Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego: papieru toaletowego i ręczników papierowych, rękawic gospodarczych, worków na odpady z tworzyw sztucznych, środków do dezynfekcji narzędzi, środków do dezynfekcji powierzchni małych i dużych, środków do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk i skóry, chemii specjalnej, mioteł i szczotek i innych artykułów do sprzątania, środków czyszczących , preparatów piorących i mydeł, worków do odkurzacza, podajników papieru, dozowników, koszów i drobnych akcesoriów, wózków do sprzątania, oliwki do masażu, chemii specjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.
Wykonawca dostarczy towar spełniający wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 876 z późn. zm.) jeśli dotyczy.
Wykonawca zapewnia, że dostarczony towar posiada termin ważności dostarczanego towaru nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty w formie pisemnej (jeśli dotyczy) aktualnych kart charakterystyki sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) zmienionym rozporządzeniem Komisji (UE) 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. i rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Dołączone do oferty w/w dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, opatrzone datą i opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest również do dołączenia do oferty (jeśli dotyczy) aktualnych kart charakterystyki w wersji elektronicznej (płyta CD) wraz z pisemnym oświadczeniem (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do s.i.w.z), że wszystkie informacje zawarte w kartach charakterystyki są aktualne na dzień przekazania podany w oświadczeniu lub informację pisemną o substancji, zgodną z art. 32 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/W, jeżeli karta charakterystyki nie jest wymagana.
Karta charakterystyki musi:
być napisana językiem prostym i zrozumiałym,
zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia,
zawierać 16 obowiązkowych punktów, kolejność punktów winna być taka jak
w rozporządzeniu wymienionym w rozdziale III, ust.3, pkt 6,
zawierać wszystkie niezbędne dane o zagrożeniach,
nie powinna zawierać zbędnego tekstu,
być przygotowana przez wykwalifikowaną osobę lub zespół osób,
w karcie charakterystyki winien być wymieniony producent, importer lub dystrybutor oraz data sporządzenia bądź aktualizacji karty.
Złożone karty charakterystyki muszą być w języku polskim, w przypadku gdy będą sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.
W przypadku zmian wprowadzonych przez producenta, Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do dostarczenia w formie elektronicznej (płyta CD) Zamawiającemu aktualnych kart charakterystyki zapisanych w wersji elektronicznej (płyta CD).
Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotu umowy oraz cykliczności dostaw w granicach wynikających z załącznika nr 2 do niniejszej umowy, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w ustalonych terminach i zamówionych ilościach.
Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego w przypadku zapotrzebowania mniejszych ilości towaru niż wymienione w załączniku nr 2 do umowy. Minimalny zakres zamówienia wynosi 70 procent.
W przypadku pakietu zamkniętego nr 7 (Chemia specjalna) Zamawiający wymaga od Wykonawcy na czas trwania umowy dostarczenia bezpłatnie 2 szt. systemów dozująco - podających gotowy roztwór, umożliwiający podłączenie 4 preparatów pod dozownik oraz 5 szt. pompek dozujących. Ponadto Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnej opieki serwisowej, wsparcia technicznego i okresowych przeglądów technicznych zamontowanych systemów dozujących - na każde wezwanie Zamawiającego lecz nie rzadziej niż co 2 miesiące.
W przypadku pakietu zamkniętego: nr 7 (Chemia specjalna) Zamawiający wymaga od Wykonawcy bezpłatnego szkolenia personelu w zakresie utrzymania czystości za pomocą proponowanych środków myjących (przygotowanie, dozowanie).
W przypadku pakietów zamkniętych: nr 4 (Środki do dezynfekcji narzędzi),nr 5 (Środki do dezynfekcji powierzchni małych i dużych), nr 8 (Miotły, szczotki i inne artykuły do sprzątania) gdy dostarczony sprzęt jest niekompatybilny w stosunku do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i wpływa negatywnie na efektywność pracy sprzętu Zamawiającego wskazanego w zał. nr 2, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru o wymaganej przez Zamawiającego jakości w cenie ofertowej do końca realizacji niniejszej umowy.
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku pakietu zamkniętego nr 6 (Środki do mycia, odkażania, pielęgnacji rąk i skóry) do posiadania koncesji na obrót preparatami zarejestrowanymi jako lek na produkty wymienione w w/w pakiecie.
1. Termin realizacji zamówienia w poszczególnych pakietach zamkniętych:
a) Pakiet nr 1 - termin zawarcia umowy: od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
b) Pakiet nr 2 - termin zawarcia umowy: od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
c) Pakiet nr 3 - termin zawarcia umowy: od 13.10.2016r.do 12.09.2017r.
d) Pakiet nr 4 - termin zawarcia umowy: od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
e) Pakiet nr 5 - termin zawarcia umowy: od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
f) Pakiet nr 6 - termin zawarcia umowy od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
g) Pakiet nr 7 - termin zawarcia umowy od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
h) Pakiet nr 8 - termin zawarcia umowy od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
i) Pakiet nr 9 - termin zawarcia umowy od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
j) Pakiet nr 10 - termin zawarcia umowy od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
k) Pakiet nr 11- termin zawarcia umowy: od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
l) Pakiet nr 12- termin zawarcia umowy: od 12.09.2016r.do 12.09.2017r.
m) Pakiet nr 13 termin zawarcia umowy: od 12.09.2016r. do 12.09.2017r.
n) Pakiet nr 14 termin zawarcia umowy: od 13.10.2016r. do 12.09.2017r.
2. Dostawa w.w przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie bieżących zamówień sporządzanych przez Zamawiającego i wysyłanych do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od wysłania zamówienia.
Opis1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego: papieru toaletowego i ręczników papierowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego: rękawic gospodarczych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego worków na odpady z tworzyw sztucznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego środków do dezynfekcji narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego środków do dezynfekcji powierzchni małych i dużych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego środków do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk i skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego chemii specjalnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego mioteł i szczotek i innych artykułów do sprzątania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego środków czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego worków do odkurzacza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego podajników papieru, dozowników, koszy i drobnych akcesoriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego wózków do sprzątania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego oliwki do masażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego pozostałej chemii specjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Dobrzyńska 21/23
|
Nr domu |
21/23
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-403
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 7747790
|
Fax |
71 7747790
|
Internet |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Regon |
93026615200000
|
E-mail |
przetargi@wzsoz.wroc.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
14
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
aktualne karty charakterystyki sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) zmienionym rozporządzeniem Komisji (UE) 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. i rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Dołączone do oferty w/w dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, opatrzone datą i opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy (dotyczy pakietów zamkniętych nr 4, nr 5,
nr 6, nr 7, nr 9,nr 14)
informację pisemną o substancji, zgodną z art. 32 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/W, jeżeli karta charakterystyki nie jest wymagana
dokumenty zawierające pełne dane umożliwiające identyfikację produktu tj. instrukcję obsługi, ksero opisów z katalogów itp. Wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Dołączone do oferty w.w dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, opatrzone datą i opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy (dotyczy pakietów zamkniętych: nr 1 ,nr 8,
nr 10, nr 11, nr 12, nr 13)
pisemne oświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do s.i.w.z), że wszystkie informacje zawarte w kartach charakterystyki są aktualne na dzień przekazania podany w oświadczeniu (dotyczy: pakietów zamkniętych: nr 4,nr 5,nr 6, nr 7,nr 9, nr 14)
w przypadku pakietu zamkniętego nr 3 (worki na odpady z tworzyw sztucznych) aktualne karty techniczne produktu. Dołączone do oferty w/w dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, opatrzone datą i opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy
w przypadku pakietu zamkniętego nr 3 (worki na odpady z tworzyw sztucznych) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wszystkie wymagania ustawodawstwa krajowego i odpowiednich dyrektyw Unii Europejskiej, dotyczących materiałów i wyrobów przeznaczonych do bezpiecznego użytkowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej
w przypadku pakietu nr 6 (środki do mycia, odkażania, pielęgnacji rąk i skóry) pisemne oświadczenie ,że Wykonawca posiada koncesję na obrót preparatami zarejestrowanymi jako lek na produkty wymienione w w/w pakiecie
|
Inne dokumenty |
wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy w wersji papierowej i elektronicznej - płyta CD (plik excel) (zał. od nr 2 do s.i.w.z.)
oświadczenie o zobowiązaniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym
oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również ze sposobem przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawcy (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
oświadczenie, że trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
oświadczenie, że wszystkie oferowane dostawy są zgodne z wymogami zawartymi w s.i.w.z. oraz jej załącznikami (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
oświadczenie, że wszystkie dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia tj. m.in. karty charakterystyki, karty techniczne produktu ( dot. worków na odpady z tworzyw sztucznych), instrukcje, ulotki opisujące przedmiot zamówienia będą sporządzone w języku polskim (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku
a) zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy i Zamawiającego (np. adresu siedziby, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń,
b) zmiany numeru/oznaczenia katalogowego towaru, w przypadku jego zmiany przez producenta czy dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów produktów,
c) zmiany nazwy towaru przy zachowaniu tożsamości ich parametrów i właściwości, w przypadku zmiany nazwy towaru przez producenta lub dystrybutora,
d) zastąpienia towaru objętego umową innym towarem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową, w przypadku
wystąpienia przejściowego braku towaru objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy,
zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania oferty,
wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek towaru o parametrach lepszych niż przedmiot umowy po zawarciu umowy,
e) wielkości i liczby opakowań zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru,
f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację umowy,
g) zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę,
h) ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. Wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy,
i) zmiany ilościowej w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb (w ramach poszczególnych asortymentów) z tym, że wartość dostarczanego towaru nie może przekroczyć ogólnej wartości umowy,
j) nadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy,
k) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
2. Wprowadzane zmiany nie mogą skutkować zmianami ogólnej wartości umowy, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 1 lit g oraz ust. 4 niniejszego paragrafu.
3. Wszystkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej (aneks), za zgodą stron pod rygorem nieważności.
4. Obniżki cenowe i promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie.
5. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać innych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dobrzyńska.wroc.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
|
Data składania wniosków |
04/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, Sekretariat, pok.419 (IV p.)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|