Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Parkowa 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Sokołowsko
|
Kod Pocztowy |
58-351
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
74 8458240
|
Fax |
74 8458237
|
Internet |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Regon |
89031444000000
|
E-mail |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie tego warunku. Obowiązuje jedynie podpisany wzór oferty.
|
Wiedza |
W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimum 1 dostawę rodzajowo podobną na kwotę brutto w zł min. 5 000,00 zł
Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Obowiązuje jedynie oświadczenie zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - wzorze oferty i poniższe wytyczne:
Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy korzystania z narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego zarówno jako właściciel, jak i użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub na innej podstawie prawnej (np. leasing), z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Obowiązuje jedynie oświadczenie zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - wzorze oferty i poniższe wytyczne:
Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy korzystania z narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego zarówno jako właściciel, jak i użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub na innej podstawie prawnej (np. leasing), z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą.
|
Sytuacja |
zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie tego warunku. Obowiązuje jedynie podpisany wzór oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Do oferty należy dołączyć opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z powyższym opisem w formie katalogu, lub opisu technicznego albo innego dokumentu w języku polskim (lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt/meble tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy.
2. Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany mebli, cech lub elementów składowych mebli na elementy o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla Zamawiającego, np. ze względu na postęp technologiczny i zastosowanie rozwiązań nowszych, o zwiększonej funkcjonalności.
b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność spółki lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, bądź dające się przypisać Zamawiającemu.
c) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
d) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT.
e) Sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy.
f) Zgodne z regulacją art. 144 u Pzp:
- zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
- dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SIWZ dostępna za darmo na stronie internetowej Zamawiającego lub odpłatnie na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. Parkowa 3,58-351 Sokołowsko - cena 20 zł plus przesyłka
|
Data składania wniosków |
29/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w sekretariacie siedziby Zamawiającego w Sokołowsku
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie w ramach projektu pn.: Dostosowanie obiektu Waligóra w Sokołowsku do prowadzenia opieki długoterminowej nad osobami starszymi, niesamodzielnymi i przewlekle chorymi Dofinansowano z środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno - epidemiologicznych
|
Czy unieważnienie |
Nie
|