Opracowanie projektu standardów baz danych planistycznych (część I) oraz Opracowanie branżowego profilu metadanych zbiorów oraz usług danych przestrzennych w zakresie tematu Zagospodarowanie Przestrzenne (część II)

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-22 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania,
  • Usługi bazy danych,
  • Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156471 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722223000, 722120004, 723300002, 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia (Zadania) jest:
Część I - Opracowanie projektu standardów baz danych planistycznych, oraz
Część II - Opracowanie branżowego profilu metadanych zbiorów oraz usług danych przestrzennych w zakresie tematu Zagospodarowanie Przestrzenne

Opis

Przedmiotem zamówienia (Zadania) jest opracowanie projektu standardów baz danych planistycznych (część I)Przedmiotem zamówienia (Zadania) jest
opracowanie branżowego profilu metadanych zbiorów oraz usług danych przestrzennych w zakresie tematu Zagospodarowanie Przestrzenne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Ulica Ul. Chałubińskiego 4/6
Nr domu 4
Nr miesz 6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-928
Województwo mazowieckie
Tel 22 630 16 10
Fax 22 630 16 09
Internet www.mib.gov.pl
Regon 36319036700000
E-mail katarzyna.szmit@mir.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 360
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie: 1. w przypadku Części I: a) jedną usługę w zakresie projektowania struktury bazy danych obiektów przestrzennych o wartości minimum 100 000 zł brutto; b) usługę lub usługi w ramach której/-ych łącznie utworzył co najmniej 50 baz danych przestrzennych aktów planowania przestrzennego dla potrzeb prezentacji kartograficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub planu zagospodarowania przestrzennego województwa albo ich zmian w toku procesu projektowania urbanistycznego. 2. w przypadku Części II: a) usługę w zakresie prac nad co najmniej jednym profilem metadanych lub jedną usługę w ramach której utworzył narzędzia do sporządzania i walidacji metadanych; b) jedną usługę lub usługi w ramach której/-ych łącznie wykonał co najmniej 50 dokumentów metadanych zbiorów danych przestrzennych w zakresie tematu Zagospodarowanie przestrzenne, o którym mowa w pkt 4 załącznika III do ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2010 r. Nr 76 poz. 489 z późn. zm.)
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem Projektowym, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia i będzie składał się z: 1.1 w przypadku Części I z co najmniej 5 osób tj.: 1.1.1 kierownika projektu, który posiada doświadczenie w kierowaniu pracami nad opracowaniem co najmniej jednego standardu baz danych planistycznych; 1.1.2 co najmniej jednej osoby, która pełniła funkcję głównego projektanta w pracach nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmianą i miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą, uchwalonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokumenty muszą być opracowane z wykorzystaniem technik GIS (Geographic Information System); 1.1.3 co najmniej jednej osoby, która spełnia co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz. 199 z późn. zm.), tj.: a) nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99, z późn. zm.); b) nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139, z późn. zm.); c) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650); d) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; e) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w lit. d oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;) f) jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, który nabył kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w lit. d) lub e). oraz kierowała lub uczestniczyła w pracach zespołu projektowego nad sporządzeniem planu zagospodarowania przestrzennego województwa, uchwalonego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Plan musi być opracowany z wykorzystaniem technik GIS; 1.1.4 co najmniej jednej osoby, która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w realizacji minimum dwóch projektów dotyczących projektowania struktury bazy danych obiektów przestrzennych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; 1.1.5 co najmniej jednej osoby, która posiada doświadczenie z zakresu modelowania danych, w tym w języku UML oraz znajomość norm ISO serii 19100, tj. wzięła udział w realizacji co najmniej jednego projektu obejmującego opracowanie modelu pojęciowego danych przestrzennych, wykonanego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; 1.1.6 co najmniej jednej osoby, która wzięła udział w przynajmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, związanym z harmonizacją zbiorów danych przestrzennych pochodzących z wielu źródeł lub wdrożeniu narzędzi harmonizacji zbiorów danych przestrzennych. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika projektu z jedną z funkcji wymienionych w pkt 1.1.4 - 1.1.6. W pozostałym zakresie, funkcje członków Zespołu Projektowego, wymienione w pkt 1.1 nie mogą być łączone. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia osoby wskazane w Zespole Projektowym do wykonania I Części Zamówienia nie mogą być równocześnie wskazane w Zespole Projektowym do wykonania II Części Zamówienia. 1.2. w przypadku Części II z co najmniej 3 osób tj.: 1.2.1 kierownika projektu, który posiada doświadczenie w kierowaniu pracami nad opracowaniem co najmniej jednego profilu metadanych lub utworzeniem narzędzi do sporządzania i walidacji metadanych; 1.2.2. co najmniej jednej osoby, która pełniła funkcję głównego projektanta w pracach nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmianą i miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą, uchwalonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokumenty muszą być opracowane z wykorzystaniem technik GIS; 1.2.3 co najmniej jednej osoby, która posiada wyższe wykształcenie na kierunku: gospodarka przestrzenna lub geodezja i kartografia lub geoinformacja lub dowolne wyższe wykształcenie i studia podyplomowe w zakresie GIS, która wzięła udział w pracach nad co najmniej jednym profilem metadanych lub narzędziami do sporządzania i walidacji metadanych oraz utworzyła co najmniej 25 dokumentów metadanych zbiorów danych przestrzennych w zakresie tematu Zagospodarowanie przestrzenne, o którym mowa w pkt 4 załącznika III do ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2010 r. Nr 76 poz. 489 z późn. zm.). Funkcje członków Zespołu Projektowego wymienione w pkt 1. 2 nie mogą być łączone. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia osoby wskazane w Zespole Projektowym do wykonania I Części Zamówienia nie mogą być równocześnie wskazane w Zespole Projektowym do wykonania II Części Zamówienia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Ogłoszenia
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. III.4.1, pkt III.4.2 (i odpowiednio w pkt III.4.3) i pkt. III.4.4, z tym, że dokumenty o których mowa w pkt. III.4.2 (i odpowiednio III.4.3) oraz pkt. III.4.4 należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy (dotyczy części I i II), na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegającej na: zmianie a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany, o których mowa w lit. a -c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; d. zastąpieniu lub dodaniu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi na to zgodę, a : 1) każda nowa osoba proponowana przez Wykonawcę, w przypadku jej dodania, będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.3 SIWZ (w zależności od funkcji nowej osoby), 2) w przypadku zastąpienia osoby dotychczas wykonującej zamówienie inną osobą, osoba nowo proponowana przez Wykonawcę będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.3 SIWZ (w zależności od funkcji zmienianej osoby); e. zastąpieniu danej osoby dotychczas wykonującej zamówienie inną osobą, w przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do prac wykonywanych przez daną osobę, przy czym osoba wskazana na miejsce zastępowanej osoby musi spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.3 SIWZ (w zależności od funkcji zmienianej osoby); f. wydłużeniu terminu realizacji zamówienia za pisemną zgoda Zamawiającego, w sytuacji, jeżeli nastąpią nieprzewidziane, niezawinione przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia w przewidzianym terminie. Wydłużenie realizacji zamówienia może nastąpić maksymalnie o 90 dni.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Wstępna koncepcja realizacji Zadania
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz mib.bip.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa Biuro Dyrektora Generalnego ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa
Data składania wniosków 22/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w Kancelarii Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, budynek A 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Podany w pkt. II.2) termin dotyczy realizacji części I zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: Część I w terminie do 360 dni od dnia zawarcia Umowy, przy czym: Etap I - do 90 dni od dnia zawarcia Umowy; Etap II - do 90 dni od dnia zawarcia Umowy; Etap III - do 210 dni od dnia zawarcia Umowy; Etap IV - do 360 dni od dnia zawarcia Umowy. Część II w następujących terminach: Etap I - do 100 dni od dnia zawarcia Umowy (objęty zakresem podstawowym Zadania); Etap II - do 170 dni od dnia zawarcia Umowy (objęty zakresem podstawowym Zadania); Etap III - do 100 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o realizacji Zadania objętego prawem opcji; Etap IV - przez 365 dni od dnia odbioru bez zastrzeżeń Etapu III
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)