Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Ulica |
Al. Piłsudskiego 11
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Łomża
|
Kod Pocztowy |
18-404
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
086 4733610
|
Fax |
086 4733210
|
Internet |
www.szpital-lomza.pl
|
Regon |
45066502400000
|
E-mail |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
63
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy, tj.:
- w Pakiecie 1 odzieży roboczej przeznaczonej do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 40.000,00 zł (słownie: Czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
- w Pakiecie 2 obuwia roboczego przeznaczonego do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 34.000,00 zł (słownie: Trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie dostaw należy wskazać co najmniej 2 dostawy, tj.:
- w Pakiecie 1 odzieży roboczej przeznaczonej do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 40.000,00 zł (słownie: Czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
- w Pakiecie 2 obuwia roboczego przeznaczonego do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 34.000,00 zł (słownie: Trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100).
Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Opisy (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe producenta produktów) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
2. Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę (tj. opisanie której pozycji dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw - dotyczy:
1) Bluzy o kroju typu żakiet damski - 1 szt.,
2) Spodni damskich - 1 szt.,
3) Spódnicy - 1 szt.,
4) Bluzy o kroju marynarki męskiej - 1 szt.,
5) Spodni męskich - 1 szt.,
6) Fartucha medycznego damskiego - 1 szt.,
7) Obuwia roboczego profilaktycznego damskiego - 1 para,
8) Obuwia roboczego profilaktycznego męskiego - 1 para.
Próbki zostaną przeznaczone do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw oraz potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ.
Inne dokumenty:
3. Deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi.
Uwaga!
jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną - załączyć do oferty.
Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, której pozycji dotyczą.
4. Atesty PZH lub inne wymagane prawem dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania i użytkowania w zakładach służby zdrowia - załączyć do oferty.
5. Wykonawca do oferty załączy certyfikat zgodności z PN-P-84525:1998 dla odzieży medycznej.
6. Wykonawca do oferty załączy obowiązujące Polskie Normy PN-EN ISO 20347:2007 Środki ochrony indywidualnej dla obuwia.
6. Dokumenty - np. opisy techniczne producenta materiału, z którego będą wykonane oferowane wyroby, dotyczące parametrów danej tkaniny (np. rysunki bądź zdjęcia oferowanych wyrobów).
7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i pochodzi z bieżącej produkcji.
8. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment nie będzie zmieniał swoich właściwości fizycznych pod wpływem prania w środkach piorącą dezynfekcyjnych oraz pod wpływem temperatury w trakcie maglowania.
|
Inne dokumenty |
Wypełnione załączniki przygotowane według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ od 1 do 8*.
*- jeśli dotyczy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) z wyjątkiem:
a) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny;
b) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku;
c) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie za zgodą Kupującego;
d) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
e) Kupujący dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin rozpatrzenia reklamacji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-lomza.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11,
18 - 404 Łomża, Sekcja zamówień publicznych II piętro pokój 210
|
Data składania wniosków |
05/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11,
18 - 404 Łomża, Kancelaria pokój 235 II piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt.1 ppkt. SIWZ tj. posiadania wiedzy i doświadczenia winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Uwaga:
1. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres dostaw wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy.
2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
4. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust1 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|