stawa mebli dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Data publikacji 2016-07-25
Data zakończenia 2016-08-04 11:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 155399 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem i montażem mebli z podziałem na 3 zadania (części zamówienia), zwanych w dalszej części SIWZ zbiorczo meblami.
2. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zlokalizowanych na terenie Szczecina (szczegóły Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego wykonania zamówienia. Poszczególne części zamówienia pogrupowane są w Załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji wyłącznie jako; zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3.
4. Wyszczególnienie, opis techniczny oraz ilość zamawianego asortymentu określa Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
5. W przypadku powoływania się na marki przez Zamawiającego dopuszcza się złożenie oferty o asortymencie równoważnym. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna takie meble, które będą spełniały wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe prezentowane przez markę, a wskazane przez Zamawiającego. Wszelkie zdjęcia, na które powołuje się Zamawiający w treści Załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji mają charakter przykładowy i nie zobowiązują Wykonawcy do sprzedaży tożsamych mebli, a jedynie o charakterze zbliżonym przy zachowaniu opisu technicznego wskazanego przez Zamawiającego, o ile załącznik nr 7 nie stanowi inaczej .

Opis

Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zlokalizowanych na terenie Szczecina (szczegóły Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ).Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zlokalizowanych na terenie Szczecina (szczegóły Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ).Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zlokalizowanych na terenie Szczecina (szczegóły Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Ulica Al. Piastów 17
Nr domu 17
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-310
Województwo zachodniopomorskie
Tel 0-91 449 4250, 449 4042
Fax 0-91 449 4690
Internet www.zut.edu.pl
Regon 32058816100000
E-mail zm@ps.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) obniżenie podanej w umowie ceny; b) zmniejszenie ilości mebli w stosunku do ilości wskazanej w umowie; c) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe; d) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron; e) inne niż wskazane w ust. a- d) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zut.edu.pl
Adres uzyskania siwz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologicynz w Szczecinie, al. Piastów 48, 70-311 Szczecin, pok. 430
Data składania wniosków 04/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie al. Piastów 17 pok. 119, Kancelaria 70-310 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Termin wykoania zamówienia dla zadania nr 2: I etap do 31 październik 2016, meble M.03, M.04, M.06 II etap do 28 lutego 2017, meble M.07, M.08 III etap do 30 czerwca 2017, meble M.05, M.14 W przypadku zadania nr 2 gdzie na obecny moment w miejscach instalacji mebli trwają prace remontowe, Zamawiający może jednostronna czynnością wydłużyć termin wykonania zamówienia dla poszczególnych etapów jednak nie dłużej niż 3 miesiące. Szczegóły w załączniku nr 2 SIWZ stanowiącym Istotne postanowienia umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)