ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DO OBSZARU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY.

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-05 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162477 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży i obuwia roboczego do obszaru medycznego dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży. zwanego dalej Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 2 do SIWZ.

Opis

Odzież robocza do obszaru medycznegoObuwie robocze do obszaru medycznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Ulica Al. Piłsudskiego 11
Nr domu 11
Miejscowość Łomża
Kod Pocztowy 18-404
Województwo podlaskie
Tel 086 4733610
Fax 086 4733210
Internet www.szpital-lomza.pl
Regon 45066502400000
E-mail przetargi@szpital-lomza.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 63
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy, tj.: - w Pakiecie 1 odzieży roboczej przeznaczonej do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 40.000,00 zł (słownie: Czterdzieści tysięcy złotych 00/100), - w Pakiecie 2 obuwia roboczego przeznaczonego do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 34.000,00 zł (słownie: Trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie dostaw należy wskazać co najmniej 2 dostawy, tj.: - w Pakiecie 1 odzieży roboczej przeznaczonej do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 40.000,00 zł (słownie: Czterdzieści tysięcy złotych 00/100), - w Pakiecie 2 obuwia roboczego przeznaczonego do obszaru medycznego na łączną kwotę brutto minimum: 34.000,00 zł (słownie: Trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100). Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Opisy (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe producenta produktów) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. 2. Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę (tj. opisanie której pozycji dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw - dotyczy: 1) Bluzy o kroju typu żakiet damski - 1 szt., 2) Spodni damskich - 1 szt., 3) Spódnicy - 1 szt., 4) Bluzy o kroju marynarki męskiej - 1 szt., 5) Spodni męskich - 1 szt., 6) Fartucha medycznego damskiego - 1 szt., 7) Obuwia roboczego profilaktycznego damskiego - 1 para, 8) Obuwia roboczego profilaktycznego męskiego - 1 para. Próbki zostaną przeznaczone do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw oraz potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ. Inne dokumenty: 3. Deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną - załączyć do oferty. Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, której pozycji dotyczą. 4. Atesty PZH lub inne wymagane prawem dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania i użytkowania w zakładach służby zdrowia - załączyć do oferty. 5. Wykonawca do oferty załączy certyfikat zgodności z PN-P-84525:1998 dla odzieży medycznej. 6. Wykonawca do oferty załączy obowiązujące Polskie Normy PN-EN ISO 20347:2007 Środki ochrony indywidualnej dla obuwia. 6. Dokumenty - np. opisy techniczne producenta materiału, z którego będą wykonane oferowane wyroby, dotyczące parametrów danej tkaniny (np. rysunki bądź zdjęcia oferowanych wyrobów). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i pochodzi z bieżącej produkcji. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment nie będzie zmieniał swoich właściwości fizycznych pod wpływem prania w środkach piorącą dezynfekcyjnych oraz pod wpływem temperatury w trakcie maglowania.
Inne dokumenty Wypełnione załączniki przygotowane według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ od 1 do 8*. *- jeśli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) z wyjątkiem: a) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny; b) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku; c) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie za zgodą Kupującego; d) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; e) Kupujący dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin rozpatrzenia reklamacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital-lomza.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Sekcja zamówień publicznych II piętro pokój 210
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Kancelaria pokój 235 II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt.1 ppkt. SIWZ tj. posiadania wiedzy i doświadczenia winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Uwaga: 1. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres dostaw wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)