Poprawa infrastruktury dydaktycznej w Gminie Radomyśl Wielki

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-30 10:00:00
Instytucja Gmina Radomyśl Wielki
Miejscowość Radomyśl Wielki
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble,
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162975 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 454000001, 453320003, 453100003, 302000001, 302321108, 322500000, 347112006, 385100003, 386350005, 386521207, 386534001, 391000003, 386500006, 381270001, 374527400, 302161100, 302130005, 451112000, 454000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Poprawa infrastruktury dydaktycznej w Gminie Radomyśl Wielki.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku o funkcji naukowej- obserwatorium astronomicznego wraz ze stacjonarną stacją meteorologiczną (murowanego z dwoma kondygnacjami nadziemnymi- z kopułą obserwatorium konstrukcji stalowej umieszczonej na stropodachu) przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Radomyślu Wielkim wraz z wyposażeniem pracowni.
Opis kopuły astronomicznej:
kopuła astronomiczna o średnicy 3,2 m z klapą dwudzielną, zasilaniem klap 12V, obrotem kopuły opartym na ceowniku, zębatkami do obrotu ze stali hartowanej, elektronika i elektryka z możliwością sterowania zdalnego przez Internet całym obserwatorium i teleskopem.
1. Zakres robót obejmuje m.in.: wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych, fundamentowych, murowych, montażowych konstrukcji drewnianych, pokrywczych i blacharskich, osadzenie ślusarki drzwiowej, roboty instalacyjne, wykończeniowe oraz wyposażenie obiektu w urządzenia techniczne.
Wykonanie automatycznej wentylacji mechanicznej w istniejącej sali gimnastycznej.
2. Wykonawca dokona zakupu i dostawy wyposażenia wyszczególnionego w specyfikacji dostaw, montażu i instalacji oraz uruchomienia urządzeń, które tego wymagają. Wykonawca dokona również instruktażu dla osób wskazanych przez Dyrektora Gimnazjum w obsłudze i eksploatacji wyposażenia.
Oferowane urządzenia i oprogramowanie ma zostać dostarczone, zainstalowane, uruchomione i skonfigurowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Po wdrożeniu całej infrastruktury sprzętowej i programowej, system ma być gotowy do pracy bez konieczności wykonania dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia obsługi serwisowej w okresie obowiązywania gwarancji.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Rozdziale III Formularz cenowy wyposażenia i Rozdziale IV Przedmiar robót oraz Rozdziale V Szczegółowa Specyfikacja dostaw specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nie równoważności.
5. Wskazane w przedmiarze robót Katalogi Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy przy wycenie robót, ale Wykonawca nie ma obowiązku przyjmowania ich do kalkulacji ceny. KNR i KNNR wskazano w celu przykładowego opisu pozycji przedmiarowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Radomyśl Wielki
Ulica Rynek 32
Nr domu 32
Miejscowość Radomyśl Wielki
Kod Pocztowy 39-310
Województwo podkarpackie
Tel 14 6819121
Fax 14 6819123
Internet www.radomyslwielki.pl
E-mail inwestycje@radomyslwielki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 21/08/2017
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 PLN.
Zaliczka Nie
Wiedza Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie: min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia. Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 wraz z dostawą wyposażenia stałego i ruchomego budynku (na załączniku Nr 5 do oferty) albo wykonanie min. 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 (na załączniku Nr 5 do oferty) i w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu elektronicznego lub sprzętu optycznego wraz z ich instalacją o wartości minimum 150.000,00 zł brutto (na załączniku Nr 4 do oferty).
Potencjał Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
Zdolne Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna min.: - Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień
Sytuacja Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 W wykazie robót należy wskazać co najmniej jedno zadanie polegające na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 wraz z dostawą wyposażenia stałego i ruchomego budynku albo wykonanie min. 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie dostaw należy wskazać co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie sprzętu elektronicznego lub sprzętu optycznego wraz z ich instalacją o wartości minimum 150.000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: - zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy; - zmiana podwykonawcy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi za wady
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.radomyslwielki.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2
Data składania wniosków 30/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania: 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania: 6.4.3 Szkolnictwo ogólne RPO WP na lata 2014-2010.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)