Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
|
Ulica |
ul Podwale 31-33
|
Nr domu |
31-33
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-040
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
(071) 340 38 00
|
Fax |
(071) 782 41 71
|
Internet |
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
E-mail |
czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
25/11/2016
|
Wadium |
Wadium dla całości zamówienia wynosi : 5 500,00 zł
Wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi:
Część nr 1 - 3 100,00 zł,
Cześć nr 2 - 1 000,00 zł,
Część nr 3 - 1 400,00 zł,
Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej wartości wszystkich części zamówienia w których składa ofertę.
Zasady wnoszenia wadium: Wadium winno być wniesione przed terminem składania ofert , który został podany w Rozdziale III SIWZ Terminy pkt 1.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - Dostawa sprzętu kwaterunkowego - numer sprawy 182-054-093/2016/MR
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami).
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego.
Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokument wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel: 071/340 39 78), a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Dokumenty potwierdzające, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy części 2 :
Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231), od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku numer 1 do SIWZ, przedstawienie:
1. w części 2 zamówienia:
1.1. poz. 1 - krzesła obrotowe
- atest, lub dokument równoważny, potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 1335-2 (wymagania bezpieczeństwa)
- atest, lub dokument równoważny, potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 1335-3 (atest badań wytrzymałościowych),
1.2.poz. 3 - fotel obrotowy gabinetowy :
- atest, lub dokument równoważny, potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 1335-2 (wymagania bezpieczeństwa)
- atest, lub dokument równoważny, potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 1335-3 (atest badań wytrzymałościowych).
|
Inne dokumenty |
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 3 do SIWZ.
- Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VII SIWZ, VIII SIWZ.
- W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 7 do SIWZ.
- potwierdzenie wniesienia wadium.
1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo:
a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
okres udzielonej gwarancji
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 )
|
Data składania wniosków |
18/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 )
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotu zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonej w załączniku nr 3 do siwz (formularz ofertowy) jako ilość gwarantowana (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości asortymentu określonego w załączniku nr 3 do siwz (formularz ofertowy) jako ilość w opcji (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 50% zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji.
Warunki skorzystania z prawa opcji:
- skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, jak również zakres przedmiotowy zamówienia opcjonalnego, jest uzależnione od bieżących potrzeb i możliwości logistycznych Zamawiającego oraz od otrzymania dodatkowych środków finansowych,
- zastrzeżone na rzecz Zamawiającego prawo opcji polega na możliwości żądania dostawy przedmiotu zamówienia danej części w zakresie do ilości asortymentu określonej w załączniku nr 3 do siwz (formularz ofertowy) jako ilość w opcji (zamówienie opcjonalne),
- o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający zawiadomi faxem do 10 dni od dnia podpisania umowy., wskazując jednocześnie zakres przedmiotowy zamówienia opcjonalnego w danej części, tj. rodzaj i liczbę sztuk asortymentu z zakresu ilości asortymentu określonej w załączniku nr 3 do siwz (formularz ofertowy) jako ilość w opcji, jak również miejsca dostaw poszczególnego asortymentu.
- wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy,
- skorzystanie z prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a brak złożenia zamówienia na dostawy objęte opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
- Wykonawcy winni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części (zamówienie gwarantowane i opcjonalne), niedopełnienie tego wymogu będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Zamawiający określa, iż dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby KMP w Legnicy nastąpi w okresie od 14.11.2016 r. do 25.11.2016 r.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|