Wyposażenie oddziałów wychowania przedszkolnego w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu ,,Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-05 10:00:00
Instytucja Gmina Miasta Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160709 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391621006, 302130006, 386521001, 302321108, 301900007, 301976301, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy (opis techniczny) do wykonania:
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenie w tym m.in. mebli, sprzętu TIK, pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych do następujących szkół:
a) Szkoła Podstawowa nr 2 w Dębicy , ul. Ogrodowa 22, 39 - 200 Dębica,
b) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Dębicy, ul. Kraszewskiego 37, 39 -200 Dębica,
c) Zespół Szkół nr 1 w Dębicy, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, ul Paderewskiego 4, 39-200 Dębica,
d) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 w Dębicy, ul. Grottgera 3, 39-200 Dębica,
e) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Dębicy, ul. Szkotnia14,
oraz materiałów biurowych do Miejskiego Zarządu Oświaty, ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica

Opis

Przedmiot tej części zamówienia stanowi: dostawa m. in. mebli, wykładzin podłogowychPrzedmiot tej części zamówienia stanowi: dostawa i montaż sprzętu komputerowego , multimedialnego, biurowego oraz materiałów biurowychPrzedmiot tej części zamówienia stanowi: Dostawa pomocy dydaktycznych, gimnastycznych i rehabilitacyjnych .

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Dębicy
Ulica ul. Ratuszowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Dębica
Kod Pocztowy 39-200
Województwo podkarpackie
Tel 014 6838100
Fax 014 6838161
Internet www.debica.pl
E-mail umdebica@um.debica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia w postaci wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 dostawy, której przedmiotem jest: a) Dla części 1: dostawa mebli o wartości min. 15 000 zł brutto, b) Dla części 2: dostawa sprzętu komputerowego o wartości min. 20 000 zł brutto, c) Dla części 3: dostawa pomocy dydaktycznych o wartości min. 8 000 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPzp. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego polegające na zmianie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu wykonania: a) w następstwie przedłużania się wykonania remontu pomieszczeń przeznaczonych na oddziały przedszkolne, b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy). 2. Możliwość dostawy innego niż ujęty w ofercie i umowie - zamiennego materiału lub przedmiotu, jeśli spełniał on będzie wszystkie warunki i parametry wymagane dla materiału lub przedmiotu pierwotnie ujętego w zamówieniu i po akceptacji takiej zmiany przez Zamawiającego, z założeniem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ceny jednostkowej materiału, przedmiotu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.debica.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Dębicy, Biuro Zamówień Publicznych, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 229
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w zakresie Osi priorytetowej: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)