Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.I.I. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-04 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158875 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w pakiecie asortymentowym.
Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, w godzinach 9:00 - 15:00, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Wykonawca dostarczy artykuły biurowe własnym transportem, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia będą następujące placówki:
1. I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16,
2. II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30
3. III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Będzińska 5,
4. Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47,
5. Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Piotrkowska 149.
Przedmiot zamówienia musi:
- być nowy,
- posiadać oryginalne opakowanie,
- wolny od wad,
- dobrej jakości,
- dopuszczony do obrotu.
Dostarczone artykuły biurowe będą musiały być opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi oraz posiadać ważne terminy przydatności.
Dostarczone artykuły biurowe będą posiadać co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy.
W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej.
Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia wady.
Wykonawca wystawi fakturę po dokonaniu dostawy i po jej potwierdzeniu przez pracownika Zamawiającego.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu.
Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie może dopuszczać składania ofert częściowych.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie zamierza wykazywać obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Internet http://bip.uml.lodz.pl
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Załącznik nr 2- Oświadczenie z art. 22 ust. 1
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Załącznik nr 2- Oświadczenie z art. 22 ust. 1
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Załącznik nr 2- Oświadczenie z art. 22 ust. 1
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Załącznik nr 2- Oświadczenie z art. 22 ust. 1
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Załącznik nr 2- Oświadczenie z art. 22 ust. 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie nie ponosi winy. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2 oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. 2 muszą spełniać Wykonawcy łącznie, natomiast każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2015 roku, poz. 184) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania prowadzą do zachowania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrazić w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zmówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby, uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( lidera ) i składają pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, do pełnienia funkcji pełnomocnika ( lidera - partnera wiodącego ). Z treści pełnomocnictwa będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono potwierdzeniem solidarnej odpowiedzialności podmiotów za realizację przedmiotu zamówienia, b) wszystkie dokumenty oferty wspólnej, z wyjątkiem oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - podpisuje pełnomocnik ( lider ), natomiast w miejsce pieczęci Wykonawcy należy wpisać nazwę np. konsorcjum. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych może być podpisane osobiście przez Wykonawcę lub w imieniu Wykonawcy przez pełnomocnika ( lidera ), jeżeli został on upoważniony do dokonania tej czynności, c) wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem, d) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-012 Łódź ul. Kilińskiego 102/102a
Data składania wniosków 04/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-012 Łódź ul. Kilińskiego 102/102a Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dostawa realizowana w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.1.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)