1. Roboty rozbiórkowe przewodów kominowych , ścianek działowych, posadzek itd.
2. Wykonanie nowych wewnętrznych instalacji: c.o. , wod-kan, przywoławczej, systemu sygnalizacji pożaru wraz z przyłączeniem go do głównego systemu przeciwpożarowego kompleksu DPS, AZART, teletechnicznych, elektrycznych itp. klapy oddymiającej połączonej z oknem ,drzwi przeciwpożarowe automatycznie zamykane w trakcie zaistnienia pożaru,
-wymiana stolarki okiennej (w niewielkiej części) i drzwiowej, na wszystkich oknach siatki przeciwko owadom,
-wykonanie balustrad wewnętrznych i zewnętrznych oraz wszelkich pochwytów ze stali nierdzewnej,
-wykonanie tynków wewnętrznych i malowanie ścian i sufitów,
-wykonanie posadzek winylowych homogenicznych oraz posadzek i ścian z płytek ceramicznych (np. w łazienkach, sanitariatach, rozdzielni posiłków itp.),
- wykonanie odbojnic we wszystkich pomieszczeniach i korytarzach,
-montaż nowej armatury sanitarnej (baterie elektroniczne na fotokomórkę lub podobne rozwiązanie) oraz umywalek , sedesów, wanny itp., wentylacji wymuszonej, wykonanie nowych ścianek działowych w pomieszczeniach, przebudowę schodów zewnętrznych i podjazdu wraz z wymianą poręczy.
- wykonanie renowacji elewacji i wejścia do budynku ( w tym wymianę rynien i rur spustowych ),
-osuszenie części budynku,
3. Wykonanie szybu windowego i montaż dźwigu osobowego.
4. Zakup urządzeń i pełnego wyposażenia wszystkich pomieszczeń budynku - (urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe z bieżącej produkcji) zgodnie z wykazem oraz opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 12 do siwz.
Wykonanie charakterystyki energetycznej budynku oraz świadectwo charakterystyki energetycznej.
Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz rozmieszczenie urządzeń przeciwpożarowych np .gaśnic itp. oraz oznakowania ewakuacyjnego.
5. Wykonanie charakterystyki energetycznej budynku oraz świadectwo charakterystyki energetycznej,
6. Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego (przewidzieć rozmieszczenie urządzeń przeciwpożarowych np .gaśnic itp. oraz oznakowania ewakuacyjnego) ,
7. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra
Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy
społecznej w tym warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia - Dz. U. z dnia 27 sierpnia 2012 r., poz. 964.
Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zadania. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
|
Ulica |
Łagiewniki 73
|
Nr domu |
73
|
Miejscowość |
Chmielnik
|
Kod Pocztowy |
26-020
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
041 3542076
|
Fax |
041 3543050
|
Internet |
www.lagiewniki.com.pl
|
Regon |
29238081000000
|
E-mail |
DPSLagiewniki@poczta.neostrada.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
|
Rodzaj zam inny |
samorządowa jednostka organizacyjna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2016
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:
30 000,00 PLN (słownie : trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się do dnia 08.08.2016 do godz. 24:00.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
Uwaga:
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą dokumentu
w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego
dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. X pkt 1 lit. i) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Chmielniku 96 8483 0001 2001 0000 2519 0001 ; z dopiskiem: Wykonanie przebudowy budynku mieszkalnego oddziału nr I (DPS w Łagiewnikach).
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający zwróci wadium:
a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9;
b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Uwaga:
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt 6 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to
z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
wymienionego w rozdz. VI pkt 2 lit. a) siwz;
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie budynku/budynków, w tym co najmniej 1 obiektu użyteczności publicznej finansowany ze środków publicznych, wraz z wyminą wewnętrznych instalacji elektrycznych, wewnętrznych instalacji wodnych, wewnętrznych instalacji sanitarnych i c.o, wykonaniem posadzek winylowych i z płytek ceramicznych oraz robót murarskich, tynkarskich , malarskich itp. o wartości robót nie mniejszej niż ryczałtowa wartość brutto każda określona w złożonej przez Wykonawcę ofercie, zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń
i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 2 lit. b) siwz;
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia w specjalnościach ( zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2014r. poz.1278 :
- konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń ,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych .
Kierownikiem budowy może być osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego i co najmniej przez 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 2 lit. c) i d) siwz;
|
Sytuacja |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak ryczałtowa wartość brutto określona w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
wymienionego w rozdz. VI pkt 2 lit. f) siwz;
Uwaga!
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Opis wymagań dotyczący ww. dokumentu zawarty jest w rozdz. VI pkt 5 lit. b) SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Dowód wniesienia wadium, 2.Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, 3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 11 do siwz)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.lagiewniki.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 020 Chmielnik
|
Data składania wniosków |
09/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik - Kasa DPS.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|