Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Ulica |
Al. Piłsudskiego 11
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Łomża
|
Kod Pocztowy |
18-404
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
086 4733610
|
Fax |
086 4733210
|
Internet |
www.szpital-lomza.pl
|
Regon |
45066502400000
|
E-mail |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy środków myjąco - dezynfekujących przeznaczonych dla zakładów produkcji żywności, na łączną kwotę brutto minimum 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych w załączniku nr 1do SIWZ, np. prospekty producenta, foldery producenta, wyciągi z katalogów producenta, oświadczenia producenta itp. W przypadku braku potwierdzenia w w. w. dokumentach wymogu, Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty oświadczenia producenta oferowanych wyrobów potwierdzającego, że spełnia on dany wymóg Zamawiającego.
2. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni pomoc i doradztwo w zakresie Dobrej Praktyki Higienicznej i planów higieny, doradztwo w zakresie wdrażania HACCP w placówce gastronomicznej.
3. Karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych preparatów.
4. Decyzję Ministra Zdrowia zezwalającą na obrót produktem biobójczym dla preparatów z grupy II pozycja 1, 2.
5. Dokumenty potwierdzające spełnienie norm PN - EN dla produktów gdzie spełnienie normy jest wymagane.
6. Certyfikaty ISO 1348 - dotyczy wszystkich pozycji.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełnione formularze załączone do SIWZ od 1 do 6* i 7.
2. Oświadczenia, że po wygraniu przetargu, Wykonawca zainstaluje w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy, odpowiednie, zaakceptowane przez Zamawiającego, specjalistyczne urządzenia dozujące i pianotwórcze na zaoferowane środki do wskazanych urządzeń i zabezpieczy w butelki ze spryskiwaczami do płynów zaoferowanych w przetargu na czas trwania umowy i przekaże je protokołem zdawczo - odbiorczym.
3. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni szkolenie pracowników kuchni i służb, minimum trzy szkolenia w roku - zakres szkoleń: Higiena w placówce gastronomicznej, plany higieny zgodne z HACCP, technologie i zasady używania środków chemicznych, bezpieczeństwo pracy przy używaniu środków chemicznych, zasady obsługi urządzeń myjących.
4. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni opiekę serwisową sprzętu i dozowników w ciągu 48 h od zgłoszenia usterki.
*- jeśli dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy)
z wyjątkiem:
a) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny;
b) zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany;
c) zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie za zgodą Kupującego;
d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
e) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku;
f) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
g) Kupujący dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia lub rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego.
Wprowadzenie zmian o których mowa w § 4 ust. 8 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
1
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-lomza.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 210, II piętro.
|
Data składania wniosków |
04/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Kancelaria pokój 242, II piętro.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 1.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Uwaga:
1. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres dostaw wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy.
2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
4. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust1 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|