Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-08 09:00:00
Instytucja Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
Miejscowość Rzekuń
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159689 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego w Przedszkolu Samorządowym w Rzekuniu do 30 czerwca 2017 r. według zestawień stanowiących załącznik nr 1 Zadania od I do VI. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania: Załącznik Nr 1 Zadanie I - Pieczywo, Załącznik Nr 1 Zadanie II - Produkty mleczarskie, Załącznik Nr 1 Zadanie III - Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne, Załącznik Nr 1 Zadanie nr IV - Różne produkty spożywcze, Załącznik Nr 1 Zadanie nr V - Ryby przetworzone i konserwowe, Załącznik Nr 1 Zadanie nr VI - Owoce i warzywa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części w ilościach zgodnych z SIWZ.

Opis

Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 1zgodnie z formularzem cenowym na zadanie nr 2zakres zgodnie z formularzem cenowym na zadanie nr 3zakres zgodnie z formularzem cenowym na zadanie nr 4zgodnie z formularzem cenowym na zadanie nr 5zgodnie z formularzem cenowym na zadanie nr 6

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
Ulica ul. Nowa 7A
Nr domu 7A
Miejscowość Rzekuń
Kod Pocztowy 07-411
Województwo mazowieckie
Tel (029) 761 73 79
Fax (029) 761 73 79
Regon 00091270600000
E-mail przedszkolerzekun@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Przedszkole Samorządowe
Rodzaj zam inny Przedszkole Samorządowe
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art ust. 1 pkt 7 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy dostaw w zamówieniu podstawowym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenie z art.22 ust. 1 u PZP.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenie z art.22 ust. 1 u PZP.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenie z art.22 ust. 1 u PZP.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenie z art.22 ust. 1 u PZP.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenie z art.22 ust. 1 u PZP.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez: a/ w przypadku zmiany prawa podatkowego- w zakresie VAT, b/ w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu, c/ w przypadku wystąpienia siły wyższej. 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony;
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności po dostawie i wystawieniu faktury
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.rzekun.pl w zakładce Zakład Obsługi Gminy
Adres uzyskania siwz www.rzekun.pl w zakładce Zakład Obsługi Gminy
Data składania wniosków 08/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Sekretariat w Przedszkolu Samorządowym w Rzekuniu ul Nowa 7A, 07-411 Rzekuń
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Oferta powinna zawierać: 1.Zbiorczy formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ wypełniony dla części, w których Wykonawca ubiega się o zamówienie i podpisany pod oświadczeniami wraz z Formularzem ofertowym zawierającym zestawienie artykułów objętych zamówieniem i ceny, sporządzonym dla wybranej przez Wykonawcę części według załącznika nr 1 do SIWZ Zadania I - VI . 2. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przygotować ofertę zgodnie z jej wymogami. Oferta musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Ofertę należy złożyć na piśmie, w języku polskim, czytelnie (w formie wydruku komputerowego, na maszynie lub ręcznie długopisem, bądź niezmywalnym atramentem), z podaniem daty jej sporządzenia. Zaleca się ponumerować kartki oferty. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (Wykonawcy), a w przypadku podpisu(ów) nieczytelnego(ych) wymagana(e) jest(są) pieczęć(cie) imienna(e), ponadto każda zapisana przez Wykonawcę strona oferty musi być co najmniej parafowana. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być parafowane przez Wykonawcę. 5. Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6. Jeżeli osoba(y) podpisująca(e) ofertę działa(ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pożądanym jest załączenie również umowy cywilno-prawnej). Pełnomocnictwo to musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 8. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ muszą być złożone w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy). 9.Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 10. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania przetargowego. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 11. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w § 1 SIWZ. 12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio § 10 pkt 6. Na kopercie/opakowaniu należy dodatkowo umieścić odpowiednie zastrzeżenie zmiana oferty lub wycofanie oferty. 13. Informacje wymagane od Wykonawców, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy przedłożyć w sposób pozwalający na ich oddzielenie i uniemożliwienie publicznego ujawnienia oraz oznaczyć klauzulą: Dokument(y) stanowi(ą) tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie może/mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych przy otwarciu ofert. Brak zastrzeżenia oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez Wykonawcę informacje są jawne i mogą być udostępniane. Zamawiający może zgodnie z art. 87 ust. 1 oraz 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik toczącego się postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 15. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)