Zakup i dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego i podrobów mięsnych wieprzowych i drobiowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży

Data publikacji 2016-07-22
Data zakończenia 2016-08-02 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 151953 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151100002, 151110009, 151120006, 151130003, 151140000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego i podrobów mięsnych wieprzowych i drobiowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym, w ilościach, asortymencie i o wymaganiach wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Ilość pakietów - 3. Realizacja odbywać się będzie w ilościach ustalanych telefonicznie przez Zamawiającego. Dostawy towaru do Magazynu Żywnościowego Głównego przy Dziale Żywienia powinny odbywać się w godzinach: 07.30 - 10.00, a w przypadku nadzwyczajnych od 45 minut do 1-nej godziny od telefonicznego złożenia zamówienia.

Opis

Mięso i podroby wieprzoweMięso wołoweMięso i podroby drobiowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Ulica Al. Piłsudskiego 11
Nr domu 11
Miejscowość Łomża
Kod Pocztowy 18-404
Województwo podlaskie
Tel 086 4733610
Fax 086 4733210
Regon 45066502400000
E-mail przetargi@szpital-lomza.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: - posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP, - podlega stałemu nadzorowi właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają wiedzę i doświadczenie. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczące ppkt 1.2 - 1.4 w części SIWZ, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
Potencjał W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczące ppkt 1.2 - 1.4 w części SIWZ, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
Zdolne W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczące ppkt 1.2 - 1.4 w części SIWZ, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
Sytuacja W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczące ppkt 1.2 - 1.4 w części SIWZ, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP. 2. Aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, że Wykonawca podlega stałemu jej nadzorowi, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia będą dopuszczeni tylko pracownicy posiadający aktualne zaświadczenia lekarskie, że posiadają aktualne badania lekarskie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada środki transportu niezbędne do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że środki transportu wymienione w wykazie dopuszczone zostały do transportu żywności, oraz, że okaże je na każde wezwanie Zamawiającego.
Inne dokumenty Wypełnione załączniki przygotowane według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ od 1 do 6*. *- jeśli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przez okres obowiązywania umowy Sprzedającemu nie przysługuje zmiana cen podanych w ofercie, chyba że: a) zmieniły się stawki podatkowe dla przedmiotu umowy, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku VAT; b) każda udokumentowana przez wnioskującą stronę zmiana cen powyżej 10% skutkuje zmianą ceny umownej na dany asortyment o stwierdzony wzrost przez wnioskującego i zaakceptowany przez drugą stronę. Dotyczy też sytuacji kiedy cena ulegnie obniżeniu. Podstawą do ustalenia wzrostu bądź obniżenia ceny będzie rynek lokalny - woj. Podlaskiego; c) gwałtowny wzrost cen towaru powyżej 50% może być podstawą do rozwiązania umowy za 14 dniowym wypowiedzeniem lub porozumieniem stron; d) Kupujący dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości zamówienia; e) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; f) zmiany towaru na inny pod inną nazwą spełniający wszystkie parametry towaru zamówionego o ile dotychczasowy przestał być wytwarzany. Wprowadzenie zmian jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Kupujący zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości, będących przedmiotem zamówienia, w trakcie trwania umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-lomza.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al.Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, Sekcja zamówień publicznych, pok.210, II piętro.
Data składania wniosków 02/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, Kancelaria pokój 242, II piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt 1.1. - 1.4. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Uwaga: 1. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres dostaw wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie zamówienia..
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)