Rozbudowa sieci LAN w zakresie dostawy i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych dla Ośrodka Diagnostyczno-Terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-66/16

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-05 09:30:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158887 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa sieci LAN w zakresie dostawy i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych dla Ośrodka Diagnostyczno-Terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach.
2.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach:
-Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2.1 do SIWZ
-Parametry techniczne oraz specyfikacja asortymentowo-cenowa - załącznik nr 2.2 do SIWZ
3. Zamawiający przewiduje spotkanie informacyjne z Wykonawcami, które odbędzie się w dniu 02.08.2016 r. o godz. 09:45.

Spotkanie rozpocznie się w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - w Sali Narad pok. 2.019 [ II piętro Budynek Techniczny - wejście od strony parkingu ]

Spotkań w innych terminach nie przewiduje się

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
Nr domu 15
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-101
Województwo śląskie
Tel 032 2789171, 2789172, 2789193,
Fax 032 2789197, 2789198
Internet http://www.io.gliwice.pl
Regon 00028836600028
E-mail przetargi@io.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 70
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w kwocie 11 700,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer postępowania DO/DZ-381-1-66/16 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( DZ.U. 2014 nr 1804 ). 5. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:: a) dwóch wykonanych zamówień polegających na dostawie instalacji i konfiguracji oferowanych urządzeń aktywnych - przełączników LAN wraz z oferowanym systemem zarządzania, z czego jedno zamówienie zrealizowane za kwotę min. 400.000 zł brutto. b) dwóch wykonanych zamówień polegających na dostawie, instalacji i konfiguracji oferowanych punktów dostępowych sieci bezprzewodowej, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). c) jednego wykonanego zamówienia polegające na dostawie i instalacji oferowanego systemu zasilania UPS wraz z oferowanym systemem monitoringu parametrów środowiskowych. Zamawiający poprzez wykonane zamówienia rozumie zamówienia - których część została już zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie i kwotach wymienionych powyżej w pkt. a),b),c) W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, ma obowiązek przeliczyć je na PLN. Do przeliczenia należy zastosować średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu: 1) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, w przypadku gdy umowa trwa nadal należy przyjąć aktualną datę w której nastąpiło spełnienie lub przekroczenie wartości o której mowa w warunku udziału w postępowaniu; 2) w przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23.09.2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP 2013.18).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować: - Kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) Posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne - Specjalistą ds. instalacji elektrycznych I (min. 1 osoba): Posiadającym kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji, w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV, potwierdzone przez uprawnioną instytucję. - Specjalistą ds. sieci LAN (min. 1 osoba) spełniającym łącznie dwa warunki tj.: a) posiadającym kwalifikacje zawodowe potwierdzone odpowiednim certyfikatem wystawionym przez producenta lub inną, autoryzowaną przez producenta jednostkę, do wdrażania oferowanego systemu przełączników LAN. b) posiadającym doświadczenie w min. 2 pracach wdrożeniowych, w których każda polegała na konfiguracji co najmniej 3 stosów przełączników sieciowych L3 obejmujących funkcjonalność VLAN, ACL, mechanizmów blokujących powstawanie pętli.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. jako Konsorcjum). W tym przypadku: 1) członkowie Konsorcjum ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jeden z członków Konsorcjum (tzw. lider). Zaleca się jednak ażeby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej i złożone zamawiającemu w oryginale lub jego notarialnie poświadczonej kopii i być powinno co najmniej pełnomocnictwem rodzajowym, którego zakresem minimalnym jest upoważnienie do reprezentacji wszystkich członków Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Prawidłowo ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony m.in. do podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo musi jednak wyraźnie zastrzegać umocowanie do podpisania umowy, jeżeli ma on posiadać uprawnienie do dokonania tej czynności. Również umocowanie do wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej musi znaleźć wyraz w treści pełnomocnictwa, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała do świadczenia wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełno¬mocnikiem, 5) wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC, 6) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 7) członkowie Konsorcjum składają jedną, wspólną ofertę. Ich potencjał i doświadczenie sumują się - spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy Konsorcjum jako całości. Poszczególni członkowie nie muszą więc osobno spełniać każdego warunku. Wystarczy, jeśli spełniają je łącznie lub spełnia je w całości jeden z członków. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, 8) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, 9) dodatkowe zapisy dotyczące spółki cywilnej: - spółka cywilna nie posiada statusu Wykonawcy. Wykonawcami są wspólnicy spółki, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, wspólnicy tak jak każde Konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnikiem może być zarówno osoba trzecia, jak i jeden ze wspólników. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty. Jeżeli pełnomocnikiem jest wspólnik, ta¬kim dokumentem co do zasady może być sama umowa spółki, z której wynikają zasady re¬prezentacji, - dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania muszą być wystawione oddzielnie na każdego ze wspólników, - w odniesieniu do zaświadczeń o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne to: zaświadczenie z urzędu skarbowego dotyczące PIT lub CIT musi być wystawione osobno dla każdego ze wspólników. W przypadku VAT wymagane jest przedłożenie jednego zaświadczenia dotyczącego spółki, gdyż to ona jest podatnikiem VAT. - zaświadczenia z ZUS dotyczące składek na ubezpieczenie wspólników muszą być wystawione osobno dla każdego z nich, ale już dotyczące składek pracowników spółki - dla całej spółki, gdyż to spółka jest pracodawcą, - wadium składane przez wspólników spółki cywilnej może być wystawione tylko na jednego z nich, jeśli Zamawiający w treści SIWZ nie zawarł zastrzeżenia, iż każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wnieść wadium oddzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w SIWZ w rozdziale VII w pkt. 2 w ppkt. 2.1 - 2.6 . 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a ) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b ) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c ) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d ) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 Umowy, 2) konieczności skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych ( zmiana stawki podatku VAT), 3) zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienionych w załączniku nr 4) pod warunkiem, że inne osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Adres uzyskania siwz Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Podany w sekcji II.2 -termin realizacji zamówienia, jest terminem maksymalnym. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie zgodny z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)