Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ministerstwo Sportu i Turystyki
|
Ulica |
ul. Senatorska 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-082
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 24 42 132
|
Fax |
22 24 43 218
|
Internet |
www.msport.gov.pl
|
Regon |
14021714200000
|
E-mail |
Maciej.szreder@msport.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście złotych
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał/wykonuje zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie materiałów promocyjnych sygnowanych logiem, co najmniej 3 dostawy o wartości, co najmniej 50 000,00 PLN (słownie pięćdziesięciu tysięcy złotych) brutto każda, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Należy wypełnić załącznik 5 do SIWZ
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1. Oświadczenia lub dokumenty określone w Rozdziale IV podrozdziale II: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału i lub wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
2.1 wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ;
2.2 wypełniony Formularz Cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ;
2.3 potwierdzenie wpłaty wadium w formie pieniężnej (wydruk przelewu),
2.4 oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna;
2.5 w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
2.6 w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
2.7 w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego w Rozdziale IV Podrozdziale II pkt 1.3. SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
1) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie produktów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Ww. produkty muszą spełniać minimalne wymogi określone w SOPZ;
2) pojawienie się na rynku produktów o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia;
3) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć;
4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego (o ile dotyczy);
5) zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
b) okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
c) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie umowy;
6) inne przyczyny zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia przez Strony na etapie podpisywania umowy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, wymienionych w ust. 1, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji umowy w danej części w sposób należyty.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku, przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. W przypadku, gdy z wnioskiem o zmianę postanowień umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy występuje Wykonawca winien okoliczność, na którą się powołuje wykazać dokumentami bądź za pomocą innych dowodów.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2016
|
Adres uzyskania siwz |
https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2016
oraz w siedzibie zamawiającego
Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa
|
Data składania wniosków |
03/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
08:30
|
Miejsce |
Ministerstwo Sportu i Turystyki, 00-082 Warszawa, ul. Senatorska 14, Kancelaria Główna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Wynagrodzenie jest finansowane ze środków Komisji Europejskiej w ramach Programu Erasmus+ 2014-2020 oraz środków własnych
|
Czy unieważnienie |
Tak
|