Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych PRz.

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-09 10:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159825 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 302131006, 302133008, 302360002, 331951004, 302321108, 385200006, 489200003, 302342000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych PRz.
ZESTAWY STACJONARNE, DRUKARKI, SKANERY, DRUKARKI 3D, AKCESORIA KOMPUTEROWE. KOMPUTERY PRZENOŚNE, URZĄDZENIA SIECIOWE, MONITORY.
ILOŚCI W ZAŁĄCZNIKU NR I NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ

Opis

Zestaw Komputerowy AIO - Ośrodek Kształcenia Lotniczego w Jasionce - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Ośrodek Kształcenia Lotniczego w Jasionce - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Ośrodek Kształcenia Lotniczego w Jasionce - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Katedra Konstrukcji Budowlanych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Katedra Konstrukcji Budowlanych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Katedra Konstrukcji Budowlanych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - Katedra Konstrukcji Budowlanych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy AIO - Katedra Awioniki i Sterowania - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Zakład Ciepłownictwa i Klimatyzacji - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Katedra Energoelektroniki, Elektroenergetyki i Systemów Złożonych - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw komputerowy - Zakład Inżynierii i Chemii Środowiska - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - DS Aviata - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Zakład Infrastruktury i Ekorozwoju - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Katedra Fizyki i Inżynierii Medycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy - Katedra Fizyki i Inżynierii Medycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZDrukarka 3D - Katedra Fizyki i Inżynierii Medycznej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZAkcesoria Komputerowe - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZMonitor - Sekcja Promocji - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZDrukarka - Sekcja Promocji - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - Zakład Nauk Humanistycznych - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - Sekretariat Prorektora ds. współpracy międzynarodowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZZestaw Komputerowy AIO - Biuro Promocji - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZDysk zewnętrzny - Biuro Promocji - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - Biuro Promocji - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZAkcesoria Komputerowe - Prorektor ds. kształcenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - Prorektor ds. kształcenia - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZMonitor - Biuro Promocji - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZUrządzenia Sieciowe - Uczelniana Sieć Komputerowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZPrzełączniki sieciowe - Uczelniana Sieć Komputerowa - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Katedra Fizyki i Inżynierii Medycznej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Katedra Fizyki i Inżynierii Medycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny - Katedra Podstaw Elektroniki - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZTablet - Katedra Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) -Katedra Technologii i Materiałoznawstwa Chemicznego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) -Katedra Technologii i Materiałoznawstwa Chemicznego - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Zakład Nauk Humanistycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Zakład Polimerów i Biopolimerów - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Prorektor ds. rozwoju i kontaktów z gospodarką. - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Sekretariat Prorektora ds. współpracy międzynarodowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Biuro Promocji - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny (laptop) - Prorektor ds. współpracy międzynarodowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny - Zakład Projektowania Architektonicznego i Grafiki Inżynierskiej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZKomputer przenośny i drukarka - Katedra Silników Spalinowych i Transportu - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Ulica ul. Powstańców Warszawy 12
Nr domu 12
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 17 8651250, 8653636, 8653535
Fax 17 8651075, 865383
Internet www.prz.rzeszow.pl
Regon 00017490000000
E-mail rraparat@prz.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 44
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oferta wypełniona zgodnie z wzorem zamawiającego Wzór oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Do niniejszego formularza należy dołączyć szczegółową wycenę dla każdego zadania częściowego. Szczegółowa wycena musi zawierać minimum ceny jednostkowe netto dla poszczególnych elementów składających się na całość zadania częściowego (w odniesieniu do elementów wyszczególnionych wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) oraz wartości netto i brutto, stawkę VAT.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, - w przypadku, gdy organ nadzorujący placówkę oświatową, nie wyda zaświadczenia potwierdzającego prawo do zastosowania stawki VAT 0%, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wystawienia faktury z 23% stawka podatku VAT.* Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Data składania wniosków 09/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1 Do oferty należy dołączyć foldery lub opisy dla wszystkich oferowanych urządzeń, zawierające parametry techniczne oferowanych urządzeń w odniesieniu do opisu przedstawionego przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). Każdy foldery lub opis należy oznaczyć numerem zadania częściowego oraz numerem podzadania, którego dotyczy. W opisach lub folderach muszą być podane nazwy oferowanych produktów (marka, model). 2 Certyfikaty i oświadczenia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia dla zadań częściowych nr 10,11,29,30.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)