Dostawa oraz uruchomienie aparatury naukowo - badawczej oraz urządzeń pomocniczych w podziale na dwie części zamówienia: 1) Część 1: dostawa dwufunkcyjnej przepływowej lampy bakteriobójczej; 2) Część 2: dostawa komory bezpiecznej pracy mikrobiologicznej (komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa)

Data publikacji 2016-07-22
Data zakończenia 2016-08-02 10:00:00
Instytucja Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Lampy ultrafioletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 151937 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 385000000, 384345403, 315150009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oraz uruchomienie aparatury naukowo - badawczej oraz urządzeń pomocniczych w podziale na dwie części zamówienia:
1) Część 1: dostawa dwufunkcyjnej przepływowej lampy bakteriobójczej;
2) Część 2: dostawa komory bezpiecznej pracy mikrobiologicznej (komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa)
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, instalację, uruchomienie, przetestowanie wszystkich funkcji i przekazanie Zamawiającemu do eksploatacji urządzeń/aparatury będącej przedmiotem zamówienia oraz przeszkolenie/instruktaż pracowników zamawiającego.
3. Koszty transportu oraz ubezpieczenia wszystkich dostarczanych urządzeń ponosi Wykonawca.
4. Dostarczone urządzenia/aparatura musi być fabrycznie nowa, nieużywana, niebędąca przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wolna od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
5. Wykonawca udzieli gwarancji, na dostarczoną, zamontowaną i uruchomioną aparaturę/urządzenia. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych w zakresie szczegółowo określonym w załączniku numer 2 do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych aparatury/urządzeń).
7. Dostarczone urządzenia/aparatura muszą pochodzić z bieżącej produkcji.
8. Wszystkie elementy elektryczne oferowanego urządzenia muszą odpowiadać polskiemu standardowi zasilania.
9. Urządzenie/aparatura musi posiadać certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
10. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych aparatury/urządzeń).

Opis

dostawa dwufunkcyjnej przepływowej lampy bakteriobójczej. szacunkowa wartość zamówienia 1750,00Część 2: dostawa komory bezpiecznej pracy mikrobiologicznej (komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa). Szacunkowa wartość zamówienia 24 390,00 pln

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Czartoryskich 8
Nr domu 8
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24-100
Województwo lubelskie
Tel 81 47 86 700
Fax 81 47 86 900
Internet www.iung.pulawy.pl
Regon 00007929500000
E-mail dzp@iung.pulawy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany: Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Wypełnione i podpisane: Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych aparatury/urządzeń/Formularz spełniania wymagań technicznych i jakościowych oferowanej aparatury/urządzeń- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie parametrów technicznych podlegających ocenie - złącznik nr 2A do SIWZ 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. 1- 3 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony mają obowiązek niezwłocznego, pisemnego poinformowania o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego oraz wskazania uprawnionego podmiotu, który przejmie prawa i obowiązki Strony, a także o każdej zmianie adresu swojej siedziby. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). 3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jedynie w przypadku zaistnienia konieczności: 1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; 3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy. 5) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 6) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 7) obniżenia cen za zgodą stron umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest: 1) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy; b) propozycję zmiany, która musi być korzystna dla Zamawiającego i nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. 3) podpisanie aneksu do umowy.
Adres strony internetowej siwz www.iung.pulawy.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy Dział Zamówień Publicznych 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8.
Data składania wniosków 02/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy Sekretariat Główny 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium C
Wiedza dla części 1: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4). dla części 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zakończył realizację co najmniej dwóch głównych dostaw, rozumianych jako dwa odrębne zamówienia, realizowane w ramach dwóch odrębnych umów, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez główne dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dla części 2 dostawę komór laminarnych klasy II bezpieczeństwa o wartości nie mniejszej niż: 15 000,00 PLN brutto każda z nich. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)