Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-03 09:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu
Miejscowość Suszec
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158275 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 323424006, 323424109, 315200007, 315000001, 453000000, 453110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ:
3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwana dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową.

3.2 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.:

- wykonanie adaptacji akustycznej widowni i sceny,
- wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwanego dalej GOK, w specjalistyczny sprzęt elektroakustyczny z możliwością wykorzystania systemu poza salą GOK oraz nagłaśniania konferencji, prelekcji, prezentacji bez użycia konsolety cyfrowej (bez obecności akustyka),
- rozbudowa oświetlenia scenicznego,
- usunięcie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp.
- zapewnienie na własny koszt prawidłowego zabezpieczenia prowadzonych robót montażowych oraz obowiązek przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach montażowych. Roboty montażowe prowadzone będą w budynku po malowaniu, dlatego konieczne będzie zachowanie szczególnej ostrożności i stosowanie zabezpieczeń zapobiegających ewentualnym uszkodzeniom elementów wnętrz, w tym mat chroniących parkiet,
- uporządkowanie pomieszczeń, każdorazowo po każdym dniu roboczym, w celu udostępnienia pomieszczenia na planowane imprezy i wesela,
- dokonanie pierwszego uruchomienia zamontowanych urządzeń i systemów,
- OBOWIĄZEK PRZEPROWADZENIA PODSTAWOWEGO SZKOLENIA W OBSŁUDZE ZAMONTOWANYCH URZĄDZEŃ OSÓB WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO w ustalonym przez zamawiającego terminie,
- OBOWIĄZEK DOKONYWANIA W UDZIELONYM OKRESIE GWARANCYJNYM, W RAMACH WYNAGRODZENIA UMOWNEGO WYMAGANYCH PRZEGLĄDÓW I KOMPLETNYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH (SERWISOWYCH), WYMAGANYCH DO UTRZYMANIA GWARANCJI NA DOSTARCZONYCH, ZAMONTOWANYCH LUB ZAINSTALOWANYCH W RAMACH NINIEJSZEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA URZĄDZENIACH I SYTEMACH W ZAKRESIE ELEKTROAKUSTYKI, AKUSTYKI WNĘTRZ I OŚWIETLENIA, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO.

3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią:
1. formularz wyceny - zał. nr 1.A do SIWZ (akustyka wnętrza, elektroakustyka, oświetlenie sceniczne),
2. koncepcja w zakresie akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 9,
3. specyfikacja techniczna akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 10 (załącznik wymagany do wypełnienia przez WYKONAWCĘ),
i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową.

3.4 Produkty (urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem akustyki wnętrza, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad oraz muszą spełniać wszelkie normy i wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.

3.5 Zamawiający wymaga, aby zastosowane przy realizacji zamówienia produkty, posiadały wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania.

3.6 Równoważność oferty.

Dla urządzeń technicznych, materiałów (produktów) i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

Za urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania równoważne zamawiający uznaje takie urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania, które w porównaniu z wyrobami przewidzianymi dokumentacją projektową, charakteryzują się porównywalnymi cechami, tj. taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służą do tego samego celu.

Określony w w/w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, (w szczególności produkty opisane w dokumentacji wskazanej w pkt. 3.3 ppkt. 3 SIWZ oraz wymienione w pkt. 3.4 SIWZ) spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw spoczywa na Wykonawcy na etapie złożenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu produktów niespełniających wymogów jakościowych (technicznych i użytkowych) oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy.

UWAGA! Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty: (urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem akustyki wnętrza, systemu nagłośnienia (elektroakustyki) i oświetlenia scenicznego spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, każdy wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt. 8.2.3 SIWZ, w tym wypełniony zał. nr 10 do SIWZ.
Przedmiot dostawy, stanowiący treść oferty, musi być jednoznacznie określony w dacie złożenia oferty.
3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny, podobny - 32000000-3
Sprzęt nagłaśniający - 32342400-6
Sprzęt dźwiękowy - 32342410-9
Lampy i oprawy oświetleniowe - 31520000-7
Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne - 31500000-1
Roboty instalacyjne w budynkach - 45300000-0
Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45311000-0

3.8 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu
Ulica ul. Ogrodowa 22
Nr domu 22
Miejscowość Suszec
Kod Pocztowy 43-267
Województwo śląskie
Tel 32 2124491
Fax 32 2124491
Internet www.kulturasuszec.pl
Regon 27125157400000
E-mail maria@kulturasuszec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY
Rodzaj zam inny SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/11/2016
Wadium ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej jedno zamówienie obejmujące łącznie dostawę i montaż systemu nagłośnienia, systemu akustyki wnętrza i systemu oświetlenia sceny dla obiektu typu: dom kultury, teatr, opera, filharmonia, sala widowiskowa, sala koncertowa, o ilości miejsc siedzących minimum 250, o wartości min. 250 000,00 zł brutto, oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy nie został jasno wykazany, wykonawca winien zakres ten określić w zał. nr 6 w kol. 2, aby zamawiający mógł dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Potencjał Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje wymienionymi poniżej osobami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji: - SPECJALISTY W ZAKRESIE ELEKTROAKUSTYKI - tj. osobą, posiadającą wykształcenie w zakresie AKUSTYKA z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, który w okresie ostatnich 3 lat pełnił rolę kierownika prac przy realizacji co najmniej 1 zamówienia obejmującego akustykę wnętrz /lub instalację systemów elektroakustycznych w instytucjach typu: domy kultury, teatry, opery, filharmonie, sale widowiskowe, sale koncertowe, o ilości miejsc siedzących minimum 250;
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 JAK W PKT. III.3.2) NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT 8.2 PKT.3 SIWZ, W TYM WYPEŁNIONY PRZEZ WYKONAWCĘ ZAŁ. NR 10 DO SIWZ, WYMIENIONE W PKT 8.2.5 - 8.2.13 SIWZ (m.in. tłumaczenia, pełnomocnictwa, zobowiązania) oraz WYMIENIONE W PKT 14 a- d SIWZ (m.in. formularz oferty, formularz wyceny 1.A)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy ZGODNIE Z PKT. 21.2 - 21.4 SIWZ: 21.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 21.2.1. ZMIANY OGÓLNE: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiany wynikające z zapisów §5 zał. nr 2 do SIWZ. 21.2.2. INNE ZMIANY DOPUSZCZALNE NA PODSTAWIE ART. 144 USTAWY: a) w zakresie przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: - wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, - zastosowania produktu zamiennego w stosunku do zaoferowanego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, a które są konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia; b) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach: - zmiany wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (jego zwiększenia lub zmniejszenia) - wysokość wynagrodzenia brutto będzie wyliczana od wartości netto oferty, która pozostaje bez zmian, c) w zakresie umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - z przyczyn określonych w pkt 21.2.2 lit. a), jeżeli przyczyny te mają wpływ na termin wykonania zamówienia, - działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (protesty, listy, petycje, itp.), - zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania, - przedłużenia terminu dostawy urządzenia z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; - działania sił natury, uznanego za stan klęski żywiołowej, - zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia w całości lub w części, - wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, d) w zakresie przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - zmiany treści umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która będzie współfinansowała realizację przedmiotu zamówienia, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Uwaga: zmiana postanowień umowy na podst. art. 144 ustawy, może być dokonana na podstawie w/w przesłanek określonych w pkt 21.2.2 lit. a) - d) tylko wtedy, gdy wystąpią one z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować oraz pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja która będzie współfinansowała realizację przedmiotu zamówienia i że Zamawiający nie straci dofinansowania lub nie zostanie ono z tego tytułu ograniczone. 21.3. Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 21.4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1. Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę, b) Wspólne podjęcie decyzji przez obie strony na podstawie ustaleń na radach budowy, zatwierdzone protokołem z narady. 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 3. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 OKRES GWARANCJI
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.kulturasuszec.pl
Adres uzyskania siwz Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu ul. Ogrodowa 22 43-267 Suszec
Data składania wniosków 03/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu ul. Ogrodowa 22 43-267 Suszec DZIAŁ ADMINISTRACYJNY, POK. NR 68
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe: Projekt Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Infrastruktura domów kultury. INNE INFORMACJE: ZGODNIE Z PKT. 4 SIWZ: 4. Termin wykonania zamówienia: 4.1 Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 10.11.2016 r. 4.2 Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu prac budowlanych wykończeniowych (instalacyjnych, demontażowych i malarskich) na sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury, realizowanych na podstawie odrębnej umowy, tj. po 20.10.2016 r. i w terminach ściśle uzgodnionych z zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji zamówienia tylko w zakresie i w terminie takim, który nie będzie kolidował z w/w pracami budowlanymi w obiekcie oraz z terminami zarezerwowanymi na imprezy i wesela. 4.3 Zgodnie z postanowieniami określonymi w § 6 istotnych postanowień umowy - zał. 2 do SIWZ, WYKONAWCA jest zobowiązany do pisemnego zgłoszenia ZAMAWIAJĄCEMU gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy w terminie nie później niż 3 dni przed 10.11.2016 r., z zastrzeżeniem §10 ust 1 lit. c) istotnych postanowień umowy. 4.4 Termin realizacji zamówienia wskazany w ust. 4.1 uwzględnia 3-dniowy okres na przeprowadzenie procedury związanej z ostatecznym odbiorem robót budowlanych. ZGODNIE Z PKT. 14 LIT. I) SIWZ: i) wykonawca składając ofertę ma prawo zastrzec, które informacje w niej zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga! Zgodnie z art. 8 ust. 3 Pzp: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty zastrzeżone wykonawca winien ponumerowane i zszyte złożyć w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem - tajemnica przedsiębiorstwa-. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć w formularzu ofertowym w pkt 9: - Uwagi do oferty
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)