Dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/44/ZP/2016/1030.

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-08 11:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163199 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391211007, 391120000, 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli wskazana w poszczególnych częściach:
Cześć I: stół 10 szt., szafa - 1 szt.
Cześć II: Krzesła - 21 szt., biurka 34 szt.
Cześć III: Krzesła składane - 35 szt.
Cześć IV: Regał przeznaczony do archiwum - łącznie 13 sztuk.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, wolny od wad materiałowych i prawnych.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych.
Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne.

Szczegółowe określenie zakresu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte jest w niniejszym SIWZ w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.:
Część 1: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Instytut Informatyki
00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19 pokój nr 138.
Część 2: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19 pokój nr 011.
Część 3: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Instytut Informatyki
00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19 pokój nr 20.
Część 4: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19 pokój nr 133A

Opis

: stół 10 szt., szafa - 1 szt.Krzesła - 21 szt., biurka 34 szt.Krzesła składane - 35 szt.Regał przeznaczony do archiwum - łącznie 13 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Ulica ul. Nowowiejska 15/19
Nr domu 15/19
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-665
Województwo mazowieckie
Tel 0-22 234 51 01
Fax 0-22 234 58 97
Internet www.pw.edu.pl
Regon 00000155400000
E-mail dzp@elka.pw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków oceny.
Wiedza Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków oceny.
Potencjał Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków oceny.
Zdolne Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków oceny.
Sytuacja Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków oceny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz Oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia 2: Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów ( jeśli zachodzi) 3. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy Informacja dla podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wskazanego dokumentu wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o którym mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian a. w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne w stosunku do treści oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności: - jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. b. w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c. w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; d. w części dotyczącej sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w Umowie, w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do aktualnych standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowalnego poziomu świadczonej dostawy e. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; f. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; g. konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Infrastruktura i Środowisko lub innych wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej właściwej dla projektu, z którego środków dokonywany jest zakup
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres Gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Adres uzyskania siwz Biuro Administracyjne - Zamówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101
Data składania wniosków 08/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Biuro Administracyjne - Zamówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)