Dostawy materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2016-07-25
Data zakończenia 2016-08-08 10:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154841 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411197, 331411134, 331411104, 331411128, 331411159, 331411142, 395180006, 331411111, 331410000, 331411166, 331416006, 395122006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych wg niżej wymienionych części:
Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3, Zadanie 4, Zadanie 5, Zadanie 6, Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9, Zadanie 10, Zadanie 11, Zadanie 12, Zadanie 13, Zadanie 14, Zadanie 15, Zadanie 16, Zadanie 17, Zadanie 18, Zadanie 19, Zadanie 20, Zadanie 21, Zadanie 22, Zadanie 23, Zadanie 24, Zadanie 25, Zadanie 26, Zadanie 27, Zadanie 28, Zadanie 29, Zadanie 30, Zadanie 31, Zadanie 32, Zadanie 33, Zadanie 34, Zadanie 35, Zadanie 36, Zadanie 37, Zadanie 38, Zadanie 39, Zadanie 40, Zadanie 41, Zadanie 42, Zadanie 43, Zadanie 44, Zadanie 45, Zadanie 46, Zadanie 47, Zadanie 48, Zadanie 49, Zadanie 50.
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Miejsce wykonywania ww. dostaw - siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
1.3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ

Opis

Dostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 6 pozycjiDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 5 pozycjiDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 6 pozycjiDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 8 pozycjiDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycjeDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy materiałów opatrunkowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Ulica ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2
Nr domu 2
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-049
Województwo dolnośląskie
Tel 71 306 44 19
Fax 71 306 48 67
Internet www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
Regon 00632038400000
E-mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 50
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych do obrotu i stosowania terenie RP (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia), b) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) potwierdzające wyspecyfikowane w Formularzu cenowym parametry oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu (są to wymagania minimalne - dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu), dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); w kolumnie Str. oferty - opis katalogowy Formularza cenowego Wykonawca wpisuje numer strony oferty, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Materiały składane w formie kopii winne być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA! - W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w Formularzu cenowym. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym parametrów, w przypadku braku potwierdzenia ich w ww. materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami Formularza cenowego
Inne dokumenty a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy § 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku nr 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust. 5. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 3 ust. 6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 4 umowy. § 3 ust. 7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 7 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 7 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 3) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 4) zmiany konta bankowego określonego w §3 ust. 2 niniejszej umowy. § 7 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://www.szpitalmarciniak.wroclaw.pl/bip/
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, II piętro, pokój 2925
Data składania wniosków 08/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, I piętro, pokój 1905
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
Czy unieważnienie Nie
Wadium nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)