatkowego. (zgodnie z załącznikiem nr 9). Nie dołączenie przez wykonawcę do oferty w/w informacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy; c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy nie zmienionym produkcie; d) gdy Zamawiający nie wykupił całości asortymentu z umowy strony przewidują możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy; e) Zamawiającemu przysługuje prawo zamawiania poszczególnych pozycji asortymentowych w innych ilościach niż to wynika z załącznika do umowy, pod warunkiem, ze łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umowy f) W przypadku zmiany stawki VAT, wartość brutto wskazana w umowie może ulec zmianie, przy czym podwyżka cen nie może być wyższa niż współczynnik wzrostu podatku VAT. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogącestanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu umowy z wyłączeniem punkty f).
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostaw cząstkowych
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.cozl. eu
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych COZL im. św. Jana z Dukli; ul. Jaczewskiego 7; 20-090 Lublin cena 18 PLN.
Data składania wniosków 29/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat COZL im.św. Jana z Dukli, ul. Jaczewskiego 7; 20-090 Lublin (piętro I).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)