Dostawa 2 przełączników warstwy trzeciej (ang. switch L3) do rozbudowy istniejących przełączników Zamawiającego - utworzenie przełączników logicznych (ang. Virtual Chassis) dla Centrum Komputerowego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: 05/RJP2/D/2016/ZP

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-08 10:00:00
Instytucja Politechnika Śląska
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156833 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 przełączników warstwy trzeciej (ang. switch L3) do rozbudowy istniejących przełączników Zamawiającego - utworzenie przełączników logicznych (ang. Virtual Chassis) dla Centrum Komputerowego Politechniki Śląskiej zgodnie z poniższymi wymaganiami oraz wymaganymi parametrami opisanymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie stawki VAT 0%.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dla Centrum Komputerowego Politechniki Śląskiej 2 przełączników warstwy trzeciej (ang. switch L3) wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami oraz wsparciem technicznym.
Wszystkie dostarczone elementy muszą być nowe (tj. nieużywane, za wyjątkiem wykonania testów potrzebnych do sprawdzenia ich poprawnego działania), objęte gwarancją producenta przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy oraz pochodzić z autoryzowanego kanału partnerskiego w Polsce. Żadne z oferowanych urządzeń nie może być przewidziane przez producenta do wycofania ze sprzedaży (ang. End of Life, EoL).
Przełączniki muszą być wyposażone w 32 interfejsy 10G każdy. Do każdego urządzenia należy dostarczyć redundantne zasilacze o mocy co najmniej 750W każdy. Wraz z urządzeniami należy dostarczyć 8 sztuk modułów optycznych SFP+ 10G typu LR oraz 4 kable o długości 1 m służące do bezpośredniego łączenia portów 10G (ang. Direct Attach Cable).
Dostarczone oprogramowanie oraz licencje muszą pozwolić na uruchomienie funkcjonalności przełącznika logicznego (ang. Virtual Chassis).
Dostawca jest zobowiązany do udzielenia wsparcia technicznego w trakcie wdrażania oferowanego sprzętu. Wsparcie obejmuje konsultacje w zakresie migrowania pojedynczego przełącznika do zestawu dwóch urządzeń pracujących jako jedno logiczne. Pomoc musi być dostępna w Polsce i świadczona w języku polskim. Poza dostarczeniem urządzeń wymagane jest zapewnienie opieki serwisowej, obejmującej co najmniej dostęp do nowych wersji oprogramowania systemowego urządzeń oraz wymiany uszkodzonych elementów w czasie do 45 dni od przyjęcia zgłoszenia, jak również dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych przewidzianych przez producenta dla odbiorcy końcowego. Wsparcie techniczne musi być świadczone przez minimum rok od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Przełączniki muszą być dostarczone z wersją oprogramowania zgodną z wersją zainstalowaną na posiadanych przez Zamawiającego przełącznikach lub Dostawca musi zapewnić aktualizację oprogramowania na posiadanych przez Zamawiającego przełącznikach do wersji zainstalowanej na dostarczanym sprzęcie.
Celem Zamawiającego jest zwiększenie liczby dostępnych portów oraz niezawodności połączeń w serwerowni. Dostarczony sprzęt posłuży do utworzenia jednego logicznego przełącznika (ang. Virtual Chassis) wraz z posiadanym już przez Zamawiającego urządzeniem Cisco Catalyst 4500X. Musi zapewnić również możliwość skonfigurowania agregacji portów fizycznie znajdujących się w osobnych urządzeniach (ang. MC-LAG, Multi-Chassis Link Aggregation). Szczegóły konfiguracji posiadanego już urządzenia znajdują się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
2. CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe
3. Termin realizacji: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Gwarancja jakości minimalna: 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Śląska
Ulica ul. Akademicka 2A
Nr domu 2A
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 32 2371334, 2371335, 2371171
Fax 32 2371171, 2372194
Internet www.polsl.pl
E-mail oz@polsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 dostaw, z czego każda musi obejmować: - dostawę urządzeń sieciowych za min. 180.000 zł brutto
Sytuacja Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalających na realizację przedmiotu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: - Zaoferowanie ceny i warunków realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. - Zaoferowanie przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego. Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: - Oferta cenowa - Zestawienie oferowanych elementów
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A) II. 1 ww. tabeli - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt. 1 stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, z wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wymaga się aby dokument ten złożony był w oryginale oraz aby jednoznacznie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z wyżej przywołanym przepisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt A) II ww. tabeli. 6. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie oraz złożone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (część I tabeli). Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 (część II tabeli). W przypadku przynależenia do różnych grup kapitałowych, każdy z podmiotów występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia stosownej listy podmiotów należących do grupy kapitałowej. 8. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem poniższych przypadków: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - warunki atmosferyczne, - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę, c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności przedmiotu zamówienia oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, f) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, g) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, h) dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.polsl.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Śląska - Centrum Komputerowe 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 16 pok. 114 (sekretariat Centrum Komputerowego)
Data składania wniosków 08/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Politechnika Śląska - Centrum Komputerowe 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 16 pok. 114 (sekretariat Centrum Komputerowego)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)