Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-03 09:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158535 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek:

Grupa 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych.
Grupa 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych.
Grupa 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek.
Grupa 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek

Opis

Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowychMateriały eksploatacyjne do drukarek laserowychMateriały eksploatacyjne do drukarekMateriały eksploatacyjne do drukarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Ulica ul. Ujejskiego 75
Nr domu 75
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-168
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3655352, 3655521, 3655296
Fax 052 3655752
Internet www.biziel.pl
Regon 34051714500000
E-mail przetargi@biziel.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz, że są wytwarzane zgodnie z obowiązującym prawem - dotyczy grup 1,2,3,4. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty równoważne są wyrobami w pełni kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia - dotyczy grup 1,2,3,4. 3. Oświadczenie, że oferowane produkty nie są wyrobami regenerowanymi - dotyczy grup 1,2,3,4. 4. Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia będzie funkcjonował bez zewnętrznej ingerencji w oprogramowanie wewnętrzne drukarki lub kserokopiarki - dotyczy grup 1,2,3,4.
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy w przypadku zmiany numeru katalogowego 2) ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy, 3) liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania, 4) sposobu ich konfekcjonowania, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania, 5) zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu parametrów co najmniej nie gorszych niż określone w niniejszej umowie, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 6) przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie; łączny okres obowiązywania umowy, której czas trwania został przedłużony, nie może być dłuższy niż 4 lata. 7) obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 2. W przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z zapisem pkt. 6 strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin realizacji bieżącego zamówienia
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.biziel.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ul. Ujejskiego 75 w kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Data składania wniosków 03/08/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00.2. e-mail - przetargi@biziel.pl. 3. NIP: 9532582266; REGON: 340517145. 4. telefony: (52) 36-55-521, 36-55-352 fax: (52) 36-55-752. 5. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 5.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 5.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 5.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenie wymienione w Sekcji III.4.2. i Sekcji III.4.4. wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b)wspólny formularz oferty oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w Sekcji III.4.1. i Sekcji III. 5 podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 5.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 5.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 6. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w ppkt. 6.1 stosuje się odpowiednio. 7. Członkami komisji uprawnionymi do bezpośrednich kontaktów z Wykonawcami są: Barbara Bryll - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. 52/ 36- 55-294. Izabela Smejlis - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. 52/ 36- 55-521. 8. Nr sprawy: NZZ/57/D/16. 9. Otwarcie ofert: Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lok. 018 - niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w dniu: 03.08.2016 r. o godzinie: 10:00. 10. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a).SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.biziel.pl, od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. b). Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku ( osobiście lub faksem ) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018- niski parter, w godzinach 8.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala ( Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30 ). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi Wykonawca. c). SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. d). Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. f). SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.biziel.pl. 11. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie wyszczególnione w Sekcji III.4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu. Z treści oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1.Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. 2.Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. 3.Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Nazwa kryterium. Waga kryterium. Cena. 96%. Termin realizacji bieżącego zamówienia. 4%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena - wskaźnik C - obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 96 [ % ]. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) - Kryterium: termin realizacji bieżącego zamówienia - wskaźnik T - obliczony będzie według wzoru: T = ( Tp / Tmax ) x 4 [ % ]. Gdzie: Tp - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Tmax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Tp: 1) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 7 dni roboczych - 0 pkt. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 6 dni roboczych - 5 pkt. 3) Termin realizacji bieżącego zamówienia w ciągu 4 -5 dni roboczych - 40 pkt. 4) Termin realizacji bieżącego zamówienia w ciągu 2 -3 dni roboczych - 80 pkt. 5) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 1 dzień roboczy - 100 pkt. W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 4%. C) - Ocena oferty - wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + T. Gdzie: O - ocena oferty. C - cena. T - termin realizacji bieżącego zamówienia. Uwaga: Każde zaoferowanie terminu realizacji bieżącego zamówienia przez wykonawcę może nastąpić tylko w okresach dniowych. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach. Uwaga: Kryteria oceny ofert - cena i termin realizacji bieżącego zamówienia będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)