Świadczenie usług doradczych dla Stowarzyszenia Łódzki Obszar Metropolitalny w Łodzi

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-05 09:00:00
Instytucja Stowarzyszenie Łódzki Obszar Metropolitalny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156455 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 712410009, 722240001, 791100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa na rzecz Instytucji Pośredniczącej w zakresie prawidłowego przygotowania i realizacji projektów w ramach instrumentu Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, będącej związkiem ZIT działającym w formie stowarzyszenia pod nazwą Stowarzyszenie Łódzki Obszar Metropolitalny, dla projektów zidentyfikowanych w Strategii Rozwoju Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego 2020+, które będą realizowane przez członków Stowarzyszenia Łódzki Obszar Metropolitalny w Łodzi. Stowarzyszenie liczy obecnie 31 członków, będących jednostkami samorządu terytorialnego.
W ramach zamówienia Zamawiający szacuje zlecenie 3 720 godzin usług. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich szacowanych godzin. Ostateczna liczba godzin doradztwa będzie uzależniona od potrzeb poszczególnych członków Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Stowarzyszenie Łódzki Obszar Metropolitalny
Ulica ul. Piotrkowska 104
Nr domu 104
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-926
Województwo łódzkie
Tel 42 638 46 20
Fax 42 638 46 19
Internet www.lom.lodz.pl
Regon 10178887200000
E-mail biuro@lom.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Stowarzyszenie
Rodzaj zam inny Stowarzyszenie
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Wadium Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie 4 usługi o łącznej wartości co najmniej 320 tys. zł brutto, obejmujące doradztwo w co najmniej jednym z następujących zakresów: niskoemisyjny transport miejski lub odnawialne źródła energii lub termomodernizacja budynków lub ochrona powietrza lub gospodarka wodno-kanalizacyjna lub dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury lub rewitalizacja lub technologie informacyjno-komunikacyjne. W przypadku gdy usługa dotyczy więcej niż jednego zakresu należy wskazać ten zakres, wg którego usługa ma być zaklasyfikowana.
Potencjał Potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca dokona na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej 2 (dwóch) osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wykonywaniu (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 4 usług doradztwa w co najmniej jednym z następujących zakresów: niskoemisyjny transport miejski lub odnawialne źródła energii lub termomodernizacja budynków lub ochrona powietrza lub gospodarka wodno-kanalizacyjna lub dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury lub rewitalizacja lub technologie informacyjno-komunikacyjne; oraz posiada stosowne uprawnienia w przypadku, w którym przepisy prawa wymagają posiadania uprawnień dla wykonywania takich usług doradztwa.
Sytuacja Potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca dokona na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W celu spełnienia przez Wykonawce warunku do oferty należy załączyć: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; Obowiązek wskazania i załączenia dowodów obejmuje usługi niezbędne do wykazania warunku określonego w pkt. IV ust. 1 lit. b (4 usługi) oraz usługi wykazane w celu uzyskania dodatkowych punktów na podstawie pkt. XIII ad. 2. ; Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty wykazu wszystkich wykonanych usług oraz informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmiany podmiotu trzeciego, w tym podwykonawcy usług wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz wykazaniu Zamawiającemu spełnienie warunków określonych w SIWZ dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, 2) zmiany osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz wykazaniu Zamawiającemu spełnienia warunków określonych w SIWZ dotyczących dysponowania osobami, 3) w przypadku działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, poza kontrolą zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, gdy w chwili zawarcia Umowy niemożliwe było przewidzenie tego zdarzenia i jego skutków, które wpłynęły na zdolność strony do wykonania Umowy, oraz gdy niemożliwe było uniknięcie samego zdarzenia lub przynajmniej jego skutków, strony Umowy zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania o zaistnieniu siły wyższej i dokonania stosownych ustaleń celem wyeliminowania możliwych skutków działania siły wyższej. Powiadomienia, o którym mowa należy dokonać pisemnie lub w inny dostępny sposób, niezwłocznie po fakcie wystąpienia siły wyższej. Do powiadomienia należy dołączyć dowody na poparcie zaistnienia siły wyższej. 4) stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008), zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego; w takim przypadku każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w pkt. 4) jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 doświadczenie
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://lom.lodz.pl/
Adres uzyskania siwz Stowarzyszenie Łódzki Obszar Metropolitalny Al. Kościuszki 59/61, 90-514 Łódź
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Stowarzyszenie Łódzki Obszar Metropolitalny Al. Kościuszki 59/61, piętro VI 90-514 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wydatek jest współfinansowany ze środków dotacji na finansowanie związków ZIT. Dotacja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 - 2020.
Czy unieważnienie Nie
Data zakończenia 30/11/2018
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)