1. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane.
2. Przedmiotem zamówienia opisanego w tytule jest adaptacja 2 pomieszczeń budynku Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze, na 2 sale lekcyjne i pracownię gastronomiczną, wraz z ich kompletnym wyposażeniem.
Zakres robót będzie obejmował branżę budowlaną, instalacje wod-kan, co i wentylację, instalację gazową i elektryczną oraz dostawę i montaż kompletnego wyposażenia gastronomicznego, meblowego, sprzętu itp. dla rozbudowanych pomieszczeń, zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną.
3. Dokumentację techniczną, zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów wyposażenia i sprzętu, oraz wszystkie inne informacje niezbędne do sporządzenia oferty cenowej zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia - OPZ.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Wraz z podpisaniem umowy Wykonawca i Zamawiający podpisują klauzule antykorupcyjne, będące załącznikami do umowy.
UWAGA ! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych.
4. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy.
a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w OPZ.
b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w OPZ w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi w niniejszym OPZ. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania leży po stronie Wykonawcy.
5. Szczegóły dotyczące kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów wyposażenia, będą uzgadniane przez dostawcę z Zamawiającym, przed dostawą.
6. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi, bezpieczeństwa itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika Centrum Aktywizacji Zawodowej pod adresem: 32-640 Zator, ul. J. Słowackiego 15, w tym również uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń.
10. UWAGA ! Roboty budowlane i montażowe będą się odbywały na terenie normalnie funkcjonującego obiektu CAZ. Wykonawca musi więc odpowiednio zabezpieczyć teren budowy tak, aby wyeliminować wszelkie zagrożenia dla pracowników i innych przebywających w obiekcie osób. Roboty szczególnie uciążliwe ze względu na hałas, zapylenie itp. powinny być wykonywane po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy, po uzgodnieniu z Zarządcą obiektu.
11. UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Burmistrz Zatora
|
Ulica |
Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Zator
|
Kod Pocztowy |
32-640
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
33 8412215
|
Fax |
33 84 10 206
|
Internet |
www.zator.pl
|
Regon |
00053107400000
|
E-mail |
gmina@zator.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/11/2016
|
Wadium |
Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr :
60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.
Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje wymagań.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wymagań.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa wyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy, wraz z kosztorysami ofertowymi - załącznik nr 1;
2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do oferty.
3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ust. 1, 2 i 2a Ustawy (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 3 do oferty.
4. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dot. najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VIII, SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) - zał. nr 4 do oferty.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 5 do oferty.
6. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 6 do oferty.
UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona.
7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do oferty.
8. Dowód wniesienia wadium - zał. nr 8 do oferty.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności, asortymentu dostarczanych wyrobów, oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
OKRES GWARANCJI
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zator.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
|
Data składania wniosków |
22/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|