Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wicko
|
Ulica |
ul. Słupska 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Wicko
|
Kod Pocztowy |
84-352
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
59 8611182
|
Fax |
59 8611101
|
Internet |
www.bip.wicko.pl
|
Regon |
77097977200000
|
E-mail |
ug@wicko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2017
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne / t.j. Dz.U. z 2014r. , poz. 243 z późn. zm./ w zw. z przepisem art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej / t.j. Dz.U. z 2015r. poz.584 z późn. zm. /);
Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w rozdz. 6 pkt. 6.2 lit. C SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację:
- co najmniej trzech usług obejmujących wykonanie instalacji i konfiguracji Internetu,
- co najmniej jednej usługi dostępu do Internetu przez okres co najmniej 12 miesięcy,
Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w rozdz. 6 pkt. 6.2 lit. D SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówie-nia.
Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących :
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu ; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonane na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności, oraz wymagają zgody drugiej strony.
3. Zmiany mogą dotyczyć:
1) wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
2) terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
- w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny,
- gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy, w szczególności korzystne dla Zamawiającego,
- w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej (Centrum Projektów Polska Cyfrowa).
3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie.
5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
6) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji usługi.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Łączna tygodniowa ilość godzin funkcjonowania infolinii
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.wicko.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Wicku, ul. Słupska 9, 84-352 Wicko
|
Data składania wniosków |
16/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Gminy w Wicku - pokój Nr 8 na parterze, ul. Słupska 9, 84-352 Wicko
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym
z terenu Gminy Wicko jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
|
Czy unieważnienie |
Nie
|