Dostawa wraz z montażem ławek i koszy na śmieci na terenie skateparku na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-03 09:55:00
Instytucja Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159283 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391136003, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa wraz z montażem ławek i koszy na śmieci na terenie skateparku na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana realizowanego według opisu:
1. metalowa ławka parkowa - 8 szt. o następujących parametrach:
a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo;
c) siedzisko ławki wykonane z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o średnicy zewnętrznej 38 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm (+/-0,2 mm);
d) podnóżek wykonany z rury stalowej ocynkowanej ogniowo o średnicy 38 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm (+/-0,2 mm);
e) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego;
f) wymiary:
- ławka o długości 150 cm (+/-2 cm),
- siedzisko na wysokości 80 cm (+/-2 cm),
- podnóżek na wysokości 46 cm (+/-2 cm).
Dodatkowo wraz z ławką należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska.
Sposób montażu: ławkę należy mocować trwale w gruncie przy pomocy prefabrykowanych stóp fundamentowych, lub w każdy inny sposób, który spowoduje pewne i stabilne mocowanie ławki z podłożem.
2. skate ławka - 2 szt. o następujących parametrach:
a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm
(+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo;
c) pomiędzy główną ramą ławki, która zrobiona jest z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm) wbudowane jest siedzisko z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o śr. zew. 38 mm (+/-2 mm), gr. ścianki 2,6 mm (+/-0,2 mm);
d) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego;
e) ławkę należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg ławki zaprawą betonową.
f) poglądowe wymiary ławki prezentują rysunki;
g) montaż ławki musi zapewnić jej pewne trwałe i stabilne mocowanie z podłożem;
h) do każdej ławki należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska.
3. słupek zabezpieczający - 5 szt. o następujących parametrach:
a) konstrukcja słupka wykonana ma być z rury stalowej ocynkowanej ogniowo średnicy zewnętrznej 76,1 mm (+/-2 mm) grubości ścianki 3,2 mm (+/-0,2 mm);
b) słupek należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg słupka zaprawą betonową;
c) montaż słupka musi zapewnić mu pewne trwałe i stabilne mocowanie z podłożem.
4. ławka parkowa - 2 szt. o następujących parametrach:
a) podpory ławki wykonane z wysokogatunkowego wibrowanego betonu;
b) siedzisko wykonane z drewna egzotycznego olejowanego;
c) wszystkie elementy stalowe ławki muszą być zabezpieczone antykorozyjnie;
d) ławka musi posiadać wycięcie w podporze do parkowania roweru;
Wraz z ławkami należy dostarczyć 10 listew siedziska wraz z odpowiednią ilością oleju do dwukrotnej impregnacji ławek i zamówionych listew.
5. kosz na śmieci (na worki) - 10 szt. o następujących parametrach:
a) konstrukcja kosza z betonu wibrowanego malowanego farbą akrylową do podłoży betonowych
b) daszek wykonany z blachy uchylny umożliwiający wymianę worka całość zabezpieczona antykorozyjnie malowana farbą akrylową
Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247
II. Wykonawca jest zobowiązany:
1. dostarczyć i wykonać montaż przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w pkt. 4 SIWZ co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania;
2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami;
3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad;
4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy;
5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty;
6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania;
7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy;
9. udzielić na przedmiot umowy rękojmi na okres ... miesięcy zgodny ze złożonym formularzem ofertowym na elementy betonowe i stalowe oraz na okres 24 miesięcy na elementy drewniane, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie użytkowania;
10. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy.
III. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć:
1. szczegółowy opis proponowanych produktów, parametry, wymiary, dane techniczne,
2. instrukcję sposobu montażu.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie podane w opisie wzory produktów (zdjęcia) nie mają na celu naruszenia art. 29 Ust. 3 Ustawy z dn 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań wizualnych.
Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, parametrów, specyfikacji jakościowych, użytkowych, funkcjonalnych i technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności produktów w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, że należy przyjąć stosowanie elementów spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz funkcjonalnych od elementów wskazanych w tym opisie. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych
z elementami wskazanymi w opisie. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany udowodnić, że oferowane produkty spełniają założenia projektu. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
Ulica ul. Ks. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-532
Województwo łódzkie
Tel 42 27 21 416; 27 21 417
Fax 42 6367980
Internet www.mosir.lodz.pl
Regon 00000100855997
E-mail przetargi@mosir.lodz.pl ; a.stasiak@mosir.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 25/16/PN. 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Wykonawca musi udokumentować realizację dostaw w ciągu ostatnich trzech lat poprzedzających dzień złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy elementów małej architektury wraz z ich montażem w ramach jednej umowy o łącznej wartości minimum 20.000 zł, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi dostawy stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia. Zrealizowanie powyższego musi być udokumentowane poświadczeniami wystawionymi przez Zamawiających, potwierdzającymi, że realizacja dostaw została wykonana w terminie i z należytą starannością, zgodnie z opisem zamówienia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 6.4.1.1. szczegółowy opis proponowanych produktów, parametry, wymiary, dane techniczne, 6.4.1.2. instrukcję sposobu montażu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres rękojmi
Kryt 2p 5
Kryt 3 Termin wykonania zamówienia
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 Dział Techniczno-Inwestycyjny, pokój nr 020 (parter)
Data składania wniosków 03/08/2016
Godzina składania wniosków 09:55
Miejsce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 sekretariat, pokój nr 203 (II piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace 17.2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50%.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)