Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-954
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
0-81 72-44-360
|
Fax |
081 746-71-55
|
Regon |
00028875100000
|
E-mail |
dzp@spsk4.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w
oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału
w postępowaniu, jeśli wykonawca wywiązał się ze swych dotychczasowych zobowiązań
w stopniu, który nie podważa posiadania kwalifikacji, kompetencji i rzetelności wymaganych dla należytego wywiązywania się z zobowiązań przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie- co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa tonerów i/lub innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących - o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 290 000,00 zł brutto.
Wykonawca może polegać na
wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia z uwzględnieniem poniższych wytycznych: 1) Jeżeli
wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt.
A. SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w pkt. C SIWZ, poprzez dołączenie ich do oferty, 2) Jeżeli wykonawca
wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt. A. SIWZ),
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami
innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz
oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty
dostęp do ich zasobów - żąda dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów
innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru
stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, czy wykonawcy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia
warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie
spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami
Zamawiającego, określonymi w pkt. B - D. Złożenie dokumentów, z których nie wynika
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów, brak oświadczenia lub
złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w
postępowaniu będzie skutkował wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2
pkt.4 ustawy Pzp. Złożenie dokumentów określonych w pkt. B-D SIWZ jest obligatoryjne.
Brak dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy, po wyczerpaniu procedury
określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
|
Potencjał |
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w
oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę
|
Zdolne |
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w
oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.Wykonawca może polegać na
zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia z uwzględnieniem poniższych wytycznych: 1) Jeżeli
wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt.
A. SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w pkt. C SIWZ, poprzez dołączenie ich do oferty, 2) Jeżeli wykonawca
wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt. A. SIWZ),
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami
innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz
oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty
dostęp do ich zasobów - żąda: a) w przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1
pkt. 4 ustawy ( pkt. A.d SIWZ) - przedłożenia informacji, o której mowa w pkt. B. 2
niniejszej SIWZ dotyczącej tego podmiotu b) dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; -
charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i
okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3) Jeżeli z uzasadnionej
przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji
finansowej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który
w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego
warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po
uprzednim zbadaniu, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o
dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
określonymi w pkt. B - D. Złożenie dokumentów, z których nie wynika spełnienie
warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie
oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w
postępowaniu będzie skutkował wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2
pkt.4 ustawy Pzp. Złożenie dokumentów określonych w pkt. B-D SIWZ jest obligatoryjne.
Brak dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy, po wyczerpaniu procedury
określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykaz musi uwzględniać co najmniej jedną dostawę spełniającą cechy dostawy
referencyjnej określonej jako warunek udziału w postępowaniu w pkt. A ppkt b);
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów
dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić
inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków.
a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto;
d) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie;
e) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie;
f) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy.
Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.spsk4.lublin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych pokój nr. 001
|
Data składania wniosków |
03/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna pokój nr. 106
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Internet |
www.spsk4.lublin.pl
|
Adres dyn zak |
www.spsk4.lublin.pl
|