Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
|
Ulica |
Ul. Chałubińskiego 4/6
|
Nr domu |
4
|
Nr miesz |
6
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-928
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 630 16 10
|
Fax |
22 630 16 09
|
Internet |
www.mib.gov.pl
|
Regon |
36319036700000
|
E-mail |
katarzyna.szmit@mir.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
360
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie:
1. w przypadku Części I:
a) jedną usługę w zakresie projektowania struktury bazy danych obiektów przestrzennych
o wartości minimum 100 000 zł brutto;
b) usługę lub usługi w ramach której/-ych łącznie utworzył co najmniej 50 baz danych przestrzennych aktów planowania przestrzennego dla potrzeb prezentacji kartograficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub planu zagospodarowania przestrzennego województwa albo ich zmian w toku procesu projektowania urbanistycznego.
2. w przypadku Części II:
a) usługę w zakresie prac nad co najmniej jednym profilem metadanych lub jedną usługę
w ramach której utworzył narzędzia do sporządzania i walidacji metadanych;
b) jedną usługę lub usługi w ramach której/-ych łącznie wykonał co najmniej 50 dokumentów metadanych zbiorów danych przestrzennych w zakresie tematu Zagospodarowanie przestrzenne, o którym mowa w pkt 4 załącznika III do ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2010 r. Nr 76 poz. 489 z późn. zm.)
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem Projektowym, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia i będzie składał się z:
1.1 w przypadku Części I z co najmniej 5 osób tj.:
1.1.1 kierownika projektu, który posiada doświadczenie w kierowaniu pracami nad opracowaniem co najmniej jednego standardu baz danych planistycznych;
1.1.2 co najmniej jednej osoby, która pełniła funkcję głównego projektanta w pracach nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmianą i miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą, uchwalonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokumenty muszą być opracowane z wykorzystaniem technik GIS (Geographic Information System);
1.1.3 co najmniej jednej osoby, która spełnia co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz. 199 z późn. zm.), tj.:
a) nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99, z późn. zm.);
b) nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139, z późn. zm.);
c) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
d) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
e) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w lit. d oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;)
f) jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, który nabył kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w lit. d) lub e).
oraz kierowała lub uczestniczyła w pracach zespołu projektowego nad sporządzeniem planu zagospodarowania przestrzennego województwa, uchwalonego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Plan musi być opracowany z wykorzystaniem technik GIS;
1.1.4 co najmniej jednej osoby, która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w realizacji minimum dwóch projektów dotyczących projektowania struktury bazy danych obiektów przestrzennych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;
1.1.5 co najmniej jednej osoby, która posiada doświadczenie z zakresu modelowania danych, w tym w języku UML oraz znajomość norm ISO serii 19100, tj. wzięła udział w realizacji co najmniej jednego projektu obejmującego opracowanie modelu pojęciowego danych przestrzennych, wykonanego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;
1.1.6 co najmniej jednej osoby, która wzięła udział w przynajmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, związanym z harmonizacją zbiorów danych przestrzennych pochodzących z wielu źródeł lub wdrożeniu narzędzi harmonizacji zbiorów danych przestrzennych.
Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika projektu z jedną z funkcji wymienionych w pkt 1.1.4 - 1.1.6. W pozostałym zakresie, funkcje członków Zespołu Projektowego, wymienione w pkt 1.1 nie mogą być łączone.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia osoby wskazane
w Zespole Projektowym do wykonania I Części Zamówienia nie mogą być równocześnie wskazane w Zespole Projektowym do wykonania II Części Zamówienia.
1.2. w przypadku Części II z co najmniej 3 osób tj.:
1.2.1 kierownika projektu, który posiada doświadczenie w kierowaniu pracami nad opracowaniem co najmniej jednego profilu metadanych lub utworzeniem narzędzi do sporządzania i walidacji metadanych;
1.2.2. co najmniej jednej osoby, która pełniła funkcję głównego projektanta w pracach nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmianą i miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą, uchwalonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokumenty muszą być opracowane z wykorzystaniem technik GIS;
1.2.3 co najmniej jednej osoby, która posiada wyższe wykształcenie na kierunku: gospodarka przestrzenna lub geodezja i kartografia lub geoinformacja lub dowolne wyższe wykształcenie
i studia podyplomowe w zakresie GIS, która wzięła udział w pracach nad co najmniej jednym profilem metadanych lub narzędziami do sporządzania i walidacji metadanych oraz utworzyła co najmniej 25 dokumentów metadanych zbiorów danych przestrzennych w zakresie tematu Zagospodarowanie przestrzenne, o którym mowa w pkt 4 załącznika III do ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2010 r. Nr 76 poz. 489 z późn. zm.).
Funkcje członków Zespołu Projektowego wymienione w pkt 1. 2 nie mogą być łączone.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia osoby wskazane w Zespole Projektowym do wykonania I Części Zamówienia nie mogą być równocześnie wskazane w Zespole Projektowym do wykonania II Części Zamówienia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Ogłoszenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. III.4.1, pkt III.4.2 (i odpowiednio w pkt III.4.3) i pkt. III.4.4, z tym, że dokumenty o których mowa w pkt. III.4.2 (i odpowiednio III.4.3) oraz pkt. III.4.4 należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy (dotyczy części I i II), na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegającej na:
zmianie
a. stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany, o których mowa w lit. a -c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
d. zastąpieniu lub dodaniu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi na to zgodę, a :
1) każda nowa osoba proponowana przez Wykonawcę, w przypadku jej dodania, będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.3 SIWZ (w zależności od funkcji nowej osoby),
2) w przypadku zastąpienia osoby dotychczas wykonującej zamówienie inną osobą, osoba nowo proponowana przez Wykonawcę będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt 4.1.3 SIWZ (w zależności od funkcji zmienianej osoby);
e. zastąpieniu danej osoby dotychczas wykonującej zamówienie inną osobą, w przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do prac wykonywanych przez daną osobę, przy czym osoba wskazana na miejsce zastępowanej osoby musi spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.3 SIWZ (w zależności od funkcji zmienianej osoby);
f. wydłużeniu terminu realizacji zamówienia za pisemną zgoda Zamawiającego, w sytuacji, jeżeli nastąpią nieprzewidziane, niezawinione przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia w przewidzianym terminie. Wydłużenie realizacji zamówienia może nastąpić maksymalnie o 90 dni.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Wstępna koncepcja realizacji Zadania
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
mib.bip.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa
|
Data składania wniosków |
22/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w Kancelarii Ministerstwa Infrastruktury
i Budownictwa, budynek A
00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
Podany w pkt. II.2) termin dotyczy realizacji części I zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie:
Część I w terminie do 360 dni od dnia zawarcia Umowy, przy czym:
Etap I - do 90 dni od dnia zawarcia Umowy;
Etap II - do 90 dni od dnia zawarcia Umowy;
Etap III - do 210 dni od dnia zawarcia Umowy;
Etap IV - do 360 dni od dnia zawarcia Umowy.
Część II w następujących terminach:
Etap I - do 100 dni od dnia zawarcia Umowy (objęty zakresem podstawowym Zadania);
Etap II - do 170 dni od dnia zawarcia Umowy (objęty zakresem podstawowym Zadania);
Etap III - do 100 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o realizacji Zadania objętego prawem opcji;
Etap IV - przez 365 dni od dnia odbioru bez zastrzeżeń Etapu III
|