Dostawa sprzętu specjalistycznego. Numer postępowania: MŚ-ZP-WW-333-20/16

Data publikacji 2016-07-22
Data zakończenia 2016-08-09 12:00:00
Instytucja Muzeum Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 150689 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 499123201, 391800007, 337930005, 385100003, 384330009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu specjalistycznego z przeznaczeniem dla Działu Archeologii i Działu Etnologii. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania.
Zadanie 1 Meble laboratoryjne i drobne wyposażenie.
Zadanie 2 Mikroskopy.
Zadanie 3 Spektrometr.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Termin wykonania umowy:
Zadanie 1: Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 10.04.2017 r., przy czym Zamawiający udostępni docelowe pomieszczenia najpóźniej do 2 tygodni przed upływem terminu zakończenia umowy.
Zadanie 2 i 3: Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 56 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce realizacji:
Zadanie 1: Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, Katowice.
Zadanie 2 i 3: Muzeum Śląskiego w Katowicach, al. W. Korfantego 3, Katowice.
Termin gwarancji (zad. 1 do 3): Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej (24 miesiące) na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale X niniejszej SIWZ.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje: dygestorium, stanowisko do mycia eksponatów, szafę na odczynniki chemiczne, stół wagowy antywibracyjny, meble laboratoryjne przyścienne z nadstawką, urządzenie chłodnicze, lampy ręczne z lupą, elektroniczny przyrząd do mierzenia kości, stół warsztatowy, lampki biurkowe z możliwością regulacji strumienia światła, szkło laboratoryjne, zlewy, stoły warsztatowe, brodziki przemysłowe laboratoryjne, wagi jubilerskie, lampy ręczne z lupą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Miejsce realizacji : Muzeum Śląskiego w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, Katowice.
Termin gwarancji : Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej (24 miesiące) na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale X niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 10.04.2017 r., przy czym Zamawiający udostępni docelowe pomieszczenia najpóźniej do 2 tygodni przed upływem terminu zakończenia umowy.Przedmiot zamówienia obejmuje: mikroskop stereoskopowy z kamerą cyfrową, mikroskop metalograficzny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Miejsce realizacji : Muzeum Śląskiego w Katowicach, al. W. Korfantego 3, Katowice.
Termin gwarancji : Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej (24 miesiące) na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale X niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 56 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.Przedmiot zamówienia obejmuję spektrometr.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Miejsce realizacji : Muzeum Śląskiego w Katowicach, al. W. Korfantego 3, Katowice.
Termin gwarancji : Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej (24 miesiące) na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale X niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 56 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Śląskie
Ulica ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-205
Województwo śląskie
Tel 032 2585661-3; 3503672
Fax 032 2599804
Internet www.muzeumslaskie.pl
Regon 00109412100000
E-mail muzeumjg@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium. Wysokość wadium 9 500 zł w tym: Zadanie 1: 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), Zadanie 2: 5 000 zł (słownie pięć tysięcy złotych), Zadanie 3: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna O/Katowice, numer rachunku: 51 1050 1214 1000 0023 4893 4700; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jednolity tekst - Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zmianami). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego wskazanym w ust. 2. 4. Wadium w formie niepieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione jeżeli - oryginał dokumentu jego wniesienia, zawarty będzie w opakowaniu wraz ze składaną ofertą (nie zszyty z ofertą) i posiadał będzie zapewnienie bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wykonawcę, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, Zamawiający wykluczy z postępowania (art. 24 ust. 2 punkt 2) ustawy Pzp).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Wiedza Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Potencjał Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Zdolne Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2) niniejszego rozdziału SIWZ, składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów opisanych w ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja, spółki cywilne) dokumenty wymienione w rozdziale IV ust. 2 i/lub ust. 3 oraz ust. 5 SIWZ należy załączyć odpowiednio dla każdego z tych Wykonawców. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzane w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez przedstawicieli obu stron umowy. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron, 2) zmiany terminu dostawy, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. działania siły wyższej. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) ewentualnej zmiany sposobu wykonania zamówienia z samodzielnego wykonania przez Wykonawcę, na wykonanie z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego do wykonania podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 7 niniejszej umowy, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, 5) wydłużenia okresu gwarancji przez Wykonawcę, 6) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności przedmiotu zamówienia oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji przedmiotu zamówienia, 7) zmiany formy płatności (z jednoczęściowej na częściową) za realizację przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, przy czym płatności częściowe będą obejmowały maksymalnie 75% ceny za realizację zamówienia, pozostała część należności będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 8) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku wydłużenia terminu ukończenia robót budowlanych związanych rewitalizacją budynku łaźni (miejsce montażu oraz użytkowania przedmiotu zamówienia), 9) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy.
Adres strony internetowej siwz http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
Adres uzyskania siwz Muzeum Śląskim w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat
Data składania wniosków 09/08/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Muzeum Śląskim w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowych budynków Łaźni Głównej i Stolarni wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach w ramach programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014, środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz środków Województwa Śląskiego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)