Dostawa urządzeń teletransmisyjnych i komutacyjnych

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-05 08:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Cyfrowe wyposażenie centrali

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160941 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325460002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń teletransmisyjnych i komutacyjnych z podziałem na 6 zadań (części).
2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz miejsca realizacji dostawy zostały ujęte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozbudowy centrali DGT 3450M. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia centrali DGT3450M - karta VoIP. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia centrali DGT3450M - karta UK0. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia centrali DGT3450M - karta UP0. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia centrali DGT3450NJ - karta TCK2N -NJ. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia centrali DGT NJ - karta UP0. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Ulica ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-470
Województwo mazowieckie
Tel 261 815 338
Fax 261 815 093
Internet www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 14266590400000
E-mail e.kalwasinska@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa/Jednostka Budżetowa - Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa/Jednostka Budżetowa - Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności: Pracownicy serwisu Wykonawcy delegowani do wykonywania prac w ramach usługi gwarancyjnej oraz wsparcia technicznego, w lokalizacjach Zamawiającego lub reprezentującej go jednostki resortu obrony narodowej, muszą posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemnym upoważnieniu przez kierownika jednostki organizacyjnej, jeżeli nie posiada ona poświadczenia bezpieczeństwa wraz z odbytym szkoleniem w zakresie ochrony informacji niejawnych tj. zaświadczeniem.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w następującym zakresie: 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy: 1) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, 5) zmiana określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.2rblog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba zamawiającego: ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1, pok. nr 105
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Siedziba zamawiającego: ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 3, pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)