Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, Nr 16/16/N

Data publikacji 2016-07-25
Data zakończenia 2016-08-03 12:00:00
Instytucja 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 155571 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301921136, 301243007, 301250001, 301251208, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ tj. formularzu ofertowym, oraz załącznikach nr 8a i 8b tj. ogólnych warunkach umowy odpowiednio dla grupy I i grupy II (a+b+c+d+e+f+g).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na następujące grupy i podgrupy:
GRUPA I - Służba Łączności i Informatyki;
GRUPA II - Sekcja Wychowawcza,w skład której wchodzą następujące podgrupy:
GRUPA II a - 41 Baza Lotnictwa Szkolnego;
GRUPA II b - Centrum Szkolenia Inżynieryjno - Lotniczego;
GRUPA II c - 4 Skrzydło Lotnictwa Szkolnego;
GRUPA II d - Szkoła Podoficerska Sił Powietrznych;
GRUPA II e - 1 Batalion Drogowo - Mostowy;
GRUPA II f - 3 Batalion Radiotechniczny;
GRUPA II g - WKU Puławy.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w asortymencie oraz ilościach określonych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, jednorazowo i w całości - w terminie:
- 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy grupy I i grupy II: (a+b+c+d+e+f+g);
4. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla grupy I i/lub grupy IIa, IIb, IIc, IId, IIe, IIf, IIg.
5. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony asortyment w wymiarze:
- GRUPA I - Służba Łączności i Informatyki: 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) na tusze i tonery.
- GRUPY II - Sekcja Wychowawcza (IIa + IIb + IIc+ IId + IIe + IIf + IIg):
12 miesięcy (dwunastu miesięcy) na tusze i tonery.
Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru tuszy tonerów przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy.
W przypadku gdy gwarancja producenta tonera i tuszu jest dłuższa niż 12 miesięcy, obowiązuje gwarancja producenta.
6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych
w okresie trwania gwarancji, tj.
- w przypadku grupy I - odbioru zużytych tuszy - w ciągu 12 miesięcy od dnia dostawy oraz odbioru zużytych tonerów - w ciągu 24 miesięcy od dnia dostawy,
- w przypadku grupy II (a+b+c+d+e+f+g) - odbioru zużytych tonerów- w ciągu
12 miesięcy od dnia dostawy,
na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz. 21) i Ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym
i elektronicznym (Dz. U. Nr 180 poz. 1495 z późn. zm.) w terminach oraz ilościach podanych przez Zamawiającego i na podstawie wystawianej przez Zamawiającego karty odpadów. Zamawiający nie gwarantuje odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych
7. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach
i produktach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego.
8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, (...) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem do
którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera i tuszu, wydajność produktu i jakość wydruku) w stosunku do oryginału, z widoczną nazwą producenta oraz nazwą urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony, symbolem produktu i datą produkcji, nie powodujący awarii urządzenia do którego jest przeznaczony, nie używany, nie uszkodzony, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Materiały te nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, w których zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. W przypadku uszkodzenia sprzętu, wynikłego z faktu użycia równoważnego materiału eksploatacyjnego, będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Wykonawcy.
10. Dostarczane tusze, tonery muszą być w oryginalnych opakowaniach zamkniętych fabrycznie nie noszących śladów otwierania. W opakowaniach powinny być zabezpieczenia tekturowe lub poduszki powietrzne uniemożliwiające przemieszczanie się tonera i tuszu podczas transportu. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację towaru, tzn. powinna na nich być widoczna ilość, symbol materiału, typ drukarki, data produkcji, oraz zabezpieczenie w postaci hologramu. Termin ważności musi być widoczny na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty. Na obudowie tonera i tuszu powinien znajdować się pełen jego symbol oraz symbol producenta.
11. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, wolne od wad fizycznych i prawnych - nie naruszających praw patentowych tonerów oryginalnych producentów drukarek (tzw. OEM), opatrzonych znakiem firmowym producenta, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu, numerem katalogowym i datą produkcji, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, które będą spełniały parametry wskazane w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym), i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Produkty muszą być materiałami zalecanymi przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone lub równoważnymi.
12. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą:
a) pisemne oświadczenie, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
b) raporty testów z wydruków dla każdego oferowanego towaru równoważnego, określonych za pomocą pomiaru zgodnego z normą ISO/IEC 19752 (dotyczącą monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych), normą ISO/IEC 24711 (dotyczącą kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych), normą ISO/IEC 19798 (dotyczącą kolorowych kartridży do drukarek laserowych), oraz normą ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, z których powinno w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego.
c) certyfikaty: ISO 9001:2009 oraz 14001:2005. Zamawiający dopuszcza również certyfikaty: ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004.
d) po jednej sztuce każdego zaoferowanego materiału równoważnego w postaci tonera i tuszu (nieodpłatnie), w celu wykonania testu.
13. Zamawiający dokona oceny zgodności oferowanych materiałów równoważnych
z wymogami określonymi przez Zamawiającego przeprowadzając test w stosunku do losowo wybranych zaoferowanych produktów równoważnych poprzez przeprowadzenie testu w stosunku do losowo wybranych zaoferowanych materiałów równoważnych.
Test dostarczonych tonerów i tuszy przeprowadzony zostanie na sprzęcie pracującym w środowisku Zamawiającego i polegać będzie na wykonaniu następujących czynności:
- Włożeniu dostarczonego do testów produktu do urządzenia i sprawdzenie poprawności odczytu informacji o poziomie tuszu lub toneru w sposób przewidziany przez producenta urządzenia (wyświetlenie na panelu urządzenia, poprzez wydruk, za pomocą oprogramowania przez sieć LAN). W przypadku wyniku negatywnego, w celu jego potwierdzenia, test zostanie przeprowadzony ponownie, jeden raz, na innym egzemplarzu urządzenia tego samego modelu.
14. Z przeprowadzonych testów zostanie sporządzony protokół wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ.
15. Jeżeli wynik testu wykaże, że badany produkt równoważny w postaci zasobnika z tuszem lub tonerem ogranicza pełną współpracę z programem sprzętu, monitorującym stan tuszu lub toneru, Zamawiający uzna, że zaoferowane materiały równoważne nie spełniają wymagań określonych w SIWZ i w związku z tym oferta zostanie odrzucona.
16. O terminie przeprowadzenia testu Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego upoważniony przedstawiciel może uczestniczyć w czynnościach testowych w charakterze obserwatora.
17. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. Odpowiednie informacje Wykonawca winien wpisać w kolumnie nr 5 załącznika nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), tj.:
- nazwę producenta;
- kod produktu nadany przez producenta;
- oferowaną wydajność.
Przedstawiona przez Wykonawcę wydajność winna być określona za pomocą pomiaru zgodności z normą ISO/IEC 19752, normą ISO/IEC 24711, normą ISO/IEC 19798 oraz normą ISO/IEC 24712. W przeciwnym razie, w przypadku wyboru jego oferty, Wykonawca musi dostarczyć tonery i tusze zgodne z ofertą.
18. Szczegółowy wykaz tonerów i tuszy zawierający modele urządzeń jakie użytkuje Zamawiający i rodzaj tonera i tuszu zalecanego przez producenta urządzenia oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym).
19. Przedmiot zamówienia nie generuje i nie wygeneruje żadnych kosztów eksploatacji w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym nie mogą być one uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Ulica ul. Brygady Pościgowej 5
Nr domu 5
Miejscowość Dęblin
Kod Pocztowy 08-521
Województwo lubelskie
Tel 81 551 75 25
Fax 81 551 95 36
Internet www.41blsz.wp.mil.pl
Regon 06145692000000
E-mail przetargi.41blsz@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla GRUPY I i GRUPY II (a+b+c+d+e+f+g): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Dla GRUPY I: Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali lub wykonują co najmniej dwie umowy, których przedmiotem jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych (tuszy i tonerów) - każda umowa na kwotę już zrealizowanych dostaw minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) oraz załączeniem dowodów czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji umowy. W przypadku zamówień w toku -zamawiający dokona przeliczenia wartości w walucie obcej na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert. Dla GRUPY II (a+b+c+d+e+f+g): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Potencjał Dla GRUPY I i GRUPY II (a+b+c+d+e+f+g): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Dla GRUPY I i GRUPY II (a+b+c+d+e+f+g): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Dla GRUPY I i GRUPY II (a+b+c+d+e+f+g): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie (na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231): co najmniej dwie umowy, których przedmiotem jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych (tuszy i tonerów) - każda umowa na kwotę już zrealizowanych dostaw minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych). Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Z wykazu musi wynikać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie -Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie umowy polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych (tuszy i tonerów) - każda na kwotę już zrealizowanych dostaw minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca (w przypadku zaoferowania towaru równoważnego) zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. - raporty testów z wydruków dla każdego oferowanego towaru równoważnego, określonych za pomocą pomiaru zgodnego z normą ISO/IEC 19752 (dotyczącą monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych), normą ISO/IEC 24711 (dotyczącą kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych), normą ISO/IEC 19798 (dotyczącą kolorowych kartridży do drukarek laserowych), oraz normą ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, z których powinno w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego. Oferowane materiały równoważne muszą być wytwarzane zgodnie z zintegrowanym systemem zarządzania jakością i zintegrowanym systemem zarządzania środowiskowego zgodnego z normami ISO 9001:2009 oraz ISO 14001:2005. Zamawiający dopuszcza również certyfikaty ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 c) certyfikaty: ISO 9001:2009 oraz ISO 14001:2005. Zamawiający dopuszcza również certyfikaty: ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004. d) po jednej sztuce każdego zaoferowanego materiału równoważnego w postaci tonera i tuszu, w celu wykonania testu. Dostarczone tusze i tonery mają być fabrycznie nowe, nieużywane, i w pełni zgodne z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny zgodności oferowanych materiałów równoważnych z wymogami określonymi przez Zamawiającego i przeprowadzi test w stosunku do losowo wybranych zaoferowanych materiałów równoważnych. Test dostarczonych tonerów i tuszy przeprowadzony zostanie na sprzęcie pracującym w środowisku Zamawiającego i polegać będzie na wykonaniu następujących czynności: - włożenie dostarczonego do testów produktu do urządzenia i sprawdzenie poprawności odczytu informacji o poziomie tuszu lub toneru w sposób przewidziany przez producenta urządzenia (wyświetlenie na panelu urządzenia, poprzez wydruk, za pomocą oprogramowania przez sieć LAN). W przypadku wyniku negatywnego, w celu jego potwierdzenia, test zostanie przeprowadzony ponownie, jeden raz, na innym egzemplarzu urządzenia tego samego modelu. Wynik testu zostanie określony w Protokole z przeprowadzenia testu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli wynik testu wykaże, że badany produkt równoważny w postaci zasobnika z tuszem lub tonerem ogranicza pełną współpracę z programem sprzętu, monitorującym stan tuszu lub toneru, Zamawiający uzna, że zaoferowane materiały równoważne nie spełniają wymagań określonych w SIWZ i w związku z tym oferta zostanie odrzucona. O terminie przeprowadzenia testu Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego upoważniony przedstawiciel może uczestniczyć w czynnościach testowych w charakterze obserwatora. UWAGA! Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa w zakresie zgodności kopii z oryginałem i aktualności pełnomocnictwa. 4.Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum)w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby z treści tej umowy wynikały w szczególności: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podziału obowiązków w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla GRUPY I i GRUPY II Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.41blsz.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 30,00 zł.
Data składania wniosków 03/08/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Okres trwania zamówienia 15
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)