Data publikacji |
2016-07-27 |
Data zakończenia |
2016-08-05 09:00:00 |
Instytucja |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
- Biurka i stoły,
- Meble biurowe,
- Regały biurowe,
- Meble konferencyjne,
- Meble biblioteczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
162617 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
391300002, 391310009, 391530009, 391551004, 391211007, 391212008, 391100006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Ulica |
ul. Pasteura 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-367
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 784 11 74; 784 11 73
|
Fax |
71 784 00 45
|
Internet |
www.umed.wroc.pl
|
Regon |
00028898100000
|
E-mail |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
42
|
Wadium |
Nie wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. 1 dostawę mebli wraz z montażem na kwotę min. 100.000,00 PLN brutto (sto tysięcy złotych i 00 / 100).
Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Potencjał |
Na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Zdolne |
Na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Sytuacja |
Na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą następujące gotowe meble wykonane zgodnie z wymaganiami:
- szafę mb04 oraz krzesło k01.
Wymaga się, aby ww. meble były wykonane dokładnie w taki sposób, jaki Wykonawca będzie chciał zrealizować zadanie (pod względem konstrukcji, rodzaju użytych materiałów, sposobu wykonania, wymiarów i wszystkich pozostałych cech technicznych wymienionych w opisie)
|
Inne dokumenty |
1) Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do Siwz) - wypełniony przez Wykonawcę,
2) Arkusz asortymentowo-cenowy (wzór - załącznik nr 2 do Siwz) - wypełniony przez Wykonawcę,
3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie:
1) zmiany stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) wejścia w życie innych, niż wymienione w ppkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
6) braku dostępności zaoferowanego przedmiotu umowy lub jego części (np. z powodu zakończenia produkcji lub wycofania z rynku) - w takim przypadku dopuszcza się możliwość dostarczenia innego przedmiotu umowy lub jego części o parametrach co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w Ofercie Wykonawcy;
7) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania zamówienia (nie dłuższy niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy)
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.umed.wroc.pl link: Przetargi, zakładka: Przetargi ZZP 2016
|
Adres uzyskania siwz |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, Ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój nr 3A 110.1, III piętro
|
Data składania wniosków |
05/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, Ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój nr 3A 110.1, III piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|