Data publikacji |
2016-07-27 |
Data zakończenia |
2016-08-30 10:00:00 |
Instytucja |
Gmina Radomyśl Wielki |
Miejscowość |
Radomyśl Wielki |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Czytniki magnetyczne lub optyczne,
- Sprzęt peryferyjny,
- Meble,
- Telefony komórkowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
162975 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
450000007, 454000001, 453320003, 453100003, 302000001, 302321108, 322500000, 347112006, 385100003, 386350005, 386521207, 386534001, 391000003, 386500006, 381270001, 374527400, 302161100, 302130005, 451112000, 454000001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Poprawa infrastruktury dydaktycznej w Gminie Radomyśl Wielki.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku o funkcji naukowej- obserwatorium astronomicznego wraz ze stacjonarną stacją meteorologiczną (murowanego z dwoma kondygnacjami nadziemnymi- z kopułą obserwatorium konstrukcji stalowej umieszczonej na stropodachu) przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Radomyślu Wielkim wraz z wyposażeniem pracowni.
Opis kopuły astronomicznej:
kopuła astronomiczna o średnicy 3,2 m z klapą dwudzielną, zasilaniem klap 12V, obrotem kopuły opartym na ceowniku, zębatkami do obrotu ze stali hartowanej, elektronika i elektryka z możliwością sterowania zdalnego przez Internet całym obserwatorium i teleskopem.
1. Zakres robót obejmuje m.in.: wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych, fundamentowych, murowych, montażowych konstrukcji drewnianych, pokrywczych i blacharskich, osadzenie ślusarki drzwiowej, roboty instalacyjne, wykończeniowe oraz wyposażenie obiektu w urządzenia techniczne.
Wykonanie automatycznej wentylacji mechanicznej w istniejącej sali gimnastycznej.
2. Wykonawca dokona zakupu i dostawy wyposażenia wyszczególnionego w specyfikacji dostaw, montażu i instalacji oraz uruchomienia urządzeń, które tego wymagają. Wykonawca dokona również instruktażu dla osób wskazanych przez Dyrektora Gimnazjum w obsłudze i eksploatacji wyposażenia.
Oferowane urządzenia i oprogramowanie ma zostać dostarczone, zainstalowane, uruchomione i skonfigurowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Po wdrożeniu całej infrastruktury sprzętowej i programowej, system ma być gotowy do pracy bez konieczności wykonania dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia obsługi serwisowej w okresie obowiązywania gwarancji.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Rozdziale III Formularz cenowy wyposażenia i Rozdziale IV Przedmiar robót oraz Rozdziale V Szczegółowa Specyfikacja dostaw specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nie równoważności.
5. Wskazane w przedmiarze robót Katalogi Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy przy wycenie robót, ale Wykonawca nie ma obowiązku przyjmowania ich do kalkulacji ceny. KNR i KNNR wskazano w celu przykładowego opisu pozycji przedmiarowych. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Radomyśl Wielki
|
Ulica |
Rynek 32
|
Nr domu |
32
|
Miejscowość |
Radomyśl Wielki
|
Kod Pocztowy |
39-310
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
14 6819121
|
Fax |
14 6819123
|
Internet |
www.radomyslwielki.pl
|
E-mail |
inwestycje@radomyslwielki.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
21/08/2017
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 PLN.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie: min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia. Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 wraz z dostawą wyposażenia stałego i ruchomego budynku (na załączniku Nr 5 do oferty) albo wykonanie min. 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 (na załączniku Nr 5 do oferty) i w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu elektronicznego lub sprzętu optycznego wraz z ich instalacją o wartości minimum 150.000,00 zł brutto (na załączniku Nr 4 do oferty).
|
Potencjał |
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
|
Zdolne |
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna min.:
- Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia.
- Kierownik robót - posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia.
- Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia.
UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień
|
Sytuacja |
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
W wykazie robót należy wskazać co najmniej jedno zadanie polegające na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 wraz z dostawą wyposażenia stałego i ruchomego budynku albo wykonanie min. 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W wykazie dostaw należy wskazać co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie sprzętu elektronicznego lub sprzętu optycznego wraz z ich instalacją o wartości minimum 150.000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być:
- zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
- niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy;
- działanie siły wyższej;
- okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej;
- zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;
- udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy;
- wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału);
- wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe;
- wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu;
- wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy;
- zmiana podwykonawcy.
Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.radomyslwielki.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2
|
Data składania wniosków |
30/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania: 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania: 6.4.3 Szkolnictwo ogólne RPO WP na lata 2014-2010.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|